Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Selvbruning

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Selvbruning

Jeg har klart å finne meg en god selvbruningskrem som faktisk blir fin over hele kroppen, MEN hva med hendene? De skal jo vaskes, men da får man jo et grusomt skille fra arm til hender.. Noen som har tips til å få brune hender også?

Sv: Selvbruning

Opprinnelig lagt inn av Lorien Se innlegg
    Jeg har klart å finne meg en god selvbruningskrem som faktisk blir fin over hele kroppen, MEN hva med hendene? De skal jo vaskes, men da får man jo et grusomt skille fra arm til hender.. Noen som har tips til å få brune hender også?

Jeg fikk et lynkurs på vita når jeg kjøpte i fjor.
    Skulle vaske hendene så ta på litt bak på hånda og smøre mot hverandre og på fingrene og alle steder det ser natrulig ut. Også gni hendene litt mot kroppen så det farget over.
    Jeg er så god på og forklare

Comment

Opprinnelig lagt inn av My_ Se innlegg
      Jeg fikk et lynkurs på vita når jeg kjøpte i fjor.
      Skulle vaske hendene så ta på litt bak på hånda og smøre mot hverandre og på fingrene og alle steder det ser natrulig ut. Også gni hendene litt mot kroppen så det farget over.
      Jeg er så god på og forklare
      Okei, takk! synes det er så skummelt på fingrene fordi jeg ofte får i "rynkene" på leddene..

Comment

jeg vasker med våtservietter inne i hånda og mellom fingrene

Comment

Hvilken krem er dette da?
          Nikolai, Adrian og Mikael.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Xtina Se innlegg
            Hvilken krem er dette da?

Det er Dior sin selvbruningskrem! Så den koster jo litt, men jeg synes det er verdt det

Comment

hva med å få noen til å hjelpe deg dA?
              04 & 06

Comment

Opprinnelig lagt inn av Triurine Se innlegg
                hva med å få noen til å hjelpe deg dA?
                Hva mener du?

Comment

Hei, dior sin er kjempebra mens syns kremene hos hudpleieren føles bedre ut på huden da.

For best resultat på hendene: anbefaler jeg deg å smøre det i tynne lag med en makeupsvamp. Om du har tørr hud der kan det være lurt å fukte lett (la det trekke godt inn) og så klappe selvbruningen på med svampen.

Comment

Er det noen som har prøvd st tropez? http://karljohanhudpleie.no/behandli...ing-st-tropez/ Jeg lurer på hvordan denne kremen er i forhold til Dior sin. Har tenkt å gjøre det selv...og vil ikke gå på den klassiske selvbruningssmellen!!!!

Comment

St. Tropez er et fint produkt. Mye brukt i salonger, hvor du kan sprayes med pumpe/kabinett.
                      Jeg liker best skummet, som du kjøper i feks parfymerier. Kremen gir minst farge, sprayen gir mest og skummet er en mellomting.
                      Anbefaler å bruke hansker, da den er svart og vanskelig å få av hendene
                      Mamma til verdens nydeligste Robinsonbaby!

Noah Matheo 14.12.12

Comment

Working...
                      X