Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Vakre alvekjoler!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mammaria
    replied
    Sv: Vakre alvekjoler!

Jeg drømmer ganske mye rart, bare så du vet det. Noen ganger er det så nært virkeligheten at jeg ikke er sikker på om det har skjedd eller ikke.

Både jeg og min mor er nok av typen som ikke tenker på oss selv først. Men alt til sin tid. Synes i grunnen det er viktigere at barna har kvalitetsklær til utetiden, enn at jeg har masse klær som er dyre pga. merket, og ikke kvaliteten. Nå tenker jeg ikke på alvekjolene da, de er jo skreddersydde og veldig anvendelige, men mer generelt.

Leave a comment:

• beautybitch
    replied

Sant du ikke går naken uten den da. Men jeg bare tenkte om du hadde så lyst på kjolen at du drømte om den, så kanskje du fortjente noe til deg selv.
    Mamma er alltid sånn at hun prioriterer alle andre før seg selv. Og jeg vet at det er mange av den sorten der ute. År etter jeg tok det opp med henne har hun faktisk blitt bedre. Syns det er fint å se at hun unner seg selv noe fint, jeg føler hun har det bedre da. Huff nå hørtes jeg matrealistisk ut, men jeg må si at det er jeg ikke

Hvorfor får du kjolen billigere, nyskjerrig Rabattkode??

Leave a comment:

• Puddelur
    replied

Jeg skal ha meg alvekjole når jeg blir rik tror jeg.

Leave a comment:

• Mammaria
    replied

Opprinnelig lagt inn av beautybitch Se innlegg
    De koster fra 1300 til 1500kr, det er jo ikke dyrt, tenk på alt det arbeidet hun legger i dem. Jeg tenker kvalitet ovenfor kvantitet, også pga. miljø.

Virkelig flotte kjoler der ja. Syns du skal unne deg det mammaria, fordi du fortjener det! Om du har så lyst på en, så kjøp den Det er lov å unne seg noe engang i blandt

ellers kan jeg si at dem har mye fint på http://www.ladiesroom.no
    for alle prisklasser.

De koster forresten fra 1200,- til 1500,-. Og strengt tatt litt mindre for meg. Vet godt at det egentlig ikke er dyrt, men det handler om prioriteringer for min del. Det er jo ikke akkurat slik at jeg går naken uten den.

Ladiesroom hadde ikke akkurat min størrelse, såvidt jeg kunne se..

Leave a comment:

• beautybitch
    replied

De koster fra 1300 til 1500kr, det er jo ikke dyrt, tenk på alt det arbeidet hun legger i dem. Jeg tenker kvalitet ovenfor kvantitet, også pga. miljø.

Virkelig flotte kjoler der ja. Syns du skal unne deg det mammaria, fordi du fortjener det! Om du har så lyst på en, så kjøp den Det er lov å unne seg noe engang i blandt

ellers kan jeg si at dem har mye fint på http://www.ladiesroom.no
    for alle prisklasser.

Leave a comment:

• Puddelur
    replied

Åe....sånn kjole i fleece vil jeg ha!

Leave a comment:

• linsal
    replied

OMG! en sånn kunne jeg virkelig tenkte meg jeg også, og ikke miiinst til unga
    Men, må nok vinne i lotto først gitt

Leave a comment:

• fobi
    replied

Jatakk! Det er flere av dem som jeg gjerne skulle hatt.

Leave a comment:

• Neny
    replied

Utrulig fin... jeg trodde den ærlig talt var dyrere jeg! Kanskje jeg må bli rik...

Leave a comment:

• Mammaria
    replied

Jeg har penger, men må nesten prioritere bil og hus først. Blir vel min tur om ca. 25-30 år, når huset er nedbetalt. Og jeg for gammel for en sånn kjole..

Leave a comment:

• Tullip
    replied

De er så herlige, sikler på de så ofte. Men har heller ikke penger

Leave a comment:

• Mammaria
    started a topic Vakre alvekjoler!

Vakre alvekjoler!

Alveskogen design har bare superfine Alvekjoler i polarfleece! Hun syr etter dine egne mål. De er fine på folk i alle fasonger, strekker seg for gravide mager og er like fine igjen etterpå.

Jeg drømmer om dem om natten.. Måtte bare dele linken med dere, jeg har egentlig ikke råd til en sånn kjole, så jeg håper nesten hun får for mye å gjøre til at hun kan sy til meg.
Working...
X