Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Hårforlengelse..

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hårforlengelse..

Noen som har prøvd det..?

Har så lyst..men det er dyrt..og så lurer jeg veldig på ..hvordan det skal stelles..om det ser naturlig ut..hvordan mitt eget hår ser ut etterpå..når det tas av..

Klipte av meg alt det lange håret mitt for en stund siden..og angrer nå da..gror jo så alt for sent..
    Prinsesse 9 år 01.01.05
    Prins 6 år 21.01.08
    + 3 bonusbarn på 6, 9 og 11 år

Sv: Hårforlengelse..

Jeg har hatt det i 3 år, og klarer meg nesten ikke uten lengere. Har den som sys inn i håret, for den ser mest naturlig ut og sliter minst på håret. Og det ser helt naturlig ut. For min del er det mer pes med håret når jeg ikke har det i.
    Så lenge man bruker frisør produkter og grer håret bra, så er det ikke noe mer stell som skal til. Er jo mange salonger som trenger modeller, så du kan jo ta deg en runde og høre.

Comment

Jeg har prøvd det flere ganger, og syns det er kjempedigg med fyldig, langt hår. Det er endel arbeid å greie ut floker syns jeg, men det var skikkelig moro å føle seg fjong. Jeg fikk beskjed om å bruke myk naturbørste til når jeg skulle gre det. Håret så helt normalt ut når de var tatt ut, men det tok sin tid å fjerne dem. Jeg tok extensions med lim på, som limes nær røttene. En bruker så varmetang til å smelte limet, og så stivner den etterpå. Når de skal fjernes bruker man tang. Lykke til!!
      Storebror Aleksander født 04.05.06
      Lillebror Simen født 25.02.08

Comment

Må bare tilføye at den som sys inn kan man ha opptil 3 år om man steller det bra.

Comment

Opprinnelig lagt inn av My_ Se innlegg
          Må bare tilføye at den som sys inn kan man ha opptil 3 år om man steller det bra.
          oii..det var lenge..så bra..hvor mye kostet det? hvor langt har du satt på?
          Prinsesse 9 år 01.01.05
          Prins 6 år 21.01.08

Comment

noen som vil legge inn bilde..
            Prinsesse 9 år 01.01.05
            Prins 6 år 21.01.08

Comment

jeg har sånn som festes med "tape" har hatt di 2 år,og er som nytt ennå.. er bare at man tar godt vare på det..
              hos meg er det ingen som ser at det ikke er ekte,ser ut som helt vanlig hår..
              tar det ut anna hver mnd,å flytter det opp til hårfestet igjen(håret mitt vokser veeeeldig fort)
              betalte 4000kr for 2 remser med lyst,og 2 remser med mørkt hår...
              er veldig fornøyd
              Amalie ble født 30.12-09

Sladrer me christine-88

Comment

Opprinnelig lagt inn av nette87 Se innlegg
                jeg har sånn som festes med "tape" har hatt di 2 år,og er som nytt ennå.. er bare at man tar godt vare på det..
                hos meg er det ingen som ser at det ikke er ekte,ser ut som helt vanlig hår..
                tar det ut anna hver mnd,å flytter det opp til hårfestet igjen(håret mitt vokser veeeeldig fort)
                betalte 4000kr for 2 remser med lyst,og 2 remser med mørkt hår...
                er veldig fornøyd
                Må du flytte håret oppover fordi det kan dette av eller?? hvor langt hår har du? du har ikke bilde vel..?

4000 er jo ikke såille hvis det varer såå lenge..det er jo veldig bra..hørte at det varte bare 3-4 mnd..det syntes jeg liksom var veldig kort..så glad for å høre at det kan være på lenge
                Prinsesse 9 år 01.01.05
                Prins 6 år 21.01.08

Comment

nei,det skal mye til for at det detter av.. har hatt det i nesten 2 år nå,å har opplevd å miste noe 2 ganger,men da var det noe rart med tapen..
                  har ikke noe bilde av det nå,er på ferie..
                  men det når godt neppå ryggen hos meg når jeg har i det lengste(har 2 forskjellie lengder på håret,det mørke er lengst å har ikke det i nå)
                  Amalie ble født 30.12-09

Sladrer me christine-88

Comment

eller,har bildet med det mørke i.. men det ligger på nettby...
                    vet ikke om du har det?
                    Amalie ble født 30.12-09

Sladrer me christine-88

Comment

Opprinnelig lagt inn av Adelina Se innlegg
                      oii..det var lenge..så bra..hvor mye kostet det? hvor langt har du satt på?
                      Det koster en god del. Men kommer an på lengden du skal ha h. Tipper 7-15 000 kr. Så må du flytte det oppover etter hvert som håret ditt vokser da, men det tar bare 15-30 min. Jeg har hatt 3 forskjellige varianter, og liker den best. Må huske at man skal sove på det også vettu

Det dumme med den tapen er at man kan miste håret på sikt, så er mange frisører som ikke har lov til og sette de på. Dumt for er billigste på markedet.

Kan sende deg en pm med bilde senere i dag

Comment

har ikke mista noe hår med den tapen. er bare at di er flink å ha mye sånn veske på limet før di fjærner det.. når jeg har tatt mitt ut,har d såvidt kommet noe hår med i tapen.. så at man kan miste håret,er vell opp til hvordan frisørene tar det av..
                        har prøvd sånn man syr fast,å holdt på å dø! det klødde å hodebunnen ble irritert..
                        Amalie ble født 30.12-09

Sladrer me christine-88

Comment

Her er fluffy-håret mitt anno 2003. Og nei, alle flaskene er ikke mine..

Storebror Aleksander født 04.05.06
                          Lillebror Simen født 25.02.08

Comment

Opprinnelig lagt inn av Elin Se innlegg
                            Her er fluffy-håret mitt anno 2003. Og nei, alle flaskene er ikke mine..

Å så dumt..ser ikke bilde jeg..bare et rødt kryss..

Takk for svar alle sammen..har såååå lyst..men skal fohøre meg hvor mye de tar for det..er en frisør her som jeg vet er eksperter på å sette på hår..spennende..
                            Prinsesse 9 år 01.01.05
                            Prins 6 år 21.01.08

Comment

Håret blir veldig ødelagt av extensions som man fester og som skal sitte i over lang tid. Men dette er løsningen:

Click on/off Helt genialt og koser langt i fra så mye www.rapunzelofsweden.com GENIALT!!! Og lett å vedlikeholde.
                              Lille William ble født 24.august 2009, 10 uker før termin
                              Lille Sondre ble født 25. oktober 2012, 3 uker før termin

Comment

Working...
                              X