Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Våre oppdagelser! Gi tips om noe sinnsykt bra du har funnet!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Våre oppdagelser! Gi tips om noe sinnsykt bra du har funnet!

:bl s: :bl s: :bl s: :bl s: :bl s: :bl s: :bl s: :bl s: :bl s: :bl s:

Vil bare tipse om en HELT FANTASTISK mascara!
    Den er i fra Christian Dior og heter DIORSHOW.

:bl s: :bl s: :bl s: :bl s: :bl s: :bl s: :bl s: :bl s: :bl s: :bl s:
    Last edited by Viktoria; 08-11-04, 19:25.

Takk for tipset viktoria Da skal jeg prøve den!!!!
    For det er ikke så lett og finne den perfekte mascara`n
    synes jeg!
    Mamman til Markus født 31 juli 2004
    sa i uke 12,14/4.08

Comment

Da vil jeg tipse om makeup fjerneren fra Clarins. Mild og effektiv.
      Vær tro mot deg selv.

Comment

Opprinnelig lagt inn av phair

Tar den bort også vannfast mascara?

Comment

Bruker en øyeskygge fra Dior, Dessverre er boksen så slitt, så jeg ser ikke hva den heter. Det er i hvert fall fem farger i den. Ufattelig bra! Og for å ikke snakke om drøy, har hatt den i 4 år. Den sitter godt og er lett å få av med en vanlig make-up fjerner, bruker en fra Loreal, jeg.
          Brita, mamma`n til Sara 5/4-04 og Ingrid 3/2-08, og venter ei jente 1. juledag.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Viktoria
            Opprinnelig lagt inn av phair

Tar den bort også vannfast mascara?

Jepp
            Vær tro mot deg selv.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Brita
              Bruker en øyeskygge fra Dior, Dessverre er boksen så slitt, så jeg ser ikke hva den heter. Det er i hvert fall fem farger i den. Ufattelig bra! Og for å ikke snakke om drøy, har hatt den i 4 år. Den sitter godt og er lett å få av med en vanlig make-up fjerner, bruker en fra Loreal, jeg.

Hørtes jo ganske bra ut da

Vet du farge på boksen da?

Comment

Boksen er rundt 5 *6 cm, tre striper over i forskjellige blåfarger.

Comment

Skal ut på sminkeshopping snart, og skal sjekke ut dette her

Comment

Jag klarar mig inte utan BodyShops: Camomille Make Up Remover och E-vitamin-ansiktsspray. De har jag använt i många år... Sedan älskar jag märket MAC och köper alltid med mig massor när jag har varit i Stockholm på besök. Vet inte om MAC finns att få köpt i Oslo, någon som vet?

Comment

Opprinnelig lagt inn av Viktoria

Skal ut på sminkeshopping snart, og skal sjekke ut dette her
                      Jeg mener den kosta 3-400 kroner...

Comment

fikk BodyShops' bodybutter jeg da...i gave...guri å digg...den er med blåbær, og da jeg fikk den i bursdage gave, så var jeg gravid og hadde mest lyst til å ta'n på skiva...hadde mye rart for meg...den anbefaler jeg!! så nydelig hud man får a gett...!
                        04 & 06

Comment

Sv: Våre oppdagelser! Gi tips om noe sinnsykt bra du har funnet!

sverger til body shop jeg også. oliven shampo og balsam er sinnsykt bra

:kje_jente Celine født 27.07.04

Comment

Jeg bruker ansiktskrem og sminkefjerner fra Vicky. Den kremen er bare kjempebra!
                            Har hatt bodylotion og dusjsåpe også, og var veldig fornøyd!

Bare lurer på noe, er det ikke lurt å skfite ut sminke etter ett par år iallefall? Tenker på allergi og sånn....

For ett par år siden hadde jeg nok mye gammel og billig sminke, plutselig reagerte jeg på alt som heter sminke. Og jeg måtte være uten i flere md.
                            Det var ikke mye morsomt!

Så nå kjøper jeg ikke noe billigsminke, og skifter den ut med jevne mellomrom.
                            Er ikke sikkert det er så viktig, men jeg er så redd for å få det igjen...
                            Klem fra lilje, mamma til Magnus og Helene

Comment

kajal og mascara er veldig viktig med tanke på infeksjoner men jeg har ikke hørt at det gjelder annan sminke. kanskje du bare reagerer på en type?

:kje_jente Celine født 27.07.04

Comment

Working...
                              X