Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Våre oppdagelser! Gi tips om noe sinnsykt bra du har funnet!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Våre oppdagelser! Gi tips om noe sinnsykt bra du har funnet!

Ville bare tipse som i.d som jeg har brukt snart et år nå, er superfornøyd og har aldri hatt finere hud! Den er kanskje litt dyr, men ABSOLUTT verdt pengene!

Lese mer om i.d her:

http://www.kvinneguiden.no/magasin/s...g_sminke/45974

Comment

Vil virkelig anbefale en gel fra Kanebo. Den er heeeelt fantastisk når en bare vil se litt frisk og opplagt ut uten for mye sminke. Den kommer i to ulike bruntoner, jeg bruker den mørkeste og den gir en fantastisk glød til ansiktet. Ser veeeldig mørk ut når den kommer ut av tuben, men når fordelt i ansiktet ser en bare ut som en har vært litt i solen, helt naturlig. Jeg er ikke noe brun nå i vinterhalvåret men den ser allikevell naturlig ut Brukt denne i mangen år, og håper den aaaaaldri forsvinner fra markedet!!!
      Make a pregnancy ticker

Comment

Jeg sverger til Bodybutter fra BodyShop og innbiller meg at jeg kan bli strekkmerkefri av å smøre meg med denne en gang om dagen Uansett hva resultatet blir til slutt, lukter de ihvertfall himmelsk godt! Har snart brukt opp kokos'en, men må da desverre gå over til en annen duft da jeg blir fort lei av lukter for tiden. Noen som har noen gode dufter i denne serien å anbefale?
        Venter et vidunder februar 2011...

Comment

Re: Sv: Våre oppdagelser! Gi tips om noe sinnsykt bra du har funnet!

Opprinnelig lagt inn av Snusmumrikken
          Signerer denne sterkt, og kan tilføye at du finner de til halve prisen av butikkprisen på www.blivakker.no

(lurt å finne ut fargen som matcher deg i en butikk først )
          ...og enda billigere blir det fra feelunique.com (men pass på å ikke handle for over 200 kroner).
          Det er den beste sminken jeg noen gang har vært borti! Elsker den!

Og så vil jeg tipse om REN, beste serie jeg har prøvd! Jeg har ganske sær hud, som bryter ut i kviser og blir rød hvis den er misfornøyd. Men REN Sensitive og Normal fungerer utmerket, har aldri hatt så fin hud som nå. Finnes bare i utvalgte apoteker, tror jeg.
          Etter fire år og to IVF fkk vi verdens fineste frøken! Poden kom på eget initiativ!

Comment

Jeg har prøvd ut hudpleien fra Green People, og jeg er HEELT frelst Det vil si, her har jeg funnet noe som passer huden min perfekt! Jeg har normal, til tider tørr og uren hud, men disse produktene er jo genial! Føler meg litt fresh og fin også nå som huden er litt annerledes pga svangerskapet

Jeg vil trekke frem Vita Min Fix , Foaming Face Wash , Vita Min Mask og Fruit Scrub. Jeg kjøpte først Vita Min Fix, og ble så overrasket over effekten at jeg gikk inn for å handle inn de andre, jeg lover at dette var penger jeg ikke kunne brukt bedre Problemhuden min er litt historie, føles det som

(Siden jeg ikke hadde tålmodighet til å shoppe de billigere fra feelunique så betalte jeg litt mer for de på VITA)
            Last edited by mamma`n til Pluggen; 27-06-12, 00:16. Årsak: Fjernet linker

Comment

Jeg er også bigbig fan av body shop sine produkter, dior show mascara, Stila eyeliner, Yves roche sin ansiktskrubb og hundrevis av andre produkter som jeg kan tipse dere om når jeg har litt bedre tid, men akuratt nå vil jeg tipse dere om en fenomenal hårkur(til tupper mest) som heter Redken anti frizz eller noe sånt, den er ivertfall blå og veldig veldig god! Du tar bare litt i tuppene etter dusj og vips så er hårtuppene mye mindre slitte, og i lengden blir håret myemye friskere!

Comment

Working...
              X