Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Femagis Cream?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Femagis Cream?

De har blitt veldig populære og har hørt at det skal være så bra, men har ikke hørt fra "virkelige" og "normale" mennesker at dette faktisk funker.
    Noen som har noen erfaring med disse produktene?

http://dilarafashion.no/shop/product...roducts_id=762

http://dilarafashion.no/shop/product...roducts_id=588

Sv: Femagis Cream?

Ingen altså?

Comment

Ok, siden ingen har prøvd dette, hva tror dere om det da? Virker det troverdig?

Comment

Jeg tror ikke på slike ting (kremer og "vidunderkurer") i det hele tatt. Som de sier i tranreklamen på tv - det finnes ingen snarvei til god helse og et sundt og friskt utseende.

Comment

Nei, jeg har tenkt det samme, men iogmed det har blitt så populært må det jo være noe i det..

Comment

Jeg har aldri hørt det før jeg altså, så jeg kan jo egentlig ikke si så mye. Jeg er bare tvilsom til alle mulige sånne kremer. Ikke kan man være sikker på hva de inneholder heller.

Comment

Nei du er inne på noe der.

Comment

På makeupalley.com kan du sjekke andres omtaler av hår/hudpleie-produkter. Dette her fant jeg ikke en gang inne på makeupalley, så kanskje det sier litt?
                Har også liten tro på slikt.

Comment

Jeg har ikke noe tro på det, men jeg kjøpte en boks bare for å prøve ut. Var ikke så dyrt så. Sånn går det når man er desperat etter å få pupper! Så da gjenstår det å se da..

Comment

Working...
                  X