Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Sminke

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sminke

Sminker du deg hver dag??
    Evt. Hva bruker du?
    Bruker du sminkefjerner hver kveld??
    Alle gode ting er 3!

Sv: Sminke

Sminker meg hver dag ja. Til hverdags er det mest mascara og litt eyeliner (kanskje litt foundation hvis jeg har tif). I helgene og når jeg pynter meg ellers har jeg øyenskygge, mer maskara, foundation, rouge og lipgloss.

Jeg bruker sminkefjerner hver kveld og nattkrem.
    Mamma til 2005, 2008 og 2011

Comment

Jepp, jeg sminker meg hver dag... foundation og mascara hver dag.
      Eyeliner, lipgloss og øyeskygge når det passer meg... kanskje 2-3 ganger i uka.
      Og jeg bruker sminkefjerner hver kveld!

Av merker bruker jeg:
      Mascara: IsaDora
      Foundation:Max Factor color adapt
      Eyeliner: Lòreal
      Lipgloss: Dior
      Øyeskygge: Dior
      Gutt '08
      Gutt '14

Comment

Nei jeg bruker ikke sminke hver dag, men de gangene jeg sminker meg bruker jeg

Foundation: Mary Kay
        Solpudder: Mary Kay
        Mascara: Mary Kay
        Øyenskygge: Avhengig av farge med oftest Dior
        Lipgloss: Alt mulig
        jente f. 2009 jente f.2011

Comment

Jeg bruker sminke hver dag. Bruker mascara, eyeliner, brunkrem/pudder, rouge, øyeskygge og iblant lipgloss. Hver dag er en fest! Jeg kan imidlertid finne fram sminkefjerneren litt oftere..
          ~*~ Gulljenta mi - 19.06.09 ~*~

Comment

På ingen måte, jeg har ikke sminka meg daglig siden ungdomsskolen. Da brukte jeg mascara og eyeliner.

Ikke kan jeg å sminke meg, jeg kan vel ha på foundation, men synes bare jeg ser rar ut.. Så bruker å vaske det av igjen..

Krem bruker jeg derimot hver dag, og liker veldig godt å ta ansiktsmaske! Blir så myk i huden da!

Comment

Jeg sminker meg så og si aldri!
              Skjer kanskje maks 10 ganger i løpet av året

Og da bare maskara og bittelitt øyeskygge.
              1 IVF: Tidlig abort ca 4+6
              1 IVF: 1 frys: 2 egg inn. SA 5+0
              2 IVF: Negativt, Bare ett modent egg.
              3IVF: To egg inn. Lillejenta kommer rundt 21.08.20

Comment

Jeg bruker stort sett bare mascara, men ikke hver dag, for jeg er litt for dårlig til å bruke sminkefjerner, og dermed sitter mye igjen til dagen etter

Comment

Jeg bruker mascara, blush og pudder hver dag (evnt. litt consealer hvis det virkelig trengs). Til fest er det full pakke

Men er aaaltfor dårlig til å bruke sminkefjerner
                  Mamma til Knottingen, født 04.07.09.
                  Ex.u (06 og 11), SA (10, 10, 10, 11, 13), 4 pergo 2011, 2 IVF og 1 FER 2012, 1 IVF og 1 FER 2013
                  3. FER - August
                  It's hard to wait around for something you know might not happen,
                  but it's even harder to give up, when you know it's everything you want.

~*~Prøvedagbok~*~

Comment

Sminker meg mest til fest og andre sosiale begivenheter, sjelden sånn til kvardags Av og til foundation, mascara, eyeliner, lipgloss og øyeskygge
                    Vår etterlengtede prins kom til verden 28.05.12, og ble storebror 12.10.14. Sladrer med Lilla87.

Comment

Det varierer veldig.

Noen ganger bare mascara, noen ganger øyeskygge og eyeliner i tillegg.
                      På fest er det fullpakke. De gangene i århundret det skjer da.
                      20152009 2008 2001/20052000

Comment

Eg sminker meg aldri til kvardags, slutta med det i byrjinga av ungdomsskulen... Synes det er dillete og tar lang tid. Men til fest sminker eg meg, men stort sett aldri mykje. Har liksom ikkje så veldig peiling heller. Har blitt sminka profesjonelt to gonger då, og det var veldig stas.

Svangerskapsdagbok

Comment

Jeg er skikkelig dårlig til å sminke meg, det blir rett og slett ikke pent. Men mascara bruker jeg nesten hver dag. Jeg er veldig lys og har helt hvite øyevipper og øyebryn, og jeg synes det ser rart ut når jeg ikke har noe farge på dem. Det hender at jeg bruker permanentfarger. Da varer fargen i en til to måneder, og det ser naturlig ut.

Comment

Det vanligste er vel at jeg bruker maskara, pudder og pittelitt rouge. Noen ganger mer, noen ganger mindre. Men er det fest, så knaller jeg til med det som er, omtrent!
                            Sminkefjerner er jeg elendig på å bruke...

Når det gjelder merker, så går det stort sett i produkter fra Body Shop, og det som ikke er derfra står selvsagt på Dyrevernalliansens grønne liste!!
                            Nå kun innom for å hilse pent på!

Den gode, gamle prøvedagboken min.

Comment

Nei jeg bruker sminke kun når jeg skal ut på noe spesielt
                              Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,[email protected], ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk

Comment

Working...
                              X