Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Sminke

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Sminke

Jeg bruker sminke hver dag jeg skal ut av huset.

Da bruker jeg
    Mascara (Dior)
    Eyeliner (Helena Rubenstein)
    Concealer (Helena Rubenstein)
    Mineral pudder (Makeup store)

Hvis jeg skal noe spesielt bruker jeg også litt øyenskygge (Dior)
    Men sminkefjerner er jeg ALT for dårlig på å bruke

Comment

Jeg gidder ikke sminke meg hver dag, bortsett fra hvis jeg vet jeg skal møte folk. Føler meg ganske ustelt uten sminke. Da bruker jeg foundation, mascara og litt øyenskygge(lagt som eyeliner).

Skal jeg på fest bruker jeg foundation/pudder, mascara, øyenskygge...bare litt mer av det Og noen ganger lipgloss, men aldri leppestift.

Jeg vasker ansiktet hver kveld enten jeg har sminke på eller ikke.
      http://needlenail.blogspot.co.nz/ -Min sy-blogg.

Comment

Jepp, sminker med hver dagikke hvis jeg bare skal slappe av hjemme alene da!

Begynte faktisk ikke å sminke før i 3. klasse på videregående men nå har det tatt seg opp Jobber med Mary Kay så har masse test-produkter derframen til daglig bruker jeg foundation, mascara, eyeliner og facial highligther-pennen

Og er kjempeflink til å fjerne sminken på kveldenrens, serum, fukt og øyekrem morgen og kveld

Comment

Jeg sminker meg hver eneste dag. Kan gå ut uten sminke, men føler meg ikke vel,så skjer heller skjeldent.
          Bruker pudder, øyenskygge, eyeliner, mascara og lipgloss. Fikk sånn 88 øyenskygge skrin til jul. Så har mye og velge i

Comment

Jeg bruker sminke når jeg skal ut av huset, ikke som i en liten tur på butikken, men om jeg skal tusle rundt på senteret, gå tur o.l.
            Noen ganger bare mascara og brynene(veldig viktig, for de ser så pjuskete ut), andre ganger mascara og øyenskygge.
            Som oftest foundation, pudder, rouge, øyenskygge, mascara, bryn og lipgloss. Men ikke så mye at man blir seendes oversminket ut. Føler meg mer vel med sminke
            Svangerskapsdagboksigpic

Comment

Working...
            X