Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

hvilken sjampo bruker du?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kima
    replied
    Sv: hvilken sjampo bruker du?

Bruker en som heter Just Glow.. Funker veldig fint på meg og mitt korte hår

Leave a comment:

• Nenne
    replied

Her bruker jeg KMS sjampo.

Leave a comment:

• Mira84
    replied

Jeg er skikkelig bortskjemt siden broren min er frisør. Han kommer alltid hjem med fulle poser av herlige hårprodukter til meg. Jeg har langt hår ca. til midjen som farges lyst 2-3 ganger i året, og vasker det ca annenhver- tredjehver dag. Bruker alltid balsam, men passer på å ha det mest ytterst i lengden og ikke så mye på hodet.

I fjor brukte jeg mye Graham Webb- produkter. De dufter veldig godt, og jeg likte spesielt godt balsamen som gjorde håret veldig mykt og lett å børste. Deretter fikk jeg en mengde TIGI Bed Head, Dumb blonde, med god lukt, og synes både shampoen og balsamen fungerer greit. Nå sist fikk jeg Sebastians Penetraitt- produkter, og særlig balsamen ("strengthening and repair") er super. Veldig lett å børste håret etterpå, og håret føles lett og fint i tørr tilstand. Har sneket meg til å prøve den på jenta mi også, for hun sliter slik med fæle floker i håret... det ble så bra resultat! Men på grunn av parabenene synes jeg ikke at hun kan bruke den fast.

I perioder der håret mitt er tørt og vanskelig å børste, tar jeg en vidunderkur med Wella SP Power Mask. Kjenner at fuktigheten kommer tilbake, og håret blir glatt og fint igjen.

Kérastase Reflection, Chroma Riche er en slags "leave in- essens" som jeg liker veldig godt. Av alle produktene jeg har nevnt, er det nok denne som gjør håret mitt lettest å børste.

Leave a comment:

• Guest's Avatar
    Guest replied

Jeg har begynt å bare bruke frisørprodukter. Jeg har et tørt hår, som alltid er tørt uansett om det er nyklipt eller ikke. Og nå sparer jeg så da må det til med bra prodkukter.

Nå bruker jeg en sjampo for tørt hår fra TIGI, men tenker å bytte til Redken eller Wella SP snart. Bruker tilhørende balsam

Leave a comment:

• 8242
    replied

Redken Oil detox. Ingen balsam, men kuren til samme shampo.

Leave a comment:

• Line-mor
    replied

Bruker Define sensitive - den er den eneste som funker på mitt hår. Har også balsam til, men den bruker jeg veldig sjelden (kun hvis jeg klør veldig i hodebunnen - da hjelper den.). Ellers får balsam håret mitt til å bli veldig fett, så prøver å bruke det minst mulig.

Leave a comment:

• Lykkekløver
    replied

Eg bytter shampo heile tida, og må ha 2-3 ulike på en gang. Grunnen er rett og slett at eg får flass e.l viss eg vaskar håret mange gangar med samme shampo på rad Balsam bruker eg på håret liksom, ikkje i hodebunnen. Dusjer ca annakvar dag, inkl. vaske hår

Leave a comment:

• Vesla89
    replied

Jeg bruker tre slag om hverandre

1. Sunsilk, den rosa flaska, for at den gir ekstra glans. Også samme balsamen etterpå.

2. Sunsilk, den grønne, for at den reparerer hår. Så har jeg slitt og tørt hår den dagen, så tar jeg den Også balsamen fra samme slaget etterpå.

3. Head and Shoulders. Siden jeg er skikkelig plaget med eksem i hodebunn så lindrer dette merke det. Også en balsam fra samme typen etterpå.

Også vasker jeg håret hver gang jeg dusjer. Enten hver dag, eller annenhver.
    Som oftest annenhver.

Leave a comment:

• swimzy
    started a topic hvilken sjampo bruker du?

hvilken sjampo bruker du?

ja, hviken type sjampo bruker du og hvor ofte vasker du håret ditt? bruker du balsam også?
Working...
X