Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Hvor ofte shopper du til deg selv?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Hvor ofte shopper du til deg selv?

Her handler egentlig mannen mere til meg og seg selv også handler jeg til småen
    Rocketrollet.2009.
    Bøllefrøet. 2011.
    Lille musen 2013.

Comment

Sjeldan, bortsett frå når det er noko eg treng eller har ønska meg lenge. Men det er jo slik eg vil ha det. Når eg kjøper noko, er det gjerne frå Fretex. Synes at folk kjøper ALTFOR mykje dei ikkje treng, både av klede og andre ting. Men her inne høyrtes det jo ganske bra ut då.

Svangerskapsdagbok

Comment

Opprinnelig lagt inn av Huldra85 Se innlegg
        Men her inne høyrtes det jo ganske bra ut då.
        Sikkert et fenomen som er vanlig blant småbarnsmødre... Når formen venter med å kommer tilbake, er det mye lettere å shoppe til barna.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Huldra85 Se innlegg
          Sjeldan, bortsett frå når det er noko eg treng eller har ønska meg lenge. Men det er jo slik eg vil ha det. Når eg kjøper noko, er det gjerne frå Fretex. Synes at folk kjøper ALTFOR mykje dei ikkje treng, både av klede og andre ting.
          Det er jeg helt enig i. Jeg prøver å være bevisst på forbruket mitt, men når det gjelder klær så synes jeg det er vanskelig å begrense meg. Jeg må rett og slett bare holde meg unna butikker.

Men etter fødselen så har jeg opplevd å gå en del ned og opp i vekt, så pga det har jeg rett og slett vært nødt til å skaffe meg nye klær.

Comment

Working...
          X