Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Hvor ofte shopper du til deg selv?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Eri
    replied
    Sv: Hvor ofte shopper du til deg selv?

Opprinnelig lagt inn av Huldra85 Se innlegg
    Sjeldan, bortsett frå når det er noko eg treng eller har ønska meg lenge. Men det er jo slik eg vil ha det. Når eg kjøper noko, er det gjerne frå Fretex. Synes at folk kjøper ALTFOR mykje dei ikkje treng, både av klede og andre ting.
    Det er jeg helt enig i. Jeg prøver å være bevisst på forbruket mitt, men når det gjelder klær så synes jeg det er vanskelig å begrense meg. Jeg må rett og slett bare holde meg unna butikker.

Men etter fødselen så har jeg opplevd å gå en del ned og opp i vekt, så pga det har jeg rett og slett vært nødt til å skaffe meg nye klær.

Leave a comment:

• Mira84
    replied

Opprinnelig lagt inn av Huldra85 Se innlegg
    Men her inne høyrtes det jo ganske bra ut då.
    Sikkert et fenomen som er vanlig blant småbarnsmødre... Når formen venter med å kommer tilbake, er det mye lettere å shoppe til barna.

Leave a comment:

• Huldra85
    replied

Sjeldan, bortsett frå når det er noko eg treng eller har ønska meg lenge. Men det er jo slik eg vil ha det. Når eg kjøper noko, er det gjerne frå Fretex. Synes at folk kjøper ALTFOR mykje dei ikkje treng, både av klede og andre ting. Men her inne høyrtes det jo ganske bra ut då.

Leave a comment:

• Pegasus
    replied

Her handler egentlig mannen mere til meg og seg selv også handler jeg til småen

Leave a comment:

• Kima
    replied

Handler sjeldent eller aldri til meg sjøl.. Finner aldri noe som passer, og finner jeg noe som passer så er det bare fælt.. Har aldri likt å shoppe heller.. Noe av det værste jeg veit er å gå i klesbutikker for å handle til meg.. Unga har jeg ikkeno problem å handle til .. Ikke gubben heller, sånn egentlig. Men han er gammal nok til å handle sine egne klær, syns jeg..

Leave a comment:

• Ke@
    replied

Shopper dere til gubbemennene også, eller shopper de selv?
    Jeg har gitt opp å sende min på shopping etter klær til seg selv, han kjøper også bare til ungene, nemlig.
    Han kjøper seg nesten aldri klær, han....

Leave a comment:

• monta
    replied

Jeg shopper noe til meg selv, minst èn gang i måneden!! Det er som regel impulskjøp, da jeg aaaaldri finner noe hvis jeg virkelig trenger noe eller har bestemt meg for at DET skal jeg kjøpe i dag.Og så er det sjelden jeg kjøper noe til full pris!

Men jeg handler mye mer til gutta enn til meg selv.

Leave a comment:

• Nenne
    replied

Jeg skal faktisk shoppe litt til meg selv når jeg skal bestille litt stæsj til mini..

Leave a comment:

• Ke@
    replied

Opprinnelig lagt inn av mamma`n til Pluggen Se innlegg
    Har noen gamle filler fra den tiden jeg fortsatt var barnløs...

Leave a comment:

• LilBlossom
    replied

Jeg måtte gi inn og kjøpe nye sko (5 år siden sist, hadde et par gamle viking tursko). Kjøpte to par i slengen.

Og så måtte jeg ut å kjøpe 2 bukser og 4 topper, da jeg ikke har gått ned i vekt etter fødselen og mine gamle klær passer ikke. Pluss, de var også gamle.

Men ellers handler jeg til meg selv kanskje en eller to ganger i året. Hatet å handle klær til meg selv før jeg ble mor, og hater det enda.

Leave a comment:

• netta85
    replied

Handler stort sett aldri til meg selv lenger. Kun om jeg MÅ. Men da ender jeg alltid opp med en haug med klær til ungene i tillegg.
    Elsker å handle barneklær.
    Klær til meg er bare kjipt å handle. Dyrt er det også

Leave a comment:

• Dagrosmor
    replied

Jeg handler også en del fra La Redoute. Men venter til de har salg og kjemperabatter...

Leave a comment:

• Nenne
    replied

her handler jeg feks fra
    - www.ellos.no
    - www.laredoute.no
    - www.hm.com
    - www.sparkjop.no

var iallefall det jeg kom på i forbifarten..

Leave a comment:

• mamma`n til Pluggen
    replied

Opprinnelig lagt inn av [email protected] Se innlegg
    Går du naken, du da?
    Har noen gamle filler fra den tiden jeg fortsatt var barnløs...

Leave a comment:

• Ke@
    replied

Opprinnelig lagt inn av mamma`n til Pluggen Se innlegg
    Trodde det var naturstridig jeg...
    Går du naken, du da?

Leave a comment:

Working...
X