Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Hva slags stil....

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hva slags stil....

har du?

Hvordan kler du deg?
    jente f. 2009 jente f.2011

Sv: Hva slags stil....

Sliten mamma...?

Jeg kjøpte meg noen nye klær da jeg kom over til USA, i hui og hast. Endte opp med bukser som er for korte... og 3 topper som er like, bortsett fra mønsteret. Og den fjerde toppen? Den ødela jeg med fettflekker fra matlaging... Så, ja, sliten mamma oppsummerer vel stilen min.

Comment

Føler ikke jeg har noen stil, jeg, og det irriterer meg litt.
      Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen.

Comment

Stil???
        Mamma til Sara 2000 og Adrian 2006 Blogg

Comment

Jeg går i olabukse daglig, og foretrekker tunikaer.
          Utslått hår med spenne på den ene siden.
          Crocs hele den vame årstiden , men type stoff-joggesko nå utover.

Lite variasjon med andre ord. Så det er vel min stil da. Om man kan kalle det en stil.

Comment

Olabukser med topp over.. ganske enkel..liker ikke masse dill dall..
            Prinsesse 9 år 01.01.05
            Prins 6 år 21.01.08
            + 3 bonusbarn på 6, 9 og 11 år

Comment

Hva skal man kalle stilen min da... sort?

Jada,jeg er en av de med sort hår og sorte klær.. har prøvd å bli litt mer "voksen", men ender alltid opp med samme stil igjen Sort.

Er vel kanskje ikke sååå ille som jeg var i slutten av tenårene, da jeg levde livet, men..
              Trollungen 2009
              Lilletroll 2013

Comment

Min stil er tunikaer og bukse,eller genser og bukse. Akuratt nå bærer garderoben preg av å være mellom størrelser pga vektreduksjon, så nå tar jeg det som passer sammen og som passe
                jente f. 2009 jente f.2011

Comment

Jeg er så blanda som det går ann og bli.. Hehe..

Men ender ofte i mye sort, og har nå fått forbud av samboern mot og kjøpe mørke klær for han mener jeg passer bedre lyse..
                  Alle gode ting er 3!

Comment

jeg går enten i dongri, eller i svarte fritids- eller treningsbukser.
                    Over har jeg enten tunika eller vanlige tynne bomullsgensre, evt med en lang cardigan over. Jeg liker å ha mellomhøye støvletter utenpå buksa, evt Nike shox dersom resten av antrekket "tillater" det.
                    Til fritidsbukser har jeg ofte en Devoldgenser eller en fleecejakke til.

Jeg liker ikke noe særlig å pynte meg, men kler meg i klær som føles komfortable og som er gode å ha på.
                    mamma til to

Comment

Jeg er veldig varierende men har nok ofte en litt klassisk/feminin stil. Topper, skjorter eller tunika og ofte med cardigan over som er litt lang. Smale jeans eller dressbukse, noen ganger skjørt/shorts med tights under.. Liker nok best sneakers eller lave støvletter, men slår også til med høye hæler innimellom.
                      Men, plutselig en dag kan jeg komme med baggy jeans og hettegenser. Jeg kler meg etter dagsformen med andre ord, men liker nok å pynte meg litt.
                      ?

Comment

Vel...

Er ''mismatch'' en stil? Jeg har det med å ta på meg det forste jeg finner i skapet, uten å se meg i speilet etterpå.

Jeg har en del klaer i bohem og ''70-talls'' stil, pluss en del enkle t-skjorter og jeans.
                        http://needlenail.blogspot.co.nz/ -Min sy-blogg.

Comment

Jeg har pleid å kle meg veldig mye i sort, gjerne med monster-boots, kjole og skinnfrakk osv, sort neglelakk og masse "sjørøvergreier", drager og flaggermus. Bortsett fra over gjennomsnittlig langt hår, så ser jeg ganske "streit" ut bortsett fra klærne, da, ikke noe pantomime-sminke.

Det pussige er vel at jeg liker to ganske store motsetninger stilmessig, for jeg elsker også mer "nostalgiske" klær i støvete farger, med blonder og tunikaer og mamelukker osv- en stil som passer ypperlig med diger kulmage også. Er veldig glad i bruntoner, og "typisk dansk design". Har faktisk kjøpt meg en sort kosebukse (!!!) for å få plass til en økende tvillingmage, men er egentlig ikke et joggebukse-menneske altså. Bare litt frustrerende når selv mammabukser som passer ellers, blir for trange over magen.

Comment

Det-som-ligger-fremst-i-skapet-stilen... Enten dongeri eller joggebukser, en skjelden gang kjole/tunika og tights... Og joggiser. Alltid joggiser

Comment

Working...
                            X