Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Hva er din favoritt makeup?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hva er din favoritt makeup?

Hva er din favoritt MASCARA?Hvorfor? pris?Lancome, defincils.Pris ca 200. Fordi man får laaange øyevipper, og kosten er let å påføre med. Ingen av de andre etterfølgerne har noen gang imponert meg.

Hva er din favoritt leppestift? Hvorfor? pris? Max faktor den som sitter hele dagen! prisen er vel rett over hundrelappen. Jeg har flere farger av den og den er uunnværlig! Trenger aldri ha med meg leppestiften i veska. Tar den på og den sitter til dagen etter.

Hva er din favoritt hudpleieserie? maske?skrubb? rens? dag/nattkrem?hvorfor?pris? Maske: bodyshop sin heating mask. Ca 170 krDen er bare deilig! blir skikkelig god og varm i huden og den er glatt og god og påføre og man føler seg skikkelig ren i huden etterpå. Rensekrem har jeg ingen favoritter enda men håper noen har noen gode tips. Skrubb har jeg heller ikke funnet noen gode noen. Liker at skrubben river litt i ansiktet. Nattkremen der har den vichy fra apoteket imponert meg kraftig! den koster et par hundre vil jeg tro. dagkrem har jeg heller ikke funnet noen favoritter. Har prøvd mary kay men ingenting av det har gjort huden min finere. Så der ble jeg skuffa.

Hva er din favoritt foundation? hvorfor? pris?Jeg har falt helt for en som heter 4-in-one split pan mineral

Hva er din favoritt øyenskygge?farge,pris, merke MAC,gleam. Den koster et par hundre ca, jeg kjøpte den på ebay billigere. Fordi, den passer til alle!

Hva er din favoritt parfyme? pris, merke.Ingen. Jeg har ca 10 forskjellige parfymer og bruker parfyme etter dagsformen.
    Last edited by 27512; 26-10-09, 01:06.

Sv: Hva er din favoritt makeup?

THANK YOU!!!
    Min faste mascara gjennom 10 år (Loreal Longitude) er ikke å oppdrive lenger, så jeg trengte en anbefaling. Jeg bare tok en annen vilkårlig Loreal-mascara fra hylla, og ble ikke fornøyd i det hele tatt. Ser ut som Lancome-favoritten din har en børsteform som passer meg bra, så den skal jeg prøve.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Mira84 Se innlegg
      THANK YOU!!!
      Min faste mascara gjennom 10 år (Loreal Longitude) er ikke å oppdrive lenger, så jeg trengte en anbefaling. Jeg bare tok en annen vilkårlig Loreal-mascara fra hylla, og ble ikke fornøyd i det hele tatt. Ser ut som Lancome-favoritten din har en børsteform som passer meg bra, så den skal jeg prøve.
      Og de er billigere på ebaypriseksempel: 2 stykk for 21 usd.

Comment

Dette var en fin tråd!! Hva ligger dollar kursen på nå da?
        Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,[email protected], ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk

Comment

Opprinnelig lagt inn av swimzy Se innlegg
          Dette var en fin tråd!! Hva ligger dollar kursen på nå da?
          5 og ei halv krone

Comment

Opprinnelig lagt inn av Kavringsmula Se innlegg
            5 og ei halv krone
            wow..så lite nå
            Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,[email protected], ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk

Comment

Skal jeg legge ut mere "must haves?" av ting og tang? som jeg har fått for en billig penge på ebay for eksempel?

Comment

Skal jeg legge ut mere "must haves?" av ting og tang? som jeg har fått for en billig penge på ebay for eksempel?
                Ja!

- 07.06.2001 -10.10.2006 -28.12.2012

Comment

jaaaaaa

Comment

Humanityforall - armbånd (klikk på link)

Jeg har kjøpt det hvite der (klikk på link)

Og HER kan du bestille de!! 24 usd. Rett hjem i postkassen. Skal du være" IN" så må du ha et sånt hehe...

Comment

Snuggie!! et MUST HAVE!! et slags pledd som man trer på seg armer og med lommer som man kan kose seg i på sofaen! Får i flere farger, og koster fra ca 5 dollar til 20. Jeg har bestilt to, i lysebrune en til meg og en til mamma, til 28 dollar.Inkludert frakt.

Comment

Masai sko. Rett hjem i postkassa for kr 280. De sender som gave slik at man slipper å betale toll.

Comment

De armbånda var fine... Skrive ned på ønskelista.

Når en begynner med masaisko så er det viktig huske på de skal brukes i max 10 min første dagen også trappes opp
                          jente f. 2009 jente f.2011

Comment

Opprinnelig lagt inn av gojenta Se innlegg
                            De armbånda var fine... Skrive ned på ønskelista.

Når en begynner med masaisko så er det viktig huske på de skal brukes i max 10 min første dagen også trappes opp
                            Takk du, det har eg ERFART ja. Gikk en laaang tur på de og GJETT om eg var lemster i legger og lår etterpå.!! Man trimmer faktisk med å gå med de jo!

Comment

Takk du, det har eg ERFART ja. Gikk en laaang tur på de og GJETT om eg var lemster i legger og lår etterpå.!! Man trimmer faktisk med å gå med de jo!
                              Jepp, og noen kan oppleve svimmelhet og uvelhet med de. Men en trimmer ikke, en får bare optimal gangfunksjon. Så MBT sko er faktisk sko jeg virkelig kan anbefale!
                              jente f. 2009 jente f.2011

Comment

Working...
                              X