Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Slettetang

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Slettetang

Noen som kan anbefale en bra slettetang,til en overkommelig pris?
    Har masse krøller,så trenger en bra tang...
    Så blir glad for alle tips
    Amalie ble født 30.12-09

Sladrer me christine-88

Sv: Slettetang

ingen som vet?
    Amalie ble født 30.12-09

Sladrer me christine-88

Comment

Jeg kjøpte faktisk en ganske rimelig rettetang på Clas Ohlson som funker superbra!
      Last edited by [email protected]; 23-11-09, 22:47.
      Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen.

Comment

Jeg kan spørre broren min imorgen. Han er frisør.

Comment

Han anbefalte GHD, og denne ligger på ca 1799kr... så den er kanskje ikke sååå overkommelig i pris. Men han hadde visst bare brukt denne i alle salongene han har jobbet.

Jeg fikk denne av han i fjor, og jeg synes den er kjempebra selv. Den er klar til bruk på noen sekunder, former håret kjempekjapt (har til og med fått bra resultat når håret ikke var skikkelig tørt enda), og håret glir lett og behagelig mellom platene. Nå har jeg ganske rett hår fra før, så jeg bruker denne tanga til å lage krøller med. Kjempefint resultat uansett hva man ønsker å gjøre. Så hvis du er klar for en investering, er nok denne et godt valg. Men skjønner godt at det kan bli for dyrt med nesten 2000kr bare for en rettetang. Det kommer kanskje an på hvor ofte den skal brukes.

Comment

Opprinnelig lagt inn av [email protected] Se innlegg
            Jeg kjøpte faktisk en ganske rimelig rettetang på Clas Ohlson som funker superbra!
            Ah,vi har ikke Clas Ohlson her jeg bor
            Amalie ble født 30.12-09

Sladrer me christine-88

Comment

Opprinnelig lagt inn av Mira84 Se innlegg
              Han anbefalte GHD, og denne ligger på ca 1799kr... så den er kanskje ikke sååå overkommelig i pris. Men han hadde visst bare brukt denne i alle salongene han har jobbet.

Jeg fikk denne av han i fjor, og jeg synes den er kjempebra selv. Den er klar til bruk på noen sekunder, former håret kjempekjapt (har til og med fått bra resultat når håret ikke var skikkelig tørt enda), og håret glir lett og behagelig mellom platene. Nå har jeg ganske rett hår fra før, så jeg bruker denne tanga til å lage krøller med. Kjempefint resultat uansett hva man ønsker å gjøre. Så hvis du er klar for en investering, er nok denne et godt valg. Men skjønner godt at det kan bli for dyrt med nesten 2000kr bare for en rettetang. Det kommer kanskje an på hvor ofte den skal brukes.
              Søster mi har en sånn tang,bare en rosa... Men synes ikke den var SÅÅÅ bra at den er verd 1700kr... Har en jeg betalte 300kr for,å den er faktisk bedre enn den GHD...
              Amalie ble født 30.12-09

Sladrer me christine-88

Comment

Opprinnelig lagt inn av nette87 Se innlegg
                Søster mi har en sånn tang,bare en rosa... Men synes ikke den var SÅÅÅ bra at den er verd 1700kr... Har en jeg betalte 300kr for,å den er faktisk bedre enn den GHD...

Jeg er helt enig.. Har også en slik liggende, men en mye rimeligere jeg kjøpte på el kjøp, var fakisk bedre..
                Alle gode ting er 3!

Comment

Opprinnelig lagt inn av Pooh Se innlegg
                  Jeg er helt enig.. Har også en slik liggende, men en mye rimeligere jeg kjøpte på el kjøp, var fakisk bedre..
                  Har den vært knallbra,har jeg nok kjøpt den.. Men etter å ha prøvd søstern min sin,og sammenlignet den med min remington tang,så legger jeg ikke 1800kr i en slettetang.. Betalte 300kr for remington tanga,men den produseres ikke lenger.. Så vurdere å prøve en annen tang fra remington,siden jeg er så fornøyd med den jeg har nå...
                  Amalie ble født 30.12-09

Sladrer me christine-88

Comment

du finner masse forskjellige på elkjøp, til overkommelig priser
                    Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,[email protected], ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk

Comment

Jeg har hatt MANGE oppigjennom. Og den eneste jeg kan si at jeg virkelig er fornøyd med er den jeg kjøpte hos frisøren. Husker ikke merke, men betalte rundt 500 kr for den. Også har jeg en kjempe liten som jeg kan ha i veska som jeg har med meg om jeg skal på fest eller noe og rette på sveisen

Comment

Jeg kjøpte min på Elkjøp til rundt 300 kr. Og jeg er kjempefornøyd.. Den varmer seg kjapt opp... Har sjekka det opp, og det var BaByliss
                        Last edited by Kima; 26-11-09, 10:20. Årsak: Retting i merke på rettetanga ;)
                        98 & 06

22/07 2011

Comment

Jeg kjøpte min på jysk til kr 199,-, jeg er ganske fornøyd med den......

Comment

Anbefaler og kjøpe en som du kan bruke på vått hår, for det sliter ikke sånn på håret.
                            Ida 01.05.2006
                            Fredrik 19.01.2008
                            Jonas 11.02.2010
                            Liam 03.07.2012

Comment

skal være enig med den ja, men det går ann å skaffe en spray og sånn at håret ikke slites så fort

Comment

Working...
                              X