Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Mascara!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mascara!

Hva slags mascara bruker du? Hvorfor?

Er det noen merker du synes er bedre enn andre?

sigpic

Sv: Mascara!

Jeg bruker en mascara fra L'oreal. Grunnen til at jeg bruker akkurat den, er at mamma hadde kjøpt en pakke med to, så da fikk jeg den ene. Jeg er virkelig ikke inne i det med sminkemerker og sånn.

Men jeg merker jo at noen mascaraer er bedre enn andre. Kosten på denne syns jeg er litt hard og uvant å bruke. Men jeg er fornøyd med resultatet når mascaraen først er på.

Comment

Jeg bruker en maskara fra the Body Shop.
      Hovedårsaken til at jeg bruker nettopp denne, er at jeg i høyst mulig grad ønsker å støtte en kjede som kontinuerlig jobber for å få slutt på testing av kosmetiske produkter på dyr.
      Jeg har tidligere brukt mange andre merker, av både dyrere og billigere art. Og jeg er uten tvil mest fornøyd med denne! Vil anbefale den til absolutt alle. Den er forholdsvis billig, drøy og god i bruk, og man får god samvittighet med på kjøpet!
      Nå kun innom for å hilse pent på!

Den gode, gamle prøvedagboken min.

Comment

akkurat nå bruker jeg isadora sin.. den er sort, med rød metallic kork på en måte vet ike hva mer den heter..
        den er utroolig bra får lenge og fylde er sånn lag på lag mascara..vet ikke hva de mener med det..men er vel at jo me rdu tar på, jo lengre blir de eller mer kraftig..et eller anna..
        har brukt den gule fra maybeline eller hva det var.. den likte jeg godt før men den tørket så fort ut syns jeg..den var jo nesten tørr når den var ny:/

Storebror 2011 Lillebror 2014
        Lillesøster ventes i juni 2016

Comment

Jeg bruker Big tease fra i.d bare minerals. Syns den er veldig bra. Grunnen til at jeg bruker bare minerals er fordi jeg reagerer på annen type sminke.
          Elisabeth 15.02.02
          Christina 04.07.05

Bloggen min: Livet i Gullfiskbollen

Comment

Jeg bruker kun sminke når jeg skal ut, husker ikke hva den heter den jeg har nå, men tror det er Clinique sin, den tåler jeg utrolig nok og den sitter bra, går av med bare vann Jeg tåler nemlig sånn ca ingenting av sminke....
            Jenter født 14.12.04, 12.02.07, 16.06.08 & 31.07.12

Comment

Jeg bruker også mascara fra bodyshop!!
              Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,[email protected], ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk

Comment

Har brukt litt forskjellig, men ikke vært fornøyd med noen av dem. Så ble jeg sminket en gang på body shop og fikk prøve en mascara der og endte opp med å kjøpe den. Synes at den er veldig god
                Bruker bare sminke når jeg skal ut på noe spesielt som f.eks jentekveld/klubb og bytur

Comment

Jeg bruker en fra L'oreal. Den er i gull og hvit, hvor man tar på den hvite delen først, deretter selve mascaraen. Veldig fornøyd med denne. Jeg er avhengig av en mascara som får vippene litt lengre og synlige, og det får L'oreal sin til!

sigpic

Comment

Jeg bruker shiseido sin volum maskara. har brukt en del andre merker tidligere, men har veldig sensitive øyner. er veldig fornøyd med den jeg bruker nå

Comment

Opprinnelig lagt inn av swimzy Se innlegg
                      Jeg bruker også mascara fra bodyshop!!
                      Opprinnelig lagt inn av Minstå Se innlegg
                      Har brukt litt forskjellig, men ikke vært fornøyd med noen av dem. Så ble jeg sminket en gang på body shop og fikk prøve en mascara der og endte opp med å kjøpe den. Synes at den er veldig god

Nå kun innom for å hilse pent på!

Den gode, gamle prøvedagboken min.

Comment

Bruker mascara fra Mary Kay her

Comment

De gangene jeg husker å ta på: Almay. Har også sensetive øyne, og dette merke tåler jeg helt fint. Er et billigmerke her borte i Junaiteden.

Comment

Bruker den som er sånn rød og hvit fra loreal tror jeg det er. I hvertfall den man skal dra av. Også noen ganger bruker jeg den vibererende, men er ikke fornøyd med den.

Comment

Jeg bruker mascara fra Mary Kay veldig fornøyd med den

Comment

Working...
                              X