Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Hårfjerning om vinteren

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hårfjerning om vinteren

Hvor ofte fjerner dere hår på vinteren, og HVA fjerner dere?

02 05​​ 06 09

Sv: Hårfjerning om vinteren

Jeg er dårlig til dette om vinteren. Egentlig ikke så flink om sommeren heller...
    Fjerner under armene hver gang jeg dusjer, men busken og leggene blir det lenger mellom.
    Fjerner som regel hvis jeg skal noe spesielt og pynter meg!
    DES 2009 | JULI 2013

Comment

Jeg gidder sjelden å fjerne hår på vinteren, har da så mye klær på alikevel. Om jeg skal i svømmehallen fjerner jeg selvfølgelig det verste, og også om jeg skal ha på kjole. Ser litt tragisk ut med apelegger under lekre strømper, og svære dusker under armene.
      02 05​​ 06 09

Comment

Her shaves alt annenhver dag...
        Jeg hater hår, utenom på hodet da!
        Dessuten går vi på babysvømming, så det er også med på å holde barberinga i gang..

sigpic

Comment

Hvertfall en gang i uka nå på vinteren.
          20152009 2008 2001/20052000

Comment

sparer jeg, så jeg slipper store utgifter i superundertøy
            nei da, hater å ha hår overalt jeg, føler meg straks bedre når jeg er nyvokset og barbert. Her er det legger, armhuler og brazilian på groilla.Ikke for at noen skal se den, men fordi jeg føler meg vel, som om jeg har en hemlis vettu det er så lite som skal til, men er jeg glatt og har på fint undertøy løfter det hele humøret mitt!

Totalt Forelsket I Min Lille Prins

Comment

Det med fint undertøy og nybarbert har en vanvittig evne til å løfte humøret altså!

Når vi gikk på vgs hadde ei i klassen et vanvittig bra utsagn på det med hår under armene.
              Når du kan flette håret under arma, da er det på tide og gjøre noe altså!

Comment

Opprinnelig lagt inn av Tullip Se innlegg
                Det med fint undertøy og nybarbert har en vanvittig evne til å løfte humøret altså!

Når vi gikk på vgs hadde ei i klassen et vanvittig bra utsagn på det med hår under armene.
                Når du kan flette håret under arma, da er det på tide og gjøre noe altså!

Er jaggu ikke lenge til jeg må gjøre noe da.
                02 05​​ 06 09

Comment

Opprinnelig lagt inn av MalinDalin Se innlegg
                  sparer jeg, så jeg slipper store utgifter i superundertøy
                  nei da, hater å ha hår overalt jeg, føler meg straks bedre når jeg er nyvokset og barbert. Her er det legger, armhuler og brazilian på groilla.Ikke for at noen skal se den, men fordi jeg føler meg vel, som om jeg har en hemlis vettu det er så lite som skal til, men er jeg glatt og har på fint undertøy løfter det hele humøret mitt!
                  Samme her!

sigpic

Comment

Nedentil og under armene fjernes mer eller mindre jevnlig. Det er liksom ting som "vises" hele tiden. Ikke sånn at jeg går rundt og viser underlivet mitt til folk altså, men dere skjønner.

Leggene, derimot... Jeg kan ikke huske sist jeg tok dem. Det skal sies at jeg er forholdsvis heldig med legghårene mine, de er ikke supersynlige, ikke engang nå når jeg ikke har tatt dem på kjempelenge. Men jeg ble litt flau da jeg satt i sykehusskjorta og oppdaget leggene mine her om dagen.
                    Nå kun innom for å hilse pent på!

Den gode, gamle prøvedagboken min.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Marita Se innlegg

Er jaggu ikke lenge til jeg må gjøre noe da.
                      nå fikk jeg noen merkelige bilder på netthinna her altså!

Comment

Her så steller jeg pelsen jevnlig uansett årstid. Barberer meg i dusjen så det er enkelt å dra over pelsen.....hehe...
                        Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,[email protected], ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk

Comment

Alt hår fjernes uansett årstid

Comment

Opprinnelig lagt inn av Tullip Se innlegg
                            nå fikk jeg noen merkelige bilder på netthinna her altså!

Er vel kanskje ikke fullt så ille at jeg kan flette håra da, men det er vel ikke langt i fra. Orker bare ikke tenke på det når gubben er den eneste som ser det alikevel.
                            02 05​​ 06 09

Comment

Under armene og nedentil holdes barbert hele tiden på vinteren også, men leggene derimot er jeg alt for sløv med når de ikke er fremme i lyset likevel...
                              Gullgutten født 22.11.2005 Lillesnuppa født 27.04.2010

Comment

Working...
                              X