Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Hårfjerning om vinteren

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Hårfjerning om vinteren

Opprinnelig lagt inn av Xeliza Se innlegg
    Under armene og nedentil holdes barbert hele tiden på vinteren også, men leggene derimot er jeg alt for sløv med når de ikke er fremme i lyset likevel...
    Jeg tenker litt sånn, tenk om man blir syk og må flashe beina . derfor greit og ha alt stelt.

Comment

Om jeg er sjuk får de ta det jeg har altså!!
      20152009 2008 2001/20052000

Comment

Opprinnelig lagt inn av Tullip Se innlegg
        Om jeg er sjuk får de ta det jeg har altså!!

Ikke sant... så lenge det verste jeg har er litt hårete legger får det vel heller være
        Gullgutten født 22.11.2005 Lillesnuppa født 27.04.2010

Comment

Virker som om jeg er den eneste med... Låner Malin's uttrykk jeg: Gorilla nedentil. Jeg tynner det ut, men jeg orker ikke den infernalske kløingen og inngrodde hår. Så den får ellers bare seilie sin egen sjø. Ellers så barberer jeg armhulene en gang i uken eller så. Leggene lar jeg være, for ellers blir det så kadlt på beina når jeg går ut.

Nå skal det sies at jeg har tynt, blondt hår som vokser veldig langsomt. Er også veldig heldig at jeg har kanskje 5 hår tilsammen på armene mine.

Comment

Her barberes det ganske ofte
            Går på babysvømming en dag i uken så da er det greit å være litt flink! Ellers stemmer det som MalinDalin skriver over her - nybarbert og pent undertøy løfter humøret

Comment

Hvis jeg husker det fjerner jeg pelsen under armene før jeg går i badebasenget.
              Men ellers er det dårlig med annen fjerning nå om vinteren.
              JULI. 2006 KREATIVE HJØRNE MAI. 2009
              Blogg

Comment

Nytt spørsmål: Reagerer dere om dere ser andre med vinterpels her eller der? Hvis ikke, hvorfor er vi da så redde for å være hårete selv?
                02 05​​ 06 09

Comment

Nope, reagerer ikke på andre sin vinterpels.
                  Medmindre den tyter ut av strømpebukser eller badedrakter....
                  Og det er stort sett derfor jeg trimmer min egen.
                  Jeg nekter å ha hår som stikker ut gjennom strømpebuksa eller utafor badedrakta altså!
                  20152009 2008 2001/20052000

Comment

Opprinnelig lagt inn av My_ Se innlegg
                    Jeg tenker litt sånn, tenk om man blir syk og må flashe beina . derfor greit og ha alt stelt.
                    Nja.. det kommer ann på. Tyter det ut og ser skikkelig fælt ut, så er det jo litt sånn "Huff, det der ville jeg barbert eller no sånt".

Det er jo en grunn til at alt shaves så og si hver dag. Jeg føler meg mer vel, synes det er hygenisk og hater stikkende legger..

sigpic

Comment

Enig med Tullip, stikker det ut overalt reagerer jeg nok litt.
                      Men ellers må nå folk bare ha den pelsen de har lyst til å ha!
                      Høres egentlig litt avslappende ut å la være å tenke på det
                      Gullgutten født 22.11.2005 Lillesnuppa født 27.04.2010

Comment

Her er det lite shaving gitt... Mannen er veldig klar på at eg ikkje skal fjerne noko som helst for hans del, og for meg sjølv så synes eg også det er heilt greit, og behageleg å bare la alt gro vilt. Samtidig så klarer eg ikkje heilt å la vera å tenka på kva andre tenker, i dusjen på treningssenter og slik. Synes eigentleg eg burde klare å stå der med litt busk under armane og hårete leggar utan å vera flau -men det er litt vankeleg. Ikkje det at eg fjerner håret før eg skal der då, eg bare synes det er litt flaut. Føler liksom at alle ser sånn på meg.

Forøvrig fjerner eg lite hår om sommaren også, men er einig i at det ser finast ut utan hår på leggar og under armar i ein fin kjole.

Svangerskapsdagbok

Comment

Working...
                        X