Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Hvor ofte renser du huden din?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hvor ofte renser du huden din?

Hvor ofte renser du huden din? (Nå tenker jeg ansikt)
    Og hva renser du den med?
    Alle gode ting er 3!

Sv: Hvor ofte renser du huden din?

Jeg renser morgen og kveld hver dag rens, 2 x serum, fukt
    Pluss dyprens med mikrokrystall-sett mandag og fredag...

Alt fra Mary Kay

Comment

Opprinnelig lagt inn av lillepus... Se innlegg
      Alt fra Mary Kay
      Her er det fra samme merke når jeg husker det
      jente f. 2009 jente f.2011

Comment

Jeg kjøper alle mulige ansiktsmasker (Gjerne slike som stivner og dras av..)
        Men bruker det altfor sjelden..

Bruker ikke sminke i det daglige, så jeg føler ikke huden trenger og renses hver dag..
        Alle gode ting er 3!

Comment

Sminkefjerner, ansiktsrens, tonic og krem hver dag.
          Bruker en serie fra Clinique akkurat nå.

Ellers så er det deilig med en ansiktsmaske av og til, men det har lett for å bli nedprioitert... Blitt lat tror jeg!
          Gullgutten født 22.11.2005 Lillesnuppa født 27.04.2010

Comment

Bruker og rense huden hver morgen og kveld. Men akkurat no så har det dabbet av dessverre. Når man ikke e helt i form så er det ikke å rense huden det første ej tenke på å gjør, dessverre.
            Men he bestemt mej for at i dag da SKAL ej begynne igjen :P
            Gleder mej, for vet når ej bruker mine produkter så e huden så glatt å fin å jevn Ej bruker Md Formulation akkurat for øyeblikket. Og kuldekrem fra Matis. Siden vi selger det i salongen

Comment

Renser i utgangspunktet kvar kveld, men ikkje alltid det blir gjort. Bruker ikkje sminke då. Eg bruker ein rensegel frå Lavera.

Svangerskapsdagbok

Comment

jeg ha desverre blitt dårlig på det..begynner å bli tom for prudukter, og har ikke råd akkurat nå til nye.. og orken er ikke der

men når jeg renser, så renser jeg med babor serien.. den er vel egentlig best egnet på litt voksen hud, men jeg liker den=)
                da bruker jeg en totrinns rens.. først hy-öl (uttales hy oil) , og så phytoactive base og emulgerer med vann (eller på godt norsk- masserer det inn, fukter fingrene og masserer videre slik at det skummer), tar det av med vann/klut med vann, også 1-2ganger i uken bruker jeg babor sin mild peeling, da bruker jeg den rett etter rensen.. og bruker mange forskjellige masker.. har en maske fra babor som er fra Pure serien.. den bruker jeg av å til.. og når jeg tar ansiktspleie på meg selv, bruker jeg av å til Brenneneslemaske, og andre masker.. bruker det jeg føler for.. nivea sine masker er helt ok.. liker den med C vitamin=)
                og avslutter med en god nattkrem eller dagkrem=)

Storebror 2011 Lillebror 2014
                Lillesøster ventes i juni 2016

Comment

Opprinnelig lagt inn av bejbi Se innlegg
                  jeg ha desverre blitt dårlig på det..begynner å bli tom for prudukter, og har ikke råd akkurat nå til nye.. og orken er ikke der

men når jeg renser, så renser jeg med babor serien.. den er vel egentlig best egnet på litt voksen hud, men jeg liker den=)
                  da bruker jeg en totrinns rens.. først hy-öl (uttales hy oil) , og så phytoactive base og emulgerer med vann (eller på godt norsk- masserer det inn, fukter fingrene og masserer videre slik at det skummer), tar det av med vann/klut med vann, også 1-2ganger i uken bruker jeg babor sin mild peeling, da bruker jeg den rett etter rensen.. og bruker mange forskjellige masker.. har en maske fra babor som er fra Pure serien.. den bruker jeg av å til.. og når jeg tar ansiktspleie på meg selv, bruker jeg av å til Brenneneslemaske, og andre masker.. bruker det jeg føler for.. nivea sine masker er helt ok.. liker den med C vitamin=)
                  og avslutter med en god nattkrem eller dagkrem=)

Babor er ikke bare egnet for litt voksen hud. Er for alle hudtyper og aldre Har jobbet mye me Babor og det er en herlig serie
                  Godt valg

Comment

Opprinnelig lagt inn av AmaVic Se innlegg
                    Babor er ikke bare egnet for litt voksen hud. Er for alle hudtyper og aldre Har jobbet mye me Babor og det er en herlig serie
                    Godt valg
                    vet det, men er veldig mange av de jeg gikk i klasse med osv. som reagerer på babor, for ingrediensene er for aktive.. men varierer helt..jeg syns den er super liksom!!
                    Vi fikk også høre på kurs at babor egnet seg best for litt voksen hud.. men jeg bruker den uansett=) elsker produktene!!
                    men nå må jeg fylle på med det meste, er jo helt tom nå..

Comment

Renser ansikt morgen og kveld. Bruker for tiden en australsk serie som heter sukin, alt er organisk.

Hvis jeg er veldig sliten hender det jeg bare vasker ansiktet med en klut.
                      http://needlenail.blogspot.co.nz/ -Min sy-blogg.

Comment

alt for dårlig på dette gett!
                        Prøver og bli flink hvertfall de dagene jeg bruker sminke!
                        20152009 2008 2001/20052000

Comment

Opprinnelig lagt inn av bejbi Se innlegg
                          vet det, men er veldig mange av de jeg gikk i klasse med osv. som reagerer på babor, for ingrediensene er for aktive.. men varierer helt..jeg syns den er super liksom!!
                          Vi fikk også høre på kurs at babor egnet seg best for litt voksen hud.. men jeg bruker den uansett=) elsker produktene!!
                          men nå må jeg fylle på med det meste, er jo helt tom nå..

Ja, finnes de som reagerer på enkelte produkter fordi det er for aktive ingredienser i den
                          Man må finne sin serie som passer en perfekt. Alt kan ikke passe til alle
                          Kurs? Er du også hudpleier?

Comment

Opprinnelig lagt inn av AmaVic Se innlegg
                            Ja, finnes de som reagerer på enkelte produkter fordi det er for aktive ingredienser i den
                            Man må finne sin serie som passer en perfekt. Alt kan ikke passe til alle
                            Kurs? Er du også hudpleier?
                            hehe ja, eller er ferdig utdannet til sommers gleder meg!! for liker ikke helt skolen.. men liker yrket men siden jeg ikke liker meg på skolen, så får jeg dårlige karakterer..selv om jeg kan det jeg gjør.. så føler ikke at jeg ligger så godt ann til jobb når jeg er ferdig.. er utrolig kjipt.. bare håper jeg klarer meg på eksamen, og at nervene ikke tar knekken på meg gleder meg til å jobbe med dette i praksis
                            jeg har forelsket meg i pure ampullene til babor, de er jo hærlig om man får kviser min stakkars bror ble offer for meg og babor siden han er plaget med kviser..men etter å ha brukt ampuller, så har det bedret seg det er jo veldig bra jeg fikk også en del kviser når jeg ble gravid..og sliter litt med de enda, men pure hjelper virkelig har jo mange prøver på alle slags ting..så får jo prøvd meg frem
                            men jeg må bare si: jeg elsker babor!! kommer ikke til å slutte med den med det første

Comment

Aveeno, bruker en "såpe" som ikke er såpe, og en fuktighetskrem. Stort sett hver morgen. Av og til om kvelden. Etter jeg begynte med det, har huden blitt myyyyeeee finere. Var skikkelig flink til dette før jeg fikk barn, men det har dabbet litt av med årene, ja.

Comment

Working...
                              X