Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Hvor ofte renser du huden din?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Hvor ofte renser du huden din?

Opprinnelig lagt inn av bejbi Se innlegg
    hehe ja, eller er ferdig utdannet til sommers gleder meg!! for liker ikke helt skolen.. men liker yrket men siden jeg ikke liker meg på skolen, så får jeg dårlige karakterer..selv om jeg kan det jeg gjør.. så føler ikke at jeg ligger så godt ann til jobb når jeg er ferdig.. er utrolig kjipt.. bare håper jeg klarer meg på eksamen, og at nervene ikke tar knekken på meg gleder meg til å jobbe med dette i praksis
    jeg har forelsket meg i pure ampullene til babor, de er jo hærlig om man får kviser min stakkars bror ble offer for meg og babor siden han er plaget med kviser..men etter å ha brukt ampuller, så har det bedret seg det er jo veldig bra jeg fikk også en del kviser når jeg ble gravid..og sliter litt med de enda, men pure hjelper virkelig har jo mange prøver på alle slags ting..så får jo prøvd meg frem
    men jeg må bare si: jeg elsker babor!! kommer ikke til å slutte med den med det første

Så spennende da Har du fått dej jobb eller? Bare produktet Babor dere er kjent me? Hvilken skole går du da?
    Jeg har drevet egen salong i litt over et år, men så fann jeg kjærligheten og flyttet. Trist å måtte stenge salongen, men no jobber ej i en superflott salong. Kjekt å bli kjent me litt andre produkter
    Ja, de har mange fantastiske produkter som virkelig hjelper. No e det en stund siden ej he oppdatert mej i de nye produktene , men regner me de e supre

Comment

Sv: Hvor ofte renser du huden din?

Jeg vet ikke hvor ofte jeg forteller dette til venner, bekjente og kunder som har latt seg lure av å bruke Mary Kay, men dette ER IKKE HUDPLEIEPRODUKTER! Som utdannet hudterapeut, med kosmetisk kjemi må jeg spørre dere som selger Mary Kay: Hva er virkestoffene i dagkrem for fet hud? Eller kombinert hud med tørr hudtilstand for den del? Det er latterlig at folk lar seg lure av disse dyre produktene med en base som gjør null og nix for huden din! Slipekremen (microdermabratoin?) funker selvsagt fordi det er mekanisk peeling. Altså, du vil ha like stort utbytte av å putte sukker eller salt i spenol og slipe ansiktet med. Neste gang du er på et party, spør verinnen om virkestoff, penetrasjonsevne, er der silikoner i produktet?? ...så går du til en profesjonell hudpleier, kjøper produktene der. Kanskje til samme pris, kanskje litt dyrere, men du får i alle fall produkter som VIRKER, og ikke som bare legger seg som en film oppå huden din. Jeg registerer også at det er en som ikke trenger å rense huden hver dag fordi hun ikke bruker sminke. Dette er ikke lurt! Frie radikaler, forurensing, fett og smuss legger seg på huden din, hver dag, uavhengig av om du bruker sminke. Dette setter fart i aldringsprosessen, og den starter allerede når vi er 25! Så rens av hud hver kveld bør alle gjøre!

Comment

Working...
      X