Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Inspirert av rynke-tråden: Grå hår!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Inspirert av rynke-tråden: Grå hår!

Har du grå hår og hva synes du i tilfelle om de?

Vil du velge og farge/bleke når det engang kommer grå hår?
    Alle gode ting er 3!

Sv: Inspirert av rynke-tråden: Grå hår!

De grå hårene får komme som de vil. jeg har prøvd glansvask noen ganger, det ble ingen suksess.
    Med doula menes en erfaren og profesjonell fødselspartner som gir emosjonell, fysisk, informativ og praktisk støtte til en kvinne og hennes partner under hele fødselsprosessen.
    http://mammanett.no/forum/showthread.php?t=62132

Comment

NÅR de kommer? Hehe... Ja, ja! Jeg er 28 og allerede grå, jeg! Ikke hel-grå, altså, men hvis jeg ikke farger det jevnt, så ser en tydelig at det blir fler og fler grå hår. Det var vel også svar på hva jeg gjør? Jeg farger! Har ikke tenkt å gå rundt før jeg er 30 og være GRÅ altså! Nå skal det sies at jeg uansett farger håret da, det har jeg gjort i maaaange år, så farger ikke bare for å dekke de grå hårene.
      - 2004, - 2010, - 2014

Comment

Jeg har ikke farget håret siden jeg ventet C., altså i 2003! Men det siste året har det faktisk kommet endel hvite hår, så nå MÅ jeg bare begynne å farge det igjen.. Må bare finne ut hvilken farge først..
        B. 12/99 C. 07/04 A. 02.03.09
        ~

Comment

Jeg fant det første grå håret for 1,5uke siden.... og har funnet flere siden...
          Synes ikke det er så ille jeg... kommer ikke til å farge håret pga det med det første ihvertfall!
          Jeg vet ikke hvordan jeg kommer til å tenke når det blir skikkelig synlig.
          THE WAR IS COMING

Selma Iselin 15.01.07

Eurodietten blir min nye diett
          Begynt 16.06.10
          Ned så langt på ED: 23,9kg

Comment

Opprinnelig lagt inn av Mammaria Se innlegg

Jeg har ikke farget håret siden jeg ventet C., altså i 2003! Men det siste året har det faktisk kommet endel hvite hår, så nå MÅ jeg bare begynne å farge det igjen.. Må bare finne ut hvilken farge først..
            Opprinnelig lagt inn av Kristin Se innlegg
            Synes ikke det er så ille jeg... kommer ikke til å farge håret pga det med det første ihvertfall!
            Hihi, siden vi er omtrent like gamle alle tre må jeg si at det her GLEDER meg å lese! Føler meg så uuuuur-gammel med mine grå hår! Nip trodde ikke på meg da jeg sa at jeg har masse grå hår, så jeg viste henne før jeg farga det sist - ho ble bra stor i øya! Er vel ikke verre enn at 1 av 25 hår er grå, men det synes ganske godt når en har brunt hår!
            - 2004, - 2010, - 2014

Comment

Det får jeg ta den tid den sorg altså!

Mamme er nå 60 og har ikke 1 grått hår.
              Lov å håpe det går i arv.
              20152009 2008 2001/20052000

Comment

Opprinnelig lagt inn av Tullip Se innlegg
                Det får jeg ta den tid den sorg altså!

Mamme er nå 60 og har ikke 1 grått hår.
                Lov å håpe det går i arv.
                Å fyyyy! Heldig ho altså, men kjenner jeg blir litt misunnelig... Mamma ble HELT grå da mormor døde. Da var mamma 38. Etter det har ikke ho hatt et eneste naturlig brunt hår, men ho farger da. Ho er 60 nå. Var vel ikke overraskende at jeg begynte å bli grå ganske tidlig når jeg visste hvor tidlig ho var hel-grå. Søstra mi er naturlig rødhåra, så ho kommer nok til å bli senere grå enn meg og det har vi jo også visst "bestandig"...
                - 2004, - 2010, - 2014

Comment

Frisørdama hennes er temmelig oppgitt for å si det slik. Hun leter hver eneste gang. De kjenner hverandre temmelig godt!
                  20152009 2008 2001/20052000

Comment

Opprinnelig lagt inn av Tullip Se innlegg
                    Frisørdama hennes er temmelig oppgitt for å si det slik. Hun leter hver eneste gang. De kjenner hverandre temmelig godt!
                    Hehe, det kan jeg godt skjønne! Du får få mor di til å si til frisørdama at den dagen ho FINNER et grått hår, så forventer ho champagne for å "feire"
                    - 2004, - 2010, - 2014

Comment

Opprinnelig lagt inn av Line-mor Se innlegg
                      NÅR de kommer? Hehe... Ja, ja! Jeg er 28 og allerede grå, jeg! Ikke hel-grå, altså, men hvis jeg ikke farger det jevnt, så ser en tydelig at det blir fler og fler grå hår. Det var vel også svar på hva jeg gjør? Jeg farger! Har ikke tenkt å gå rundt før jeg er 30 og være GRÅ altså! Nå skal det sies at jeg uansett farger håret da, det har jeg gjort i maaaange år, så farger ikke bare for å dekke de grå hårene.
                      Opprinnelig lagt inn av Mammaria Se innlegg

Opprinnelig lagt inn av Kristin Se innlegg
                      Nå ble jeg litt stresset her for jeg er jo eldre enn dere igjen. Pappa har liksom alltid hatt grått hår og mamma har ingen grå hår enda. *piler ut på badet og leter etter grå hår*
                      Mamma til 4
                      11 år 9 år
                      8 år ​6 år

Comment

Nå er jo jeg bare 23 og har heldigvis ingen grå enda..
                        Og siden jeg orginal er rødtopp så tviler jeg på at jeg blir grå med det første..

Samboern på samme alder fant sitt første grå for noen uker siden som han ville nappe ut, men jeg nekta han og nappe det; -Husker på sex in the city at om man nappa 1hårstrå, så kommer 10 nye i begravelsen... (Om det stemmer er noe annet)

Jeg kommer nok til og farge om jeg bli grå, tror ikke jeg kommer til og passe grått hår..
                        Alle gode ting er 3!

Comment

Opprinnelig lagt inn av merethe80 Se innlegg
                          Nå ble jeg litt stresset her for jeg er jo eldre enn dere igjen. Pappa har liksom alltid hatt grått hår og mamma har ingen grå hår enda. *piler ut på badet og leter etter grå hår*
                          Søting! Du ække SÅ mye eldre enn oss! Jevnaldra sånn egentlig, da...
                          - 2004, - 2010, - 2014

Comment

Opprinnelig lagt inn av Line-mor Se innlegg
                            Søting! Du ække SÅ mye eldre enn oss! Jevnaldra sånn egentlig, da...
                            Fant ingen grå hår, men var litt dårlig lys. Gjett hva jeg kommer til å gjøre i bilen i morgen

He he, sånn som jeg terget sambo i hele høst med at han var gammel for han var i 30 årene og jeg bare i 20 årene så fikk jeg klar beskjed på 30 års dagen om at nå var jeg gammel og kunne ikke lengre sammenlignes meg med de som var i 20 årene (snakk om å få igjen med samme mynt)
                            Mamma til 4
                            11 år 9 år
                            8 år ​6 år

Comment

Opprinnelig lagt inn av Line-mor
                              Hihi, siden vi er omtrent like gamle alle tre må jeg si at det her GLEDER meg å lese! Føler meg så uuuuur-gammel med mine grå hår! Nip trodde ikke på meg da jeg sa at jeg har masse grå hår, så jeg viste henne før jeg farga det sist - ho ble bra stor i øya! Er vel ikke verre enn at 1 av 25 hår er grå, men det synes ganske godt når en har brunt hår!
                              Det gleder deg å lese?

Det synes fryktelig godt i brunt hår ja. Sambo har mørkebrunt hår, skal love deg at de stadig flere hvite hårene hans synes GODT! Jeg har litt lysere brunt hår, og naturlig litt "stripete" så det synes forhåpentligvis ikke såååå godt. Håper jeg.
                              Jeg gremmes jo selv da, hver gang jeg ser i speilet.

Er jo ikke alle som blir grå så tidlig da, Merethe.
                              B. 12/99 C. 07/04 A. 02.03.09
                              ~

Comment

Working...
                              X