Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Inspirert av rynke-tråden: Grå hår!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Inspirert av rynke-tråden: Grå hår!

Har ingen grå hår enda....Men mamma var ganske så grå da hun var 30, så er vel ikke så lenge til de begynner å dukke opp.
    http://needlenail.blogspot.co.nz/ -Min sy-blogg.

Comment

Men jeg tar til takke med masse grått hår fremfor å miste alt håret slik som mannen holder på.
      20152009 2008 2001/20052000

Comment

Jeg har noen hvite hårstrå her og der, noe min søster frisøren pekte ut første gang det dukket opp ett. Selv skrøt hun av IKKE å ha noen grå hår i det hele tatt - noe som ikke er rart, i og med at hun ikke har hatt sin naturlige hårfarge på 20 år....

Jeg har mørkt hår, så det er klart at de hvite hårstråene vises. Det som irriterer meg litt, er at håret mitt har fått ei fin farge helt av seg selv - så jeg har ikke lyst å farge det, nå når jeg endelig er fornøyd med det... Så nå regner jeg bare de hvite hårstråene som "highlights"

Forøvrig fikk jeg et flott kompliment av sønnen min, da han var rundt sju. Han betraktet meg mens jeg børstet håret, og sa henført:

"Mamma - du har så vakkert hår. Det er til og med sølvtråder i det!"

Så jeg beholder mine vakre "sølvtråder" jeg....

Sladrer med Lilletrille81 og Heithere

Comment

Det var veldig koselig sagt av sønnen. Og den skjønner jeg du lever lenge på!
          20152009 2008 2001/20052000

Comment

Kommer grå hår så tidlig? Jeg har fått noen hår med gusten farge, men ikke grå ennå. Dvs etterveksten er plattere i fargen. De grå hårene er nok rett om hjørnet, og jeg skal ta pent imot dem når de kommer.

Jeg farger håret til vanlig, og ser ingen grunn til å slutte med det når jeg får grå hårstrå

Comment

Det var litt godt å lese at det er fler ja..oppdaget noen få grå når jeg rundet 30 år..ikke mange..men de to grå jeg fant gjorde sitt til at jeg løp rett til frisøren og har begynt å stripe håret igjen..og nå forblir det sånn..
              Prinsesse 9 år 01.01.05
              Prins 6 år 21.01.08
              + 3 bonusbarn på 6, 9 og 11 år

Comment

Så godt at det ikke bare er meg! Jeg har noen i pannluggen og på sidene. Og ja, jeg farger. Har gjort det lenge, da, før de grå håra kom.

Sønnen min på 7 har ett grått hår foran!
                Veldig stolt mamma til en gullgutt, ei prinsesse og lille gull

Syr klær på bestilling 3 hjerter

Comment

Jeg fant mine første grå da jeg var 27-28, tror jeg. Det har kommet flere i ettertid, men ikke så mange at det er plagsomt.

Farger håret uansett jeg.
                  Mamma.

Comment

Working...
                  X