Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

One piece-moten...

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• One piece-moten...

Har dere hengt dere på moten med sånne "one piece"-dresser?
    I tilfelle - hvor bruker dere de og når?

- 2004, - 2010, - 2014

Sv: One piece-moten...

Åh dei ser så deilige ut Har ikkje sjølv, men har lyst på Kjem i tilfelle kun til å bruke det heime trur eg
    Vår etterlengtede prins kom til verden 28.05.12, og ble storebror 12.10.14. Sladrer med Lilla87.

Comment

Jeg synes de ser utrolig behagelige ut å "daffe" rundt i hjemme, men jeg synes de er ganske dyre til å bare kunne ha hjemme liksom, og jeg kunne selv aldri gått ut i en sånn dress. Men jeg ser mange som gjør det og noen kler det veldig godt, men jeg kunne ikke gått med en annet enn hjemme..
      Mamma til Leon

Comment

Jeg så ei jente med det her om dagen, ca 13 år, og det var så grusomt stygt!!

Men jeg har planer om å lage en til mellomste vår.
        Veldig stolt mamma til en gullgutt, ei prinsesse og lille gull

Syr klær på bestilling 3 hjerter

Comment

Herregud, jeg ville ikke ha blitt funnet knerta engang i en slik dress. Jeg syns de er grusomme og lurer på hva som får voksne mennesker til å ha på seg noe slikt? Fjortisene kan i allefalle skylde på at de er...fjortiser!
          Mamma til 2005, 2008 og 2011

Comment

Opprinnelig lagt inn av Maika Se innlegg
            Herregud, jeg ville ikke ha blitt funnet knerta engang i en slik dress. Jeg syns de er grusomme og lurer på hva som får voksne mennesker til å ha på seg noe slikt? Fjortisene kan i allefalle skylde på at de er...fjortiser!
            Takk! Hehe... Eneste jeg har sett bruke det er fjortiser, men det er vel fordi de er de eneste som bruker det utendørs, men jeg kunne aldri tatt på meg en sånn! Greit nok - det ser da behagelig nok ut, men det ser ikke særlig lekkert ut!
            - 2004, - 2010, - 2014

Comment

Nope, her går alle "skibomsene" med slike, så jeg ville ALDRI hatt på meg en slik. Første gang jeg så den synes jeg de så kjempegode ut, men etter at jeg så sånn ca hundre skibomser i løpet av en dag med en slik en fikk jeg rett og slett litt avsmak for det plagget der..

Comment

Jeg har lyst på til INNE bruk. De har de i fake på only, så skal nok få kjøpt en. De er nok gode når man er gravid. Sett ei gravid med det i byen

Comment

Ja det ser lattelig ut, og ja vi har!! Både jeg og mannen på 33(!), med det er kunn til innebruk. Søndags morning, eller etter en dusj om kvelden o.l. Og nå som jeg er gravid, og går hjemme om dagen, så er det helt fantastisk å bare hoppe oppi "dressen", og fått spist frokost og luftet hundene (i hagen) før jeg går på bade og steller meg.

Hvorfor kan ikke voksne mennesker gå slik?? i sitt eget hjem?? Nekter å tro at alle her inne ser vellstelte ut hjemme til hver en tid. Og det blir jo som å gå rundt i en joggedress, bare denne er i 1 del, sisteden for 2.

Comment

Har faktisk vurdert å sy en sånn i fleece (har noe grusomt limegrønn fleece liggende) - til bruk etter isbading. Men aldri når jeg skal være blant "folk". (Unnskyld, kjære isbadevenninner, om dere skulle slumpe til å lese her.)

Sladrer med Lilletrille81 og Heithere

Comment

Nå har jeg aldri vært noe moteløve, og takk og pris for det. En sånn dress hadde jeg ikke tatt på meg om jeg hadde fått penger for det en gang!
                      Syns den er motbydelig stygg. Jeg elsker kosedresser, men de skal være i to deler.
                      Elisabeth 15.02.02
                      Christina 04.07.05

Bloggen min: Livet i Gullfiskbollen

Comment

Det får bare være så moderne som det bare vil... Det minner for mye om en sparkebukse for voksne. Så jeg kommer med andre ord aldri til å bruke det av egen fri vilje.

Comment

Jeg har sett et par stk i sånne, og synes ikke det ser spesielt bra ut, nei.

Men de er nok behagelige.
                          Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen.

Comment

De er rådeilige, og råstygge! Ja, jeg har prøvd en - og ja, jeg kunne godt tenkt meg en til hjemmebruk. ....men å bruke 800 kroner på en - DET gidder jeg ikke!

Comment

Aldri, aldri, aldri i verden om noen hadde klart å betale meg nok til å ta på meg noe sånt. Det er virkelig det mest grusomme jeg ser. Og nei, det er ingen som kler dem (akkurat som *grøss* haremsbukser).
                              Mamma til Knottingen, født 04.07.09.
                              Ex.u (06 og 11), SA (10, 10, 10, 11, 13), 4 pergo 2011, 2 IVF og 1 FER 2012, 1 IVF og 1 FER 2013
                              3. FER - August
                              It's hard to wait around for something you know might not happen,
                              but it's even harder to give up, when you know it's everything you want.

~*~Prøvedagbok~*~

Comment

Working...
                              X