Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

One piece-moten...

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: One piece-moten...

Opprinnelig lagt inn av My_ Se innlegg
    Jeg også hadde en sånn på 80/tidlig 90 tallet. Da var jeg under 10 år. Men jo mer jeg ser denne "moten" jo mer missliker jeg det
    Ja, jeg hadde noe slikt i gult. Men aldri så sitt som dette her. Men, det er jo bare mote-skaperene som resirkulerer gamle ider, fordi de har gått tom. Sånne "skinny jeans" som alle på dø og liv skal gå med, er også resikulert fra 80 tallet, samt de gyselige knall fargene.

Og hvis jeg har sett rett, så kommer de duse, pastell rosa fragene tilbake til sommeren.

Hurra for individualisme!

Comment

Jeg har en One Piece dress i størrelse XL som er brukt en gang. Farge lilla .. selges for 900 kr om noen vil ha den Jeg bruker den ikke
      Da lykkeliten kom til verden. Var alle himmlens stjerner tent.
      De blinket lykke til på ferden, som til en gammel, god bekjent.
      Og vinternatten var så stille, men både trær og blomster små ..
      de sto og hvisket om den lille som i sin lyse vugge lå.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Lorien Se innlegg
        Onepiece.no har noen som jeg synes er helt rå. Som f.eks "Marius genser" den er også helt SYK på pris. Nemlig 1390kr.
        Den er KNALLtøff! Men likevel ikke verst på pris, slakkline.no har dresser til 2000 kr...

Jeg synes dressene er DRIT-stygge, men utrolig gode å gå i! Kjøpte meg en sånn "fake" på Vero Moda og det er og blir en stor pysj. Kjempedeilig. Men å gå med den på butikken? Aldri...

Jeg ser noen nevnte at de burde hatt åpning bak... de har det her: www.jumpinjammerz.com

I fleece! Med bein! Hehehe...

Comment

De er visst behagelige, og jeg bryr meg sårt lite om hva andre mennesker velger å bruke penga sine på. Prisen er horribel syns jeg....
          Selv velger jeg å klare meg uten. Jeg syns jeg ser teletubbies overalt fortiden. Ikke et helt behagelig syn, men pytt sann...
          Ville helt klart brukt den inne og ikke ute om jeg måtte ha kjøpt meg en...

Comment

Jeg hadde ALDRI gått med en slik ut bare så det er sagt, men å bruke hjemme hadde jeg utentvil gjort med glede!

Tenk å overraske sin kjære med å være helt naken under en slik da, hot.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Adia Se innlegg

Jeg ser noen nevnte at de burde hatt åpning bak... de har det her: www.jumpinjammerz.com

I fleece! Med bein! Hehehe...
              Det perfekte nattøy for hytter med utedo. Jeezes!
              Mamma til bøllefrøet, Lille T og Lillebror L

Comment

jeg leste på en blogg en gang, en ung mamma (ikke noe i mot det, men bare for å fortelle situasjonen jeg vil jo bli ung mamma selv). hun skulle på butikken og bare handle noe, og gikk i onepiece... glidlåsen hennes hektet seg fast i noe, og åpnet seg helt midt i butikken... hun gikk ikke med sitt peneste blondeundertøy for å si det sånn

og da tenkerj eg... jeg vil ikke gå med noe sånnt, som jeg føler jeg må ha klær under.. altså undertøy og singlet/tights... det er liksom unødvendig... dessuten syns jeg det ser sååå latterlig ut.. jeg sverger til min deilige pysjamas!!
                første gang jeg så noen med onepiece i byn, så må jeg si at jeg knakk sammen av latter... stakkars person..
                det er sikkert kjempe digg å gå med, men det er jo pysjamasen eller joggebukser også..
                sånn vil jeg klare meg uten!

Storebror 2011 Lillebror 2014
                Lillesøster ventes i juni 2016

Comment

Opprinnelig lagt inn av Maika Se innlegg
                  Herregud, jeg ville ikke ha blitt funnet knerta engang i en slik dress. Jeg syns de er grusomme og lurer på hva som får voksne mennesker til å ha på seg noe slikt? Fjortisene kan i allefalle skylde på at de er...fjortiser!
                  Er 100% enig! Ingen skal noensinne få se meg i ett slikt plagg. Jeg grøsser hver gang jeg ser noen i sentrum med en slik dress!

Opprinnelig lagt inn av Knottemamma Se innlegg
                  Aldri, aldri, aldri i verden om noen hadde klart å betale meg nok til å ta på meg noe sånt. Det er virkelig det mest grusomme jeg ser. Og nei, det er ingen som kler dem (akkurat som *grøss* haremsbukser).
                  Haremsbukser, ja...Ett annet plagg som ser gyselig ut. Min mor kaller det "Bæsje bukser" for det ser ut som om de har gjort noe i dem.

10.08.08 Lana 4340g, 53cm, 36cm HO. Huleboer[IMG]http://counters.families.com]
                  06.06.10 Krapylet 4920, 57cm, 38cm HO.

Comment

hehe...
                    Jeg syntes de ser utrolig stygge ut og ville aldri gått ute offentlig med en slik, men jammen ser den utrolig deilig ut!! Kanskje jeg kjøper meg en slik hvis jeg blir gravid som jeg kan bruke hjemme og på hytta!!
                    Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,[email protected], ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk

Comment

syk pris. hadde jeg fått en veldig billig.eller fått av noen hadde jeg blitt gla.
                      kunne godt tenkt meg en sånn etter en go dusj og sitte hjemme i å gå hjemme i.kosedress.ser veldig behagelig ut.Men aldri om jeg hadde gått ut i den

har kjøpt en billig onepeace til minsta,men nå er hun ikke fylt 2 år engang enda.så på henne er den bare kjempegod.men over 3 år og gå me ute...nei.
                      Gutt Des.2006 Jente nov.2008 ,Jente aug 2012

Comment

Opprinnelig lagt inn av Zaria Se innlegg
                        Er 100% enig! Ingen skal noensinne få se meg i ett slikt plagg. Jeg grøsser hver gang jeg ser noen i sentrum med en slik dress!

Haremsbukser, ja...Ett annet plagg som ser gyselig ut. Min mor kaller det "Bæsje bukser" for det ser ut som om de har gjort noe i dem.
                        huff ja.di er grusomme. jeg fikk en slik dongeri en gang i haremstil..gurimalla så jeg såg ut.såg virkelig ut som jeg hadde drete på meg ja mildt sagt.
                        Gutt Des.2006 Jente nov.2008 ,Jente aug 2012

Comment

Opprinnelig lagt inn av Zaria Se innlegg

Så enig, så enig, SÅÅÅ enig!
                          Jente født aug.2010 Lillebrøster termin 19.feb.2012

Comment

OnePice er jo bare super digg!!! Etter en slitsom dag og så bare hoppe inn i dressen Meeen det skal sies at jeg ikke går ut med den. Eller jo, jeg var jo på besøk hos deg MY_, men det telles ikke!
                            Selv om jeg missuner de som er 14 og går ut i dem! hehehehe!

Comment

Jeg syns onepiece passer til barn, og tenåringer..

MEN, jeg syns de sitter penere på høye, slanke mennesker, enn på korte, og litt rundere folk.. Med tanke på at med en slik dress på seg,blir man ikke akkurat mindre tykk og liten..

Det hjelper heller ikke å gå med en onepiece med horisontale striper , dersom man er rund og go'.
                              Gutt '08
                              Gutt '14

Comment

Working...
                              X