Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Hvor viktig er ammetopper?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hvor viktig er ammetopper?

Hvor nødvendig er det med ammetopper? Er det et must, eller er det mer bare for å gjøre ting lettere? Vil ikke bruke masse penger på ammetopper jeg gjerne ikke trenger, men vil heller ikke vente til lillejenta kommer til verden, også finne ut at ''oi, jeg trenger virkelig ammetopper!''
    Setter pris på alle kommentarer!

Sv: Hvor viktig er ammetopper?

Vent og se du! Sist brukte jeg ingenting sånn - bare amme-bh'er og så hadde jeg vanlige klær utenpå. Denne gangen har jeg fått tre amme-topper og kommer selvsagt til å bruke de nå, men jeg så ikke på det som viktig sist og klarte meg HELT fint uten.

Uansett om du føler at det er greit å ha eller ikke, så klarer du deg helt fint uten i starten (kan være greit å ha singlet med cardigan over f.eks. for å "blottlegge" minst mulig) og så kan du heller kjøpe hvis du føler at du trenger det!
    - 2004, - 2010, - 2014

Comment

Jeg bruker ikke ammetopper denne gangen,synes det er dyrt(ihvertfall for 5 år siden,har ikke sett etter det denne gangen) og unødvendig for min del.Men med mellomste hadde jeg 2 ammetopper.brukte de flittig de første ukene men så ble jeg liksom lei og ville ha litt "normale" klær på meg igjen.Lei av å gå i mammaklær også følte jeg at disse ammetoppene var i samme katogori.så jeg ville liksom bli meg igjen.men det kan jo hende det har komment noe flere kule og litt normale ammetopper enn for 5 år siden.men de er jo praktiske hvis man er litt sjenert eller ikke føler for å blottlegge seg så mye.Men jeg synes det funker veldig bra som Line- mor sier med en topp og en cardigan,det holder for meg.
      Stolt mamma til 2 herlige gutter f. 2oo2 og 2oo5 og en skjønn liten jente født 2o1o

Comment

Åh, jeg var helt AVHENGIG av mine ammetopper,
        så enkelt å bare klipse av den hempa foran på bh'en/toppen og frem kom puppen.

Da slapp man å nærmest kle av seg for å amme også..
        Gutt '08
        Gutt '14

Comment

Jeg har ingen ammetopper, men bruker en del av de samme tunika-ene og skjortene jeg gjorde som gravid. Føler at det er veeeeldig fint å ha noe som jeg lett kan kneppe opp! Jeg liker absolutt ikke å blottlegge magen for å amme, så da er det fint med knepping. Under har jeg singleter med vid hals sånn at jeg har lett tilgang til puppen. Dette har jeg klart meg fint med nå i snart tre måneder, men nå tenkte jeg skulle investere i et par ammetopper som jeg kan bruke når jeg skal ut på tur. De dekker liksom litt mer og er hakket mer lettvint når jeg sitter på kafè og ikke vil vise frem alt. Så kan jeg bruke vanlige klær her hjemme

Comment

Mange nyttige tips! tror jeg bare tar å spanderer på meg en topp eller to, så ser jeg når tulla kommer hvordan behovet blir da Tusen takk for alle svar

Comment

Det er veeeldig lurt med ammetopper, men jeg synes det er lurt å kjøpe noen man kan bruke også etter at man er ferdig med å amme, sånn at man ikke bruker masse penger på plagg man bare bruker i noen få måneder. Se for eksempel www.byholst.se De kan du bruke enten du er gravid, ammer, eller ingen av delene, kjempekule uansett!

Comment

Working...
              X