Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Mammatopper med personlig motiv/tekst

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mammatopper med personlig motiv/tekst

Vet noen om en bra nettside der de selger kule klær til gravide med motiver eller tekst på (som refererer til kulen på magen) ?
    Hadde vært kjekt å hatt ein topp og to litt utenom vanlige gravidklær
    De har kjempemasse av dette i usa, men finner ingenting her i norge, utenom en side, men de selger toppene for 3-400, og det er litt mye for å ikke bruke den mer enn et par mndr..

Sv: Mammatopper med personlig motiv/tekst

Jeg kjøpte et par på cafepress.com

De er egentlig ganske store i størrelse, så bestill den størrelsen du ville hatt i "manne-tskjorter", ikke sånn lady fit. Jeg trodde det var lady fit-størrelser og kjøpte derfor en størrelse større enn hvis det var manne-størrelser og endte opp med t-skjorter jeg kun har kunnet bruke nå heeeelt på tampen av svangerskapet. De var ALT for store fram til for et par uker siden!
    - 2004, - 2010, - 2014

Comment

Du fikk ikke noe ekstrautgifter med frakt når det kom til norge? Eller er det slik som lookfantastic, at det ikke blir uventa utgifter så lenge du holder deg under 200 NOK? Bare greit å vite, så jeg ikke risikerer at det plutselig blir kjempedyrt. Så er litt skeptisk til å bestille fra utlandet :P

Comment

Jeg liker også CafePress Har handlet der flere ganger. Disse HER inne var jo kjempestilige da

Men ja, størrelsene varierer veldig... fra modell til modell!! Så akkurat det er jo ikke helt lett å gjette seg til... Jeg kjøpte disse tre t-skjortene for ikke så lenge siden. Og da kjøpte jeg alle tre i XL. Den øverste her passer meg helt perfekt nå (20 uker) og jeg går masse med den inne for tiden. Men som du kanskje ser på bildet så vil den nok bli trang og kort til sommeren når jeg er høygravid.

Mens de to skjortene nederst, som også er i XL, de svømmer jeg i. Litt sånn som Line-mor beskriver. Akkurat nå når de meg nesten til knærne. Men som høygravid vil de jo bli temmelig kjekke å bruke da. Men kan ikke se for meg at jeg trenger noe annet enn denne t-skjorten og trusen hvis jeg bare surrer hjemme de er temmelig store altså.

2004 2010 2015

Comment

Hehe, men jeg har liksom så lite mage denne gangen jeg, så er nok derfor kanskje! Ser på bildet av deg fra nå at du er omtrent så stor over magen allerede som jeg er først nå! Folk har jo ikke sett at jeg har vært gravid under vinterklærne så mange som blir store i øya når jeg nå forteller at jeg har termin any day! Hehe! Kan nok være litt derfor at t-skjortene passer først nå!
          - 2004, - 2010, - 2014

Comment

hvor mye betalte du for alle de 3 med frakt?

Comment

Opprinnelig lagt inn av cathrinets Se innlegg
              hvor mye betalte du for alle de 3 med frakt?
              Jeg betalte 800 kr for 5 t-skjorter og 4 babybodyer. Det var vel med frakt og toll og alt egentlig. Og fikk varene etter 2-3 uker. Har alltid vært fornøyd når jeg har handlet der.

Fint det Line-mor Du har sånn mage ved termin, og jeg hadde denne magen før unnfangelse For akkurat slik som magen er på bildet mitt, hadde jeg for 4 mnd siden... menmen... i know, man er skapt forskjellig. Og min størrelse har nok vært mye selvforskyldt.
              Gleeeeder meg til jeg faktisk ser gravid ut da, at folk jeg kjenner ser av seg selv at jeg er gravid. Kan jo håpe at slike t-skjorter her med tekst får dem til å forstå
              2004 2010 2015

Comment

Opprinnelig lagt inn av cathrinets Se innlegg
                Du fikk ikke noe ekstrautgifter med frakt når det kom til norge? Eller er det slik som lookfantastic, at det ikke blir uventa utgifter så lenge du holder deg under 200 NOK? Bare greit å vite, så jeg ikke risikerer at det plutselig blir kjempedyrt. Så er litt skeptisk til å bestille fra utlandet :P
                Du slipper å tolle varene om du holder deg under 200NOK. Pakken inkl. frakt kan komme på over 200, bare innholdet ikke koster mer en 200NOK. Greit å holde seg litt under, med tanke på at kursen kan endre seg til varen sendes.
                Dette gjelder uansett hvilken nettside du bestiller fra i utlandet.
                Prøvere siden sept. 2009 - Uforklarlig barnløs - SA april 12 og november 12 - sladrer med Jame

Comment

Tenkte å bestille derfra nå, men noen som vet om det er trygt å bruke vanlig visakort å betale med? Pleier sjelden å betale på nett og har verken paypal eller mastercard.
                  Stolt mamma!

Comment

Opprinnelig lagt inn av ungmam Se innlegg
                    Tenkte å bestille derfra nå, men noen som vet om det er trygt å bruke vanlig visakort å betale med? Pleier sjelden å betale på nett og har verken paypal eller mastercard.
                    Det skal være trygt ja. Jeg bruker kun Visa-kort på nettbutikker (bare paypal på Ebay o.l) og har aldri gått galt. Man taster kortnummer og cvv-koden og de aller fleste banker krever verifisering med passord du har lagd deg også. Går kjapt og greit med betaling.
                    2004 2010 2015

Comment

Har betalt med VISA der flere ganger jeg, og det har alltid gått fint!
                      - 2004, - 2010, - 2014

Comment

Takk for svar Da gjør jeg det! Skal bestille storebror t-shirt til sønnen vår og en hver til meg og samboer`n. Skal ha på oss de når vi skal fortelle det til svigers, se om de skjønner det
                        Stolt mamma!

Comment

Opprinnelig lagt inn av ungmam Se innlegg
                          Takk for svar Da gjør jeg det! Skal bestille storebror t-shirt til sønnen vår og en hver til meg og samboer`n. Skal ha på oss de når vi skal fortelle det til svigers, se om de skjønner det
                          et liiiiiiite hint, liksom.....

Sladrer med Lilletrille81 og Heithere

Comment

Opprinnelig lagt inn av småeinsteins Se innlegg
                            et liiiiiiite hint, liksom.....
                            Ja et bittelite et
                            På sønnen vår sin skal det stå : I`m going to be a big brother (But i just wanted a race-car...) Eller noe i den duren... Samboeren sin står det: Daddy med et 2 tall under og min står det: Baby loading, please wait
                            Stolt mamma!

Comment

høres ut som kule tskjorter
                              kanskje jeg skal skaffe en slik til odin....hunden min...hehe....skrive noe som, jeg skal bli storebror, selv om jeg kun ville ha en bein....hehe...
                              Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,[email protected], ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk

Comment

Working...
                              X