Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Shaver du hele beinet?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Shaver du hele beinet?

Når dere shaver leggene deres, stopper dere ved kneet eller tar dere låret også?
    Har hatt en liten diskusjon med noen venninner og vi var litt uenige om hva vi mente var nødvendig. Jeg f.eks. har ikke behov for å shave låret, så jeg stopper rett over kneet.

Sv: Shaver du hele beinet?

Stopper ved kneet ja! Hadde jo ikke hår på leggene omtrent heller jeg, før jeg begynte å barbere (gjør alle, skal jo også jeg... ) så de få hårene jeg har på låra er så lyse og myke at de ikke synes.

Hva som er "nødvendig" kommer jo helt an på hva slags hårvekst en har og hvordan en ønsker å ha det selv det. Er jo de som barberer armer også for å være HELT bar!
    - 2004, - 2010, - 2014

Comment

Stopper under kneet ja

Comment

Opprinnelig lagt inn av Line-mor Se innlegg

Hva som er "nødvendig" kommer jo helt an på hva slags hårvekst en har og hvordan en ønsker å ha det selv det. Er jo de som barberer armer også for å være HELT bar!
        Ja, det er det jeg mener og, men hun ene venninnen min mener det ser rart ut å shave bare til kneet, uansett om man har lyse eller mørke hår, for man ser skillet. Det er jo bare tull. Så da måtte jeg nesten høre hva dere der ute pleier å gjøre.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Silkesko Se innlegg
          Ja, det er det jeg mener og, men hun ene venninnen min mener det ser rart ut å shave bare til kneet, uansett om man har lyse eller mørke hår, for man ser skillet. Det er jo bare tull. Så da måtte jeg nesten høre hva dere der ute pleier å gjøre.
          Jeg har utrolig lite hårvekst på kroppen anna enn på hodet, og det er som sagt veldig lyst, så det synes ikke i det hele tatt der jeg IKKE barberer meg. Der jeg har lagt meg til vanen å barbere, derimot, kommer det strie, svarte hår ut igjen! Dumme meg!
          - 2004, - 2010, - 2014

Comment

Jeg pleier å shave det som synes, jeg. Dvs, det som synes for offentligheten :P At sambo ser meg med litt hår på låra, spiller ingen rolle, for på vinterstid er jeg stort sett pelskledd både her og både der. Gidder ikke å shave når jeg går i langermet og langbeint. Om sommer'n tar jeg gjerne baksida av låra hvis jeg skal bade og sånn, for der har jeg ganske heftig hårvekst.

Comment

Eg tek berre leggane
              Vår etterlengtede prins kom til verden 28.05.12, og ble storebror 12.10.14. Sladrer med Lilla87.

Comment

Jeg synes det er mye mer rart å faktisk barbere lårene.. Jeg har også bare lyse hår, så barberer bare leggene.
                Jeg angrer meg litt for nå begynner jeg å få slike "åpne hårsekker" eller hva man nå skal kalle det nede på leggene... Burde heller vokse.

Comment

Som tenåring barberte jeg vel omtrent det som var... Lårene også.

Jeg er like heldig som Line- mor, og har lyse, tynne hår på hele kroppen bortsett fra på hodet. Så leggene gidder jeg ikke å barbere i det hele tatt. Fikk vokset leggene, øyebrynene og overleppa (for nærbildenes skyld, av frykt for at det skulle se ut som bart i feil lys!) da jeg skulle gifte meg for to somre siden, og har ikke rørt hverken leppa eller leggene siden. Du må skikkelig nærme for å se at det er hår der i det hele tatt.

Comment

Shaver ikke lårene mine nei..
                    Alle gode ting er 3!

Comment

Innimellom gjør jeg det. Ikke fordi det egentlig trengs, men så er det jo så deilig når det er glatt og mykt

Men jeg får veldig ofte kløe når jeg barberer, så forsøker å la være egentlig.. Både legger og lår. Burde forsøkt voksing i stedet tror jeg.

Comment

nei, jeg stopper ved kneene!! Men nå har jeg veldig lyse hår, så har ikke behov for å barbere lårene. Men en periode så gikk jeg på medisiner som gjorde at jeg fikk masse mørk hårvekst, omtrent over alt Da barberte jeg lårene ja, men heldigvis var det ikke mange måneder jeg gikk på de medisinene!!
                        Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,[email protected], ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk

Comment

Working...
                        X