Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

solbrun

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• solbrun

Er det noen her som har noen tips til å bli brunere?:P
    Er ute hele dagene i det finer været, men blir jo ikke brunere...er flink å smøre meg med solkrem for vill jo ikke at huden skal bli ødelagt og slik men....finnes det ingen solkremer som "hjelper" brunfargen frem liksom?:P
    2007,2010

Sv: solbrun

Hva med å teste en selvbruningskrem da? Jeg har ingen problemer med å bli brun på overkroppen, mens beina mine er like bleike (og jeg er ikke flink til å smøre meg i det hele tatt) Så de beina har jeg gitt opp, og gått til innkjøp av Aco Sunkissed istede.. http://www.aconordic.no/products/cat...dy_lotion.aspx Veldig, veldig fornøyd med den.. Smører meg på kvelden, og på morran etter har jeg tydelig brunere bein
    98 & 06

22/07 2011

Comment

Opprinnelig lagt inn av Kima Se innlegg
      Hva med å teste en selvbruningskrem da? Jeg har ingen problemer med å bli brun på overkroppen, mens beina mine er like bleike (og jeg er ikke flink til å smøre meg i det hele tatt) Så de beina har jeg gitt opp, og gått til innkjøp av Aco Sunkissed istede.. http://www.aconordic.no/products/cat...dy_lotion.aspx Veldig, veldig fornøyd med den.. Smører meg på kvelden, og på morran etter har jeg tydelig brunere bein
      ok, takk men hvordan er det å bruke selvbruningskremer når en er gravid?
      2007,2010

Comment

Det vet jeg ikke, men det kan du jo spørre de på apoteket om..
        98 & 06

22/07 2011

Comment

Hvis du bruker selvbruningskrem er det VIKTIG å peele huden først, ellers blir det fort skjolder. Er ikke farlig å bruke det når man er gravid. Kan anbefale bodylotion med selvbruning i, det bruker jeg og funker også veldig fint
          Jenter født 14.12.04, 12.02.07, 16.06.08 & 31.07.12

Comment

Ellers er det bare å spise MASSE gulerøtter, ta betakaroten osv...det fremmer nemlig pigmentene i huden.
            Jenter født 14.12.04, 12.02.07, 16.06.08 & 31.07.12

Comment

Working...
            X