Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Klær som passer til store bryst?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Klær som passer til store bryst?

Jeg synes det er vanskelig å finne klær som passer skikkelig. Har store bryst (enda større nå som jeg ammer), men resten av meg er ikke like stor, så da er det mye klær som ser ut som telt, ikke sitter ordenlig i ryggen osv...

Noen som har tips til klesmerker/butikker som har klær som passer til oss med større bryst?

Sv: Klær som passer til store bryst?

Jeg sliter med akkurat samme problem, så her skal jeg følge med for å se om du får noen gode råd.

Comment

Jeg har akkurat samme problem! Ble nettopp målt til 75G (trodde jeg var DD, jeg) så jeg er altså smal over ryggen, men store pupper. Skjorter kan jeg BARE glemme, gensre, topper osv blir enten trange over puppene (VELDIG trange) og passe ellers, eller passe over puppene og telt, som dere sier, ellers...

NOE klær går det jo an å finne, men det koster jo rævva! Og hva med bh'er? Skal en virkelig måtte betale 5-600 kroner for hver bh når de med mindre bh'er kan kjøpe en billig en på Cubus for 100 som har akkurat samme kvaliteten og holder like lenge? Jeg skjønner ikke de som vil ha store pupper! De aner ikke hvor mye pes det er med det!

Og snakk om pes! Jeg får sår under puppene fordi det gnager! Så jeg har vonde sår under puppene, jeg har vonde skuldre og vond rygg fordi jeg bærer tunge pupper... Jeg skal operere bort noe av det om noen år, altså! Det bør dekkes av medisinske grunner!
      - 2004, - 2010, - 2014

Comment

Ah, så godt å høre at det er flere som har det sånn! Misforstå meg rett...!

Jeg forstår heller ikke de som ønsker seg store pupper, men de forstår kanskje ikke meg som vil ha mindre heller... Har faktisk vært innom tanken om brystreduksjon, men får vel se an puppene etter endt amming (synes alle klager over hvor små pupper de har fått etter amming, så er vel lov å håpe!).

Comment

Eg joinar klubben. 85DD/E Eg har så lyst på tunika o.l. men det ser ikkje ut på meg Kan selfølgelig ha noko med at eg er litt overvektig å gjere da..
          Vår etterlengtede prins kom til verden 28.05.12, og ble storebror 12.10.14. Sladrer med Lilla87.

Comment

Selv synes jeg det er upraktisk med 100 A/B... Ikke mulig å finne den størrelsen heller, i butikken.

Ellos har hatt noen bh'er i store størrelser, mulig det kan være verdt å sjekke ut.

Zizzi er en kjede for damer med litt ekstra, som har røffe og ungdommelige klær i tillegg til "kjerringstilen" som man visstnok er nødt til å ha, om man er litt større enn gjennomsnittet (ifølge ledende kjeder). Der har de i alle fall klær som passer damer med små pupper og stor rævv, så da burde de også ha motsatt? Kan i alle fall være verdt å sjekke ut!

Comment

Jeg har akkurat samme problem, store pupper og veldig smal over rygg og midje. I tillegg er jeg veldig lav, så jeg kan uansett ikke bruke "telt-topper"..

Jeg fant noen fine mamma-tunikaer på H&M for en stund siden. Noen som ikke er fullt så store over magen, men som fortsatt har god plass til puppene. Heldigvis kjøper jeg alltid både 3 og 4 topper av den samme når jeg først finner noe som sitter fint, så jeg har vel de en stund.. Om ikke puppene mine nå skal bli enormt mye større..

Henger meg hvertfall på her og ser om det kommer flere gode råd.

Comment

Jeg har 70 E, men finner jo bare til 75, da..
                Vet ikke helt hvor man finner klær som passer godt, jeg kjøper en del klær der jeg selv jobber. Men det går en del i singletter og slikt.
                Når man har store bryst er det ofte fint med halterneck, men det er jo ikke alltid like lett å finne.
                Jeg jobber ikke i kjedebutikk, ikke av de store kjedene i hvert fall
                Klærne koster gjerne litt mer, men det kan ofte være verdt det likevel. Nå er det vel salg mange steder og?
                ~ Lillegutt 2009 ~

Comment

Her blir også løsningen ofte singlet, evnt. med cardigan utenpå. Har ofte også brukt en singlet under andre topper for å dempe utringningen litt. Men, nå som jeg ammer skal jo klærene også være litt praktiske (enkle å få lettet på), så de gamle triksene virker ikke så bra lenger...

Takk for tips chakka81, skal sjekke det ut!

Comment

Og for de som gjør det selv: sy strikk inn i ryggen eller midja. Ellers er beltemoten fint. et belte under puppene som fremhever at det ikke går i ett.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Line-mor Se innlegg
                      Jeg har akkurat samme problem! Ble nettopp målt til 75G (trodde jeg var DD, jeg) så jeg er altså smal over ryggen, men store pupper. Skjorter kan jeg BARE glemme, gensre, topper osv blir enten trange over puppene (VELDIG trange) og passe ellers, eller passe over puppene og telt, som dere sier, ellers...

NOE klær går det jo an å finne, men det koster jo rævva! Og hva med bh'er? Skal en virkelig måtte betale 5-600 kroner for hver bh når de med mindre bh'er kan kjøpe en billig en på Cubus for 100 som har akkurat samme kvaliteten og holder like lenge? Jeg skjønner ikke de som vil ha store pupper! De aner ikke hvor mye pes det er med det!

Og snakk om pes! Jeg får sår under puppene fordi det gnager! Så jeg har vonde sår under puppene, jeg har vonde skuldre og vond rygg fordi jeg bærer tunge pupper... Jeg skal operere bort noe av det om noen år, altså! Det bør dekkes av medisinske grunner!
                      Jeg signerer bare- hver eneste setning og hvert eneste ord
                      ~ Stolt mamma til to snupper, født august-04 og mai-08 ~

Comment

Working...
                      X