Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Før og etter frisørtimen.... (med bilder)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Før og etter frisørtimen.... (med bilder)

Hva med en før og etter frisør time tråd?
    Har du tenkt å gjøre noe spennende med håret ditt? Klippe, farge, ett eller annet??
    Ble du fornøyd?
    Få se resultatet da vel... Gjerne før og etter- bilder .
    Kan gjerne være av barna også...

Siden vi allerede har et mor- barn galleri her på forumet er vi vel ikke såå redde for å legge ut bilder av oss selv??
    ~ Stolt mamma til to snupper, født august-04 og mai-08 ~

Sv: Før og etter frisørtimen.... (med bilder)

Ja!!! Supert Marit-mor! Må jo ha en sånn tråd med før og etter - bilder! Kan en også få inspirasjon ikke sant!
    Last edited by Viktoria; 08-02-05, 13:51.

Comment

Du ble veldig fin på håret, Marit mor!

Comment

Det ble jo kjempe fint da Morsomt med forandringer
        Stolt mamma til 2 herlige gutter f. 2oo2 og 2oo5 og en skjønn liten jente født 2o1o

Comment

Kanskje jeg skal bruke skjerf til å gjemme litt når jeg skal legge ut her etterhvert også hihi, har jo planer om forandring snart. Jammen glup du marit mor! hihi

Har jo sett den nye frisyren din før her da, men sier igjen at den er kjempefin og så ser det jo ut som den er litt deg liksom! Må si det var tøfft gjort av deg å tørre det da, siden du ikke har hatt pannelugg siden du var 12-13 år.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Marit mor
            Bra du liker ideèn, Viktoria!! Synes å huske du la ut bilder av nyfarget hår en gang?? Men det er jo kanskje en tid tilbake nå da... Tenkte liksom på akkurat det- så nå måtte jeg sette til livs denne ideèn min da...
            Få litt liv i denne tråden igjen

Ja, det stemmer det. Glemt det jeg. Ja, det var et bilde i profil med nystripet ettervekst eller noe det.

Og nå når vi har hatt disse mor og barn-trådene virker det som at flere tør å legge ut bilder av seg selv, så jeg tror det kan bli en del bilder å se her og mye fint å se på denne tråden her du startet nå, marit mor! Spennende å se andres frisyrer og sånn synes jeg.

Comment

Opprinnelig lagt inn av yasmin36

så fin du ble! nå ble jeg fristet til å farge håret mitt. boksen med farge har stått inne på badet i flere dager nå, har bare ikke fått ut fingeren, men, ble skikkelig inspirert nå, tror jeg tar den farginga i kveld

Ikke sant! Det inspirerer! Får vi se før og etter bilder da eller, yasmin36? Kos deg med fargingen av håret i kveld, hvis du det blir til at du gjør det da, er så deilig med litt forandring og en føler seg jo litt ny og "fresh" - og litt pen da!!

Comment

Kjempe artig ide Marit mor !!!Kreativiteten selv sier nå bare jeg!!!
                Lykkelig mamma til to herlige gutter !

Comment

Kempefin ble du marit-mor!! Synes det var utrolig tøft gjort av deg jeg
                  Jeg er nemlig en stoor pyse når jeg skal gjøre en "stor" forandring med håret selv!!
                  Mamman til Markus født 31 juli 2004
                  sa i uke 12,14/4.08

Comment

Du ble kjempefin, Marit mor! Og så koselig at jeg var inspirasjonen din! Tjihi, nå ble jeg gla!!!

Luggen min har grodd til en helt sånn pytonlengde, den henger langt foran øya og går ikke i hestehalen eller museflettene...

Artig tråd, forresten!
                    Brita, mamma`n til Sara 5/4-04 og Ingrid 3/2-08, og venter ei jente 1. juledag.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Marit mor
                      Tusen takk alle sammen- så snille dere er da.. Er IKKE så flink til å ta imot eller tro på komplimenter jeg da, men skal skjerpe meg nå- nemlig!

Jaaa, skjerpings!
                      og ta til deg komplimentene!

Comment

Så fin du ble, Marit mor!!! Morsomt med en slik tråd!!!
                        Mamma til tre prinser To pergo-mirakler, født april 2005 og juli 2008, og et "helt på egenhånd" mirakel, født mai 2010

Comment

Du ble utrollig fin Marit mor Tror kanskje du blir min inspirasjon når jeg skal klippe meg om ikke så alt for lenge Har hatt lyst til å klippe kort lugg lenge, men har ikke turt. Kan ikke en gang huske sist jeg hadde lugg.

Morsom tråd dette her. Får håpe det kommer inn masse før og etter- bilder

Hilsen Lene, storesøster Oda Sofie født 24.mars 04, og lillesøster Victoria født 29. januar 08.

Comment

slenger meg på bølgen: du ble kjempefin, Marit Mor
                            Jeg skal til frisøren om 1 uke, da blir det klipp og strip slik at jeg ikke ser ut som et dass når fødselen starter.
                            Skal huske både før og etter bilder!
                            Mamma til 2005, 2008 og 2011

Comment

Her har Leander blitt skamklipt av foreldrene sine..huff..vi lo godt,og stakkarn skjønte ingenting,han bare smilte han...Neste gang er vi enige om at vi skal ta han med til frisøren!
                              Attached Files

Comment

Working...
                              X