Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Hvor ofte vasker du håret?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Hvor ofte vasker du håret?

Vasker håret hver 2. eller 3. dag.. Men hvis jeg vet at jeg skal være hjemme et par dager og ikke skal ha besøk, da kan jeg gjerne gå med fett hår et par dager ekstra (Fett hår uke....). Det gjør så håret blir mindre fett til vanlig Syns det er litt ekkelt, men deilig når det hjelper Ellers så dusjer jeg ca annenhver dag, noe mer kan jeg ikke pga eksem. Men vasker meg nå med klut hver dag, og hvis jeg skal noe spesielt dusjer jeg gjerne en ekstra gang.

SA 16.06.05 11+4, SA 27.02.06 9+5, SA 20.11.06 12+1, SA 13.04. 07 16 uker..

Comment

dusjer meg hver dag, og vasker håret annenhver dag
      Elise - August.09

Comment

Noen andre som har fått tørt og flokete hår i forbindelse med graviditet?? Håret floker seg jo til en ball hver eneste natt, og jeg bruker minst en time hver dag på å børste håret! Irriterende!

Comment

Ved behov og så sjeldent som mulig.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Fride Se innlegg
            Noen andre som har fått tørt og flokete hår i forbindelse med graviditet?? Håret floker seg jo til en ball hver eneste natt, og jeg bruker minst en time hver dag på å børste håret! Irriterende!
            Ja

Comment

Tidligere vasket jeg håret hver dag, men jeg ble så lei av å føle at jeg konstant gikk rundt med vått hår. Det rakk nesten ikke tørke før det var på'an igjen. Bruker ikke føner, kun hvis det er noe spesielt, at jeg må style håret med en gang etter vask. Nå vasker jeg det annenhver dag og KAN gjøre det hver tredje dag uten at det ser fett ut

Comment

Working...
              X