Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Goth/Metal-klær linker

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• kattla
    replied
    Sv: Goth/Metal-klær linker

Så mange fine linker!var noen der jeg ikke allerede har i bokmerkene mine ja!
    Så koselig med så mange andre "svartkledde" her også!
    Forresten,dragenshule.no er også en kjempe fin butikk!De har alt ifra klær til pynteting,og er hyggelige og raske servicefolk
    Last edited by kattla; 15-08-08, 11:35.

Leave a comment:

• Millis
    replied

*Inn i skapet å knipse bilde av kjolen min*

Måtte kjøpe kjole det året søsteren gifta seg, da var det nedsatte priser på masser av galakjoler på brudesalongen... her er min (fikk lov av søs å komme i svart).

Tror pus likte kjolen min også jeg

Litt vanskelig å se pynten på av stand da, her er nærmere bilde

Jeg har liksom ikke en helt spesiell stil jeg, går i det jeg føler for og det jeg syns er kult.

Leave a comment:

• Millis
    replied

Handla så vidt på Blackroseclothing, der er det mye fiiint

Bestilte denne før jul, men de var utsolgt, snufs.... må nok prøve å bestille den snart igjen.

Fikk ring som var på tilbud da, men den var litt for klumpete for meg

Ønsker meg svart kåpe med laaang hette jeg *drømme, drømme*

Ellers går jeg stortsjett i militærstøvler, fins ikke bedre støvler, brukt det i 12år nå jeg

Støvler til penbruk må man jo også ha he,he

Okay, jeg trenger å pusse støvla mine

Leave a comment:

• Zaria
    replied

Opprinnelig lagt inn av Sirenia Se innlegg
    12 000?? Skulle ønske jeg å kunne bruke så mye der. Ble bare ett par lapper på meg..
    Elsker den butikken og gleder meg til vi skal på bryllupsreise til usa! Da blir det shopping!

Jeg hadde nok *egentlig* ikke tenkt å bruke så mye, men siden det var siste gang på noen år, og de hadde myyye stilig som akkurat var kommet inn for sesongen, så ble det bare slik.

Vi skulle egentlig flytte bort igjen til USA nå i januar, men siden det nå er baby på vei, så ble det hele utsatt med ett år...Godt jeg har hamstret med "Nuclear red" hårfarge.

Knall plass for bryllupsreise, btw!

Leave a comment:

• Sirenia
    replied

Opprinnelig lagt inn av Zaria Se innlegg
    Hot topic var favoritt sjappen min da jeg bodde i USA. Har kjøpt mye stilige klær fra den butikken. Synes ikke nettbutikken deres har så mye bra i forskjell til selve butikkene. Det virker ikke som de legger det beste på nettet, av en eller annen merkelig grunn.

Sist jeg handlet der, så var det rett før jeg skulle tilbake til Norge...og da brant jeg av nesten 12 tusen kroner i en og samme Hot Topic butikk.
    12 000?? Skulle ønske jeg å kunne bruke så mye der. Ble bare ett par lapper på meg..
    Elsker den butikken og gleder meg til vi skal på bryllupsreise til usa! Da blir det shopping!

Leave a comment:

• Zaria
    replied

Hot topic var favoritt sjappen min da jeg bodde i USA. Har kjøpt mye stilige klær fra den butikken. Synes ikke nettbutikken deres har så mye bra i forskjell til selve butikkene. Det virker ikke som de legger det beste på nettet, av en eller annen merkelig grunn.

Sist jeg handlet der, så var det rett før jeg skulle tilbake til Norge...og da brant jeg av nesten 12 tusen kroner i en og samme Hot Topic butikk.

Leave a comment:

• AutMori
    replied

kommer hoppende inn i diskusjonen å sier takk for flotte linker (: ny her, jeg

Leave a comment:

• Jornlinn
    replied

Har Newrock boots, men de veier 1 tonn! Men de er tøffe da!
    Attached Files

Leave a comment:

• Candi
    replied

Opprinnelig lagt inn av Walpurgis Se innlegg
    Hvor ble det av bildene dine Candy ?
    Det ble vist veldig glemt..

Leave a comment:

• Walpurgis
    replied

Hvor ble det av bildene dine Candy ?

Leave a comment:

• Candi
    replied

Skal legge inn bilder ja. Pakka er i alle fall blitt sendt nå så

Leave a comment:

• Sirenia
    replied

Må legge inn bilder nå du får klærne!
    De har utrolig mye stilig på Hot Topic, skulle hatt den butikken her!

Leave a comment:

• Candi
    replied

Opprinnelig lagt inn av Walpurgis Se innlegg
    Har bestilt fra Hot topic mange ganger.
    Har aldrig måtte gjøre det da Hvorfor måtte du det?
    Hva har du bestilt??
    Jeg fikk ringt i går og det gikk bra. Fikk svar på mailen min i dag om hvorfor man må ringe og da er det ofte man må det hvis det er første gang man bestiller, bestilling over $150 også var det noe annet jeg ikke husker.
    Litt rart men.. Jaja, håper jeg får pakka, for de virker da seriøse

Bestilte ei bukse som var satt ned til $12.99, green day tank top, fishnet hansker og så la jeg til en svart eyeliner med glitter siden de var så billige
    Håper buksa passer litt før magen kommer for fult og att jeg får brukt den etter att gullet kommer Bestilte str 3 som står som small for x-small var jeg redd ble alt for lite.. Selv om jeg ikke er store jinta. Bedre med en som er litt stor i livet så kan jeg ha belte enn ei som jeg ikke får lukket att

Leave a comment:

• Sirenia
    replied

Opprinnelig lagt inn av Candi Se innlegg
    Noen som har erfaring med hot topic?! Har bestilt derifra og fått mail att jeg må ringe og bekrefte att det er meg :daane: Jeg som suger i engelsk! Men vil ha det jeg har bestilt :daane:
    Har kun handlet i butikken ikke over net..
    Men synes det hørtes litt merkelig ut at du må ringe å bekrefte..

Leave a comment:

• Walpurgis
    replied

Opprinnelig lagt inn av Candi Se innlegg
    Noen som har erfaring med hot topic?! Har bestilt derifra og fått mail att jeg må ringe og bekrefte att det er meg :daane: Jeg som suger i engelsk! Men vil ha det jeg har bestilt :daane:

Har bestilt fra Hot topic mange ganger.
    Har aldrig måtte gjøre det da Hvorfor måtte du det?
    Hva har du bestilt??

Leave a comment:

Working...
X