Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Jobb klær

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Jobb klær

jeg vasker heller ikke klærne etter en dag hvis det ikke trengs, men jeg bruker det ikke dagen etter. hvor? si det.
    20152009 2008 2001/20052000

Comment

Uniform. Sort bukse med lommer og T-skjorter i varierende farger. Vest om jeg vil det.
      02 05​​ 06 09

Comment

Opprinnelig lagt inn av Tullip Se innlegg
        jeg vasker heller ikke klærne etter en dag hvis det ikke trengs, men jeg bruker det ikke dagen etter. hvor? si det.
        He he, jeg gjør det samme. Føler at de trenger å hvile litt, kanskje
        Etter fire år og to IVF fkk vi verdens fineste frøken! Poden kom på eget initiativ!

Comment

han jeg deler kontor med bruker tskjorta 2 dager på rad, hihi og jeg tenker at hm så kjedelig. det skal ikke mere til enn at han har en anna skjorte dagen etter for så så ta på den andre.
          jaja, hva man kan få for seg.
          20152009 2008 2001/20052000

Comment

Mens jeg overhodet ikke ville legge merke til om noen brukte samme klær to dager på rad med mindre det var snakk om et helt ekstremt antrekk.
            Okt. '11, aug '14.

Comment

Jobber i butikk, og det forventes at man er pent kledd, velstelt og ser ok ut. Faktisk forventes det at man følger greit med på hva som er 'in'. For min del er dette helt ok, da jeg interesserer meg for slikt. Det som er dumt er at jeg ødelegger masse klær, spesielt bluser i tynne stoffer og lignende, på jobb..Mye å hekte seg fast i Dessuten blir man syyykt skitten når man pakker opp varer, noe jeg gjør ca hver dag Synes jobben kunne sponset oss med klær innimellom jeg da

Comment

Sjukepleier på sjukeheim.
                Uniform på jobb.
                kan velge mellom fargene blå, rød, grønn og kvit på uniformsskjortene, kvite bukser
                Ikkje akkurat stilig, men siden yrket medfører en del søl og store sjanser for tilsmussing av diverse karakter er det greit å slippe bruke privatkle som ikkje tåler kok-vask...
                Svangerskapsdagbok

Comment

Working...
                X