Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

BH til store pupper...

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• BH til store pupper...

Jeg hadde lyst til å legge meg ned og grine midt i undertøysbutikken i helga. For det første - ho som jobba der var IKKE flink. Ho målte løst utenpå alle klærne mine og kom fram til HELT feil størrelse, så jeg fikk "krangla" meg til å prøve anna størrelse i tillegg til det ho bestemt mente var rett. Den ho fant fram var ALT for vid og med bitteliten cup (hvordan ho kom fram til det? Aner ikke!) og de jeg fant fram selv satt PERFEKT!

Men det som gjorde at tårene omtrent sto i øya på meg var da jeg skulle betale. 1500 kroner for TO BH'er! Tidligere kunne jeg handle på Lindex og få 10 BH'er til den prisen, men etter å ha ammet to barn og med stor-pupp-gener, så er det slutt på den tida gitt... 1500 kroner?! Det er helt sykt! Jeg kunne jo fått det billigere et anna sted, men hadde bestemt meg for å unne meg å gå på en skikkelig undertøysforretning for å kjøpe meg et par skikkelige bh'er nå når jeg har slutta å amme (må jo trøste meg selv!).

Ja, så nå har jeg to bh'er som jeg kan bruke anna enn amme-bh'ene (de har jeg mest lyst til å skylle ned i do eller brenne eller noe sånn - jeg er lei!) og har lite lyst til å handle på den butikken flere ganger... Noen som har tips om hvor en finner større bh'er til en grei pris?

(Jeg bruker 75G, til nøds 75F, så å gå i "Big is beautiful"-avdelinger funker ikke heller, for der er de ikke 75 rundt )
    - 2004, - 2010, - 2014

Sv: BH til store pupper...

Triumph har vel 75G?
    B. 12/99 C. 07/04 A. 02.03.09
    ~

Comment

Opprinnelig lagt inn av Mammaria Se innlegg
      Triumph har vel 75G?
      Og de har en webshop: http://triumphno.timarco.no/ (hvis du tør å kjøpe uten å prøve, selvsagt). Ellers kan du jo prøve Bunes i gågata på Gjøvik, de burde ha greie på ting og tang (men det burde hun vel hatt i den butikken du var også...).

Comment

Triumph ja, eller Change?

Uheldig du var med hu dama da, jeg har og vært og målt meg og hun fant BH-er som passet veldig bra... Heldigvis finner jeg de str i vanlige butikker og

Comment

Her er det 75 F/G også nå, og jeg har handlet på Change. Både sportsbh og vanlig. Virker som det kan være der du har vært ift priser? Men jeg har vært kjempefornøyd med kvalitet, service og de som jobber her altså. Synd du fikk en dårlig opplevelse. Fordelen med Change er jo også at de har Club Change hvor du får 10% bonus på alt du kjøper, som du kan spare opp eller bruke som rabatt på neste kjøp.

Comment

Jeg har akkurat bestilt meg tre BH-er på underverker.no. Synes det var greie priser, og såvidt jeg skjønte kunne man returnere om de ikke passa!

Men jeg er heeelt enig, det er så utrolig frustrerende å måtte kjøpe noen sånne dyre greier når man før kanskje kunne kjøpe en fin en til 149,- på HM som satt bra... De varer jo ikke for alltid, disse BH-ene heller!

Comment

Den butikken jeg var på er, såvidt meg bekjent, eneste skikkelige undertøysbutikken her, så hvis jeg først skulle koste på meg litt, så var det den jeg kunne velge akkurat nå. Spørs om jeg skal ta meg en tur opp i Gjøvik sentrum neste gang jeg har vært på Eina-tur!?!

Er klar over at Triumph har større størrelser ja, men der jeg fant Triumph nå hadde de bare "kjerring-bh'er" (jeg er ingen kjerring! ) og jeg vil jo prøve de først så jeg er skeptisk til å bestille bh på nett ja... Må i alle fall vite hvilken str jeg nå må ha i Triumph før jeg tør det.

Change finnes ikke her, da må jeg vel til Oslo?! Sist jeg sjekket var det nærmeste... Har ikke vært i Oslo på 2 år... Hehe!

Uansett - nå når jeg ser mer hvilken str jeg må ha utover nå, så kan jeg jo bestille LITT tryggere, men skulle så ønske jeg bare kunne stikke innom Lindex som før!

Jeg tar meg i å lure - det er jo så mange som har silikon og som har pupper så store som OO, men hvorfor er det ikke mer vanlig med større str i vanlige butikker da? Jeg ønsker meg FINT undertøy, ikke bare svart eller hvit eller hudfarga...
              - 2004, - 2010, - 2014

Comment

change har nettbutikk

Jeg har brukt 80H og handlet der.
                En bh til rundt 300, men de holder seg langt bedre enn de på lindex.

Det er ikke bare bare å har store pupper, men med litt innsatts så klarer man å få det til og.
                Jeg har alltid målt selv og det har endt med å passe.

Det er du som er kunde, den k..... skal gi deg service.
                20152009 2008 2001/20052000

Comment

Her er nettsiden til Change. De har butikk i Gjøvik (så du skrev du skulle dit), eller så er det vel Oslo ja. Men det er absolutt verdt å ta en titt altså, mye lekkert der, som holder veldig godt tross litt stive priser.

Comment

Så på den nettbutikken ja, men det var absolutt ikke stive priser mot for der jeg handlet (750 for en bh!)... Spørs om jeg får planlegge litt ekstra tid i Gjøvik en dag i løpet av sommeren. Vil gjerne prøve bh'ene jeg da, for hvis ikke ender jeg opp med å ikke sende tilbake uansett og undertøysskuffen full av for-små-bh'er vokser seg ENDA større... :s
                    - 2004, - 2010, - 2014

Comment

Jeg kan også varmt anbefale Change. Mine BHer har holdt i flere år. Kjøper ett par nye i året omtrent.
                      Om du rekker innom og får prøvd nå, så kan du jo evt bestille på nett neste gang.

De har forresten bikinier og badedrakter med større cup der også. Kjekt nå på sommeren.
                      Hannah 12.02.2004 Christoffer 13.06.2008
                      Pluggen 04.12.1998 - 16.08.2011 .....

Dagbok .... Sytråd...... LiVe design........LiVe-Design på facebook

Comment

Kan også anbefale Change! Både BH'er, sports-BH, korsett og bikini har jeg derfra!

Men de har hele tiden sagt at jeg med 65 G ikke kan få meg en stroppløs BH, noe jeg syntes var litt trist. Blir varmt med korsett på sommeren Men på Next to Nothing på Vika i Oslo anbefalte de Wonderbra, og den har jeg skaffet meg! Dyr da, ca 650,-. Men verdt det! Så det er tips til de som ønsker seg stroppløs BH i stor størrelse
                        Etter fire år og to IVF fkk vi verdens fineste frøken! Poden kom på eget initiativ!

Comment

Har vært innom overalt de har Triumph i byen her nå, tror jeg, men ingen av stedene har over E i 75. De har F og G i 85, men det blir jo ALT for stort igjen... Tenkte kanskje jeg kunne supplere med noen LITT billigere bh'er, men ser ut til at jeg får klare meg med bare to og vaske hele tiden framover. Ingen Oslo-planer på lenge og selv om jeg passerer Gjøvik i morra har jeg ikke tid til å stoppe der. Har bare lyst til å ta en kniv og skjære selv snart... Og igjen er jeg veldig forundret over jenter med B/C-cup som ØNSKER seg så store pupper. It's nothing but trouble!
                          - 2004, - 2010, - 2014

Comment

I bergen er det to butikker, nettys og change. Har du vurdert å tenke på dette som medisin? Det er det. Med dårlig BH ryker nakken. Og folk med store pupper risikerer problemer med huden på undersiden. Så bruk pengene med god samvittighet.

Men det er litt lettere om det ser bra ut. http://www.netty.no/ er den i bergen, du kan se på listen over navn der og søke på butikker som har det. Det ann å kjøpe fra utlandet, men vær obs det regnes toll på bh'er.

Mitt favorittmerke er abecita. De har mye fint. I farger.

Comment

Jeg kan også anbefale Change på det varmeste. Var i butikken deres i Haugesund i sommer, og fikk veldig god service. Kjøpte to Bh'er, tok den ene på med en gang, betalte 600,- og gikk ut som et nytt menneske
                              (Jeg var veldig fornøyd med B-cup, og nå er jeg plutselig DD?! Puppene mine er blytunge hver bidige morning, jeg må jo bære dem ut på badet!)

Comment

Working...
                              X