Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Redesign, ville du kjøpt nye barenklær syd av gamle klær?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Redesign, ville du kjøpt nye barenklær syd av gamle klær?

Hei jeg lurer på om det er noe marked for å selge nye klær som er sydd av gamle klær.
    Jeg har mye pent brukte og feikjøp klær som bare ligger der og lurer derfor på om det er en ide å bruke tid på å sy barneklær av det for salg eller om jeg bare skal kaste alt sammen.
    Alle stoffene er før de og for salg.
    Hva mener dere om å kjøpe redesignede klær til deres barn?
    Med doula menes en erfaren og profesjonell fødselspartner som gir emosjonell, fysisk, informativ og praktisk støtte til en kvinne og hennes partner under hele fødselsprosessen.
    http://mammanett.no/forum/showthread.php?t=62132

Sv: Redesign, ville du kjøpt nye barenklær syd av gamle klær?

Jeg tror absolutt at det er et marked for det- både med tanke på mote, originalitet og miljøbevissthet. Ser jo at dette virker populært på nettsteder som etsy.com og epla.no.

Comment

Jeg bryr meg bare om pris og utseende, jeg. Hvor klærne kommer fra, hvem som har laget dem og om stoffet har vært brukt før, det interesserer mindre Det er nok mange som meg som er på jakt etter noe kult og unikt - nesten samme hvor det kommer fra

Comment

Tak for tilbakemeldinger, har vært inne på Epla å tittet, der er det jo "bare" jentekjoler, er det fordi det er bare det som selger eller er det fordi ingen som syr kule klær til små gutter.
        Med doula menes en erfaren og profesjonell fødselspartner som gir emosjonell, fysisk, informativ og praktisk støtte til en kvinne og hennes partner under hele fødselsprosessen.
        http://mammanett.no/forum/showthread.php?t=62132

Comment

Absolutt! Koselig at plagget har et unikt preg, midt i alt det masseproduserte, og gjenbruk og miljøvennlighet er jo alltid et pluss!
          Etter fire år og to IVF fkk vi verdens fineste frøken! Poden kom på eget initiativ!

Comment

Working...
          X