Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Hard hud under føttene?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hard hud under føttene?

Jeg har helt siden i ungdommen vært "barfot-jente" og elsker å kaste sko og sokker så snart temperaturen sier det og gå barfot over alt det egner seg. Jeg går også mest mulig barfot hjemme uavhengig av årstid... Dette er jo IKKE bra for huden under beina og jeg har derfor, så lenge jeg kan huske, hatt steinhard hud under beina. Jeg har prøvd ALT av kremer, peelinger, skrubber, filer og alt mulig, men ingenting har hjulpet skikkelig. Jeg har ikke snøring på hvor mye penger jeg har brukt på ulike produkter, men at det er snakk om MYE er helt sikkert!

I høst fikk jeg reklame på e-post for noe nytt - "Baby foot" og tenkte "Ja vel, det kan jo ikke skade å prøve det også" (selvsagt etter å ha lest en del om det), bestilte og fikk i posten få dager senere (dette var før jeg fant det i butikk her i alle fall). Tre dager etter jeg hadde prøvd det, så begynte den harde huden å flasse av og etter halvannen uke var huden på føttene akkurat som lovt - helt som en liten babys! Dette var i oktober, og først nå i april har huden begynt å tykne igjen så i går tok jeg en ny runde og gleder meg til jeg om en ukes tid kan ha babymyke føtter igjen.

Dette blir et skikkelig reklameinnlegg, men dette er jo ikke noe JEG tjener på, men som jeg virkelig vil anbefale andre med hard hud på føttene å prøve. Jeg har ikke trengt å smøre føttene i det hele tatt etter forrige behandling. De har holdt seg helt myke av seg selv. Ikke mer smertefull hard hud, ikke flere strømpebukser som rakner første gang en tar de på pga den sprukne huden, ikke mer fete kremer som griser til klær, møbler, sengetøy osv - bare babymyke føtter! Woohoooo!!
    Last edited by Line-mor; 08-04-12, 19:42.
    - 2004, - 2010, - 2014

Sv: Hard hud under føttene?

Ojoj, må prøves. Jeg har veldig hard hud på hælene, og pleier å bruke den høvelen fra Scholl. Den fungerer jo i og for seg bra, men problemet dukker opp igjen etter få uker igjen.

Comment

Jeg går også alltid barfot og det merkes godt under beina og masse produkter er prøvd. Tror jammen jeg skal prøve denne
      Mamma til 4
      11 år 9 år
      8 år ​6 år

Comment

Oi så morro og høre, jeg kjøpte det sist uke og skulle egentlig teste på fredag, men utsatte det da jeg var alene med ungene og ikke kunne garatere og sitte stilt i 2timer

Men tror jeg skal prøve når mannen kommer hjem ikveld..
        Alle gode ting er 3!

Comment

Jeg tok ny runde i går kveld. Skal på tur med jobben om et par uker, og da skal vi ha julebord i samme slengen. Hadde vært greit å kunne ta på tynn strømpebukse uten å rive den i stykker med en gang...
          - 2004, - 2010, - 2014

Comment

Denne skal jammen jeg også prøve Takk for tipset!
            Mamma til 05 07 10

Comment

Så enig med Line-mor. Kan så absolutt anbefale babyfoot Men bruk den over en uke før du skal noe spesielt. Føttene mine flasset i nesten 14 dager etter bruk, og selv om det var fasinerende så var det ikke så veldig delikat å se til
              2011

Comment

Opprinnelig lagt inn av sanne11 Se innlegg
                Så enig med Line-mor. Kan så absolutt anbefale babyfoot Men bruk den over en uke før du skal noe spesielt. Føttene mine flasset i nesten 14 dager etter bruk, og selv om det var fasinerende så var det ikke så veldig delikat å se til
                True that! Hehe... Er ikke så delikat mens det holder på, men SÅ fascinerende! Kan dra av huden på hele foten, omtrent!
                - 2004, - 2010, - 2014

Comment

Oj, så spennende!
                  Eg kjøpte for over et år siden og har enda ikkje somla meg til å prøve, men om det virker så godt så trur eg at både eg og gubben må prøve for vi sliter begge med hard og ekkel hud under føttene!
                  Svangerskapsdagbok

Comment

Dette må jeg prøve når jeg har født, leste at gravide ikke kan bruke det. Vist jeg leste på rett produkt.

- 07.06.2001 -10.10.2006 -28.12.2012

Comment

Jeg prøvde denne i sommer, og den tok nesten alt av hard og død hud på mine føtter. Var litt igjen der det var verst, men det filte jeg enkelt bort. Hadde ikke forventet at den skulle ta så bra, for mine føtter er ILLE.. Brukte den på nytt nå nylig, da filte jeg bort litt først, og nå ble faktisk alt som var igjen borte. Jeg kan i hvertfall anbefale den.

Comment

Kan skrive under på at dette produktet er supert!
                        Husker jeg ca tre dager etter bruk skulle prøve et par sko på en butikk, og tok av meg sokkene og huden bare hang i lange 'tråder' under føttene Fikk helt sjokk først, kobla ikke helt Men ahh, fantastisk deiilig!

Comment

Working...
                        X