Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Shoppestopp

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Shoppestopp

Er det noen som har prøvd shoppestopp, altså at dere har sluttet å shoppe klær, sko, sminke eller andre ting? Og hvorfor?

Gjorde det selv ganske lenge med klær og sko, og behovet for å shoppe gikk over. Føler jeg fikk et veldig sobert forhold til shopping og forbruk av det, og har ikke "erstattet" klesshoppingen med tilsvarende forbruk av andre ting. Nå har jeg jo faktisk vært på salg og shoppet, men i en helt annen skala enn det jeg ville gjort før. Da var jeg jo av typen som kjøpte alt jeg hadde lyst på. Og jeg dømmer ingen for å være det, for meg kjennes det bare veldig befriende å ikke ha skapet fullt av ting man aldri bruker

Sv: Shoppestopp

Tja. Jeg liker jo å bruke penger, men føler at jo eldre jeg blir jo lettere blir det å la være å kjøpe diverse jeg vet innerst inne jeg ikke trenger. Men er ikke alltid like lett! Men nei, har aldri pålagt meg selv shoppestopp. Har vel ikke vært nødvendig?

Comment

Har prøvd det ja, funket veldig bra! Men var veldig tøft i starten!! Et triks for meg var å installere adblockere... så fikk jeg ikke se alt jeg hadde sett på i nettbutikkene igjen og bli fristet!

Comment

Opprinnelig lagt inn av jorunn76 Se innlegg
        Har prøvd det ja, funket veldig bra! Men var veldig tøft i starten!! Et triks for meg var å installere adblockere... så fikk jeg ikke se alt jeg hadde sett på i nettbutikkene igjen og bli fristet!
        Takk for tipset om adblockere

Comment

Working...
        X