Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

HJELP! "jeg eier ingen sexlyst..."

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• HJELP! "jeg eier ingen sexlyst..."

Jeg veit ikke hva jeg skal gjøre lengre...
    Jeg har ikke lyst på sex, men skulle gjordt alt for å få det.
    Mannen min har stor sexlyst, for meg er sex 1 gang i mnd nok. Jeg trenger råd om hva jeg skal gjøre. Jeg klarer jo aldri tilfredsstille mannen min. Jeg får ham til å føle seg stygg og uattraktiv. Han begyner å slite nå etter snart 7år med lite sex... På begynnelsen, di første 6mnd var det vel en del for da var alt spennende og nytt. Hadde ikke hatt noe særlig sex før. Vi har prøvd å lage avtaler der han skal dempe lysta og jeg øke. ha sex minst 1gang i uka, men det er alltid jeg som bryter avtalen, for jeg har ikke lyst på sex. Noen ganger blir jeg så redd at dette skal gå så langt at han går fra meg etter som nærhet ikke er nok for ham. Til tider føler han seg uelsket fordi jeg ikke har lyst på ham. Han er jo like deilig som den gang vi møttes, med en rå deilig kropp, HVORFOR TENNER JEG IKKE??? Jeg blir så frustrert (det er vel det han blir også). Jeg vil så gjerne gi ham det han vil ha, men skal jeg da late som? Fake det hele og truge meg til det? Sex er ok det, men det er ikke et must liksom, er andre ting jeg heller har lyst å bruke tida på. Dagene flyr av sted. Jeg har ikke fortalt noen om sexproblemet mitt, men nå tror jeg at jeg må ha hjelp uten i fra for ideene her er oppbrukt, ting blir ikke bedre Jeg og mannen min har et kjempe forhold, men denna sexen ødlegger alt. Han kan ikke leve uten og det forventer jeg heller ikke... Jeg får så dårlig samvittighet også.

Alle gode råd mottas med et kjempe takk!!!
    sladrevenn med Swimzy

Sv: HJELP! "jeg eier ingen sexlyst..."

Hei.

Vi har ikke hatt det problemet like lenge som dere, her går det mer i bølger.

Når det gjelder sex, og å få opp lysten kan jeg anbefale å være spontane og leke. Jeg for min del synes sex er kjedelig når det er rutine. Altså når sex skjer kun i en stilling etter et fast mønster.

Jeg vil anbefale dere å leke, sende pirrende mail/sms til hverandre. Bade sammen i badekar om dere har det. Rigge i stand barnevakt og ha en romantisk middag med sex som dessert. Det er bare fantasien som setter grenser.

Kanskje dere har prøvd det meste alt?

Ønsker deg lykke til. Å være sexuellt frustrert på den ene eller andre siden av det er ikke noe gøy.
    jente f. 2009 jente f.2011

Comment

Forstår hva du mener!! Må være frustrerende for mannen (min og din).
      Her flyver dagene av gårde, føler ikke at jeg har tid til en dusj engang....

Comment

Jeg føler det akkurat som deg.. Men jeg mistet lysten den gang som sex ble til noe vi MÅTTE gjøre under "prøvinga" .. Så kom kvalmen og oppkast og ble i 9 mnd .. Og nå etter gutten vår har kommet så har jeg rett og slett ikke noe overskudd, blir bare irritert om sambo vil ha sengekos .. Og føler igjen at jeg MÅ tilfredstille han for hans del...

Men hva skal man gjøre ? Hvem burde man ta kontakt med for hjelp? Føler meg like mye på vildspor som deg ..
        STOREBROR - 2006 LILLESØSTER - 2008. April 2014

Comment

Er du i form ellers da? evt slapp, trett, ja ute av lage? Siden det har värt sånn en stund, be legen din om å ta noen blodpröver på stoffskiftet ditt. Mulig du kan finne en årsak der

Comment

Huff så dumt da.... Skjønner hvordan du har det. Her svinger det mye opp og ned. Men så har æ da problemer med nær kontakt også til tider pga. det som har skjedd før i tia. Men d e fustrerende dette.... Skulle funnes en fasit på dette, men d gjør d jo ikke.

Flere som skryter av at rosenrot hjelper på lysta, ikke at æ har merka d. Men den gir ikke mæ noe energi heller da....

Men du kunne jo prøve det da?
            Stor klem fra Katja og gull ungene

Comment

Ja, det skal ikke være enkelt dette (sex)livet! Jeg ser jo det at du har to små barn, så det tar sikkert litt av energien din. Men nå er det jo slik ( i hvert fall her) at sex ofte, gir mersmak, og dersom det går for lang tid mellom, så går en inn i en liten dvale på en måte. Jeg tror de aller fleste har sex av og til selv om de ikke akkurat er så tent, og om det er det som skal til for at du "våkner" så hadde jeg gitt det en sjanse. Ikke bare en gang i uken, men kanskje litt oftere, det hjelper i hvert fall på her..
              Og der finnest jo helsekostprodukt som skal øke lysten! Jeg har litt tro på det også jeg!

Ellers så var det jo komt litt tips her ser jeg. Finner du ikke ut av det, så tror jeg at jeg hadde ehnvendt meg til en som er mer proff på området!
              Storebror Sebastian 3.11.01, lillebror Daniel 9.4.07.

Blogg: Kjempen Daniel

Comment

Tusen takk for alle råd og svar

Jeg syns det er litt godt å vite at jeg ikke er helt alene om dette problemet. Begynte på slutten her å bli litt deprimert og lurte på om jeg var litt unormal?
                Nå syns jeg ting begyner å se litt lysere ut og jeg begynner å bli klar for å prøve å få ordning på problemet. Jeg har nok ganske lite energi når di små endelig er lagt. Da er jo gò stolen det jeg har aller mest har lyst på, bare synke ned i den å slappe av forran tv`n. Jeg har lest alle råd jeg har fått her og på babyverden sitt forum, så har jeg tatt meg en god lang prat med ei venninne. Vi pleier aldri prate om sex, men jeg syns at nå bare måtte jeg for å prøve å få gjordt noe med dette her. Jeg har kommet fram til at her skal kostholdet forandres og det må nok trimmes litt så jeg kan bli litt mere fornøyd med kroppen min, få vekk noen av fødselskiloa og få mere energi så jeg har mere å gi. Så skal vi prøve å bli litt mere lekne og finne på noe nytt i senga for å skape litt spenning. i tilegg får vi prøve å prate mere om problemet underveis. Jeg føler at jeg har kommet et skritt vidre nå og det er herlig Karnsje ting endelig skal bli litt bedre? Men det er klart å legge om kostholdet og trimme mer er jo ikke gjordt på en dag det heller. Jeg har funnet ut at problemet mitt er mest det å komme igang. Når vi er igang er det jo godt. Det er som venninna mi sa i går: "det er som å trimme, man har ikke særlig lyst, men når man har kommet i gang er det godt".
                sladrevenn med Swimzy

Comment

Det er godt og lese at en ikke er alene om det og det at det og dele opplevelser ofte kan hjelpe..

Når det gjelder og stramme opp kroppen så er et tips og ta CLA vedsidna..
                  Den hjelper til og kan redusere kropsfett og stramme opp huden med opp til 9%. Og den er ikke farlig og ta om du fortsatt ammer den er faktisk bra og sunnt.

Noe som har hjulpet meg er nytt undertøy.. Passer liksom ikke i det jeg hadde.. Og det hjelper ikke på selvtiliten. Men med nytt og frest og ikke minst i noe som passer meg........
                  Så For og hjelpe i gang og ikke ha de faste rutinene så er det jo slike nærhet spill partner spill en kan bruke..
                  Faktisk veldig morro...

Og så slik terning om hvor... Har ikke hatt det så morro jeg....

Håper jeg ikke skremmer noen nå...
                  Venter på Prinsen 3 jan <3

Comment

Sv: HJELP! &quot;jeg eier ingen sexlyst...&quot;

Opprinnelig lagt inn av Katten min Se innlegg
                    Når det gjelder og stramme opp kroppen så er et tips og ta CLA vedsidna..
                    Den hjelper til og kan redusere kropsfett og stramme opp huden med opp til 9%. Og den er ikke farlig og ta om du fortsatt ammer den er faktisk bra og sunnt.
                    man skal vel ikke ta cla når man ammer?
                    eller var det bare når man var gravid..hmm..
                    Last edited by sommersol; 01-10-06, 21:32.

Comment

CLA kan en ta når en ammer det er et sundt fett tilskudd..
                      Men man skal IKKE ta det om man er gravid. For det hemmer lagring av fett og under gravediteten så trenger både mor og barn det..
                      Men det er ingen fare når en ammer..

Husker ikke siden til CLA men der er det sjekket ut og slikt..

Comment

hmm.. det eneste jeg kan komme på her er at du skal prøve og miste litt hemninger, og la mannen din finne ut av hva du liker og syntes er deilig.. Folk forandrer seg, og hva man syntes er godt forandrer seg med.. Trenger ikke nødvendigvis fullføre samleiet til og begynne med, men lek litt med hverandre, utforsk hverandre på nytt.. og lykke til..

Comment

Opprinnelig lagt inn av Hannejnta Se innlegg
                          hmm.. det eneste jeg kan komme på her er at du skal prøve og miste litt hemninger, og la mannen din finne ut av hva du liker og syntes er deilig.. Folk forandrer seg, og hva man syntes er godt forandrer seg med.. Trenger ikke nødvendigvis fullføre samleiet til og begynne med, men lek litt med hverandre, utforsk hverandre på nytt.. og lykke til..
                          Det var utrolig godt sagt..
                          Det og pirre hverandre igjen..
                          Binn for øynene en fjær og leke masse..
                          Over hele kroppen og penne deg og la deg være så du blir pirret og kansje lengter etter å kjenne han røre ved deg...
                          Hmmm leke ja takk begge deler...

Comment

heisann. Her er sexlysten borte,har skrevet et innlegg som du kan lese,men godt å vite at jeg ikke er alene,,har du tenkt på piller?lystpiller,vurdere det her i hvertfall. Lykke til men har desverre ingen råd

Comment

Godt vi er flere.
                              Her har den vert topp før,men etter jeg ble gravid og fikk sønnen min så har det dalt ned.nå er sex et ork

hadde det vert opp til samboeren ville han nok hatt det opptil flere ganger til dagen,men her frister det ikke i det hele.Elsker han,men har bare ikke lyst liksom....vet ikke hvorfor heller igrunn....
                              Gutt Des.2006 Jente nov.2008 ,Jente aug 2012

Comment

Working...
                              X