Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

HJELP! "jeg eier ingen sexlyst..."

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: HJELP! "jeg eier ingen sexlyst..."

min hjelp i den situasjonen var afroditespray. Vi hadde prøvd alt tror jeg, og jeg var knusktørr som sahara der nede, og da ble det bare ubehagelig med sex, og det kombinert med ingen lyst, da var det ingen gøy opplevelse kan du si. Så etter diverse glidekremer og alt mulig, som gjorde det fuktig, men det hjalp ingenting på lysten... siste forsøk av afroditespray, som jeg var på et homeparty der de solgte. Vel, tenkte det var verd 200 kroner i et forsøk. Så jeg bestilte en på nett, og da ble mitt sexliv forandret. Urter med afroditisk effekt som øker sexlyst, den tiltrekker seg blod eller et eller annet og gjør det super følsomt der nede, så alt er godt. Og orgasmen kom superfort, og kjempekraftig. Denne anbefales på det sterkeste. se www.cosmopharmas.com/NO40761
    mvh mizzzzy

Comment

Du går ikke på p-piller eller annen hormonell prevensjon? De kan ofte dempe sexlysten, merket det selv tidligere da jeg gikk på p-piller. Isåfall kan du ta en prat med legen din og kanskje prøve noe annet!

Comment

Åpner denne igjen jeg..

Er det ingen som har det motsatt? At det er mannen som ikke vil ofte nok? Slik har jeg det, og ting blir vel bare verre når vi i fremtiden skal få barn.

Akkurat nå er han i militæret, så det blir vel bedre når han kommer hjem
        Hjemmesiden vår: www.freewebs.com/staffiebullterrier

Comment

Jeg blir avvist veldig ofte og tar det til tider veldig tungt.
          Han har vært sammen med ei som var veldig ivrig på sex hele tiden så han er litt lei. mens jeg har nesten ikke hatt sex på 2 år så jeg merker nå lysten veldig godt.

Er et prob for meg dette desverre men prøver å holde meg for jeg vil jo respektere min samboer. Har tatt opp dette med han og det er jo selvfølgelig vanskelig for begge parter. Men vi må nesten bare møtes i midten på det.

Comment

Working...
          X