Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Hvor mange har dere hatt sex med?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Hvor mange har dere hatt sex med?

Det blir gjerne litt flere når man prøver ut noen frosker før man treffer prinsen...

utagerende fortid, jeg?!
    Mamma til J 2006 og A 2009
    Dagbok

Comment

Har nå stemt ihvertfall..
      B. 12/99 C. 07/04 A. 02.03.09
      ~

Comment

Opprinnelig lagt inn av norsestar Se innlegg
        Det blir gjerne litt flere når man prøver ut noen frosker før man treffer prinsen...

utagerende fortid, jeg?!
        Samme her

Har stemt og tror det blir med det.

Comment

Nå ble jeg faktisk overrasket over resultatet her. Jeg trykket 1 og tenkte at jeg var ganske unik, men jammen er det ikke 1 som har fått flest stemmer her inne...

Vi hadde en lek med klassen en gang på en fest og da skulle man stille seg opp etter hvor mange sex-partnere man hadde hatt. Jeg stilte meg fremst og proklamerte at jeg bare hadde hatt en sex-partner i mitt liv. Da lo folk rått og jeg følte meg ganske spesiell der jeg sto.... Men jeg er kanskje ikke så spesiell som jeg tror.

Og til Toni: Jeg føler meg ikke akkurat stolt over å bare ha hatt en partner. Som sagt føler jeg meg mer sjelden... Og har vel også følt meg litt rar og annerledes. Nesten litt flau noen ganger. På videregående løy jeg til og med til noen om at jeg hadde hatt sex fordi jeg følte meg så uttafor når alle andre hadde gjort det, men ikke jeg. Samtidig har det vært et bevisst valg for meg å vente til jeg traff en jeg var trygg på og som jeg så for meg et langt forhold med, så det var ikke det at sjansen til å ha sex med noen aldri bød seg tidligere. Jeg har hatt en del "nesten-sex-opplevelser" med andre - for å si det sånn.
          Last edited by Sofiemor; 11-04-08, 10:05.

Comment

jeg har stemt, men tror det holder med det!!!
            Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,[email protected], ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk

Comment

Åjj, det var mange med bare en sexpartner!

Trodde jeg hadde hatt et forholdsvis normalt antall sexpartnere, men ser ut som bare èn er mer normalt (her inne hvertfall)

Morsom tråd likevel da
              -Lykkelig ventende mamma

Comment

Leser om de som har hatt en utagerende fortid, må nok si at jeg også har har "gjort mitt i ungdommen". Har kommet ut av tellinga nesten

Comment

Opprinnelig lagt inn av siljeh84 Se innlegg
                  Leser om de som har hatt en utagerende fortid, må nok si at jeg også har har "gjort mitt i ungdommen". Har kommet ut av tellinga nesten
                  "utagerende" har da sine forlemper og ulemper, det samme har jo det motsatte... Eller kanskje ikke ulemper... JA dere forstår hva jeg mener

En ting er og komme ut av tellinga, er vel en helt annen ting om man glemmer navnet "jo også ehhhh ja han vettu", for er det noe som er flaut, så er det det

Her er Fridas tråd

Comment

Trodde ikke det var så fryktelig mange jeg... helt til jeg begynte å telle opp... var litt høyere tall enn jeg hadde ønsket, riktignok ikke så høyt at det er på kanten
                    Jente født 8.12.2009

Comment

Heile to... og eg angrar faktisk på at det er meir enn ein.. Skulle eigentleg ønske at mannen min var den første..

Svangerskapsdagbok

Comment

alt for mange!

SA 21.10.10

Comment

Sikkelig innteresant..hehe...Plager meg mest at typen min hat hatt seg med ca 70 stk i løpet av 20 år....Synes DET er mye jeg,,

Comment

Working...
                          X