Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Anal sex?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Anal sex?

Opprinnelig lagt inn av SmAsHeR Se innlegg
    Lurte på hvor mange som har prøvd det, og hvor mange som har det jevnlig......

Vi gjør det ganske ofte. Nå har det blitt endel mindre siden jeg har vært dårlig pga graviditet. Synes det er veldig godt

Ehh vi har sex 4-5 ganger i uken- 1-2 av gangene anal

Comment

Unnskyld på forhånd, ikke meningen å disse avstemningen, men jeg bare må kommentere:

" D ska du ta rennefart å hoppa Å DRITA I !"

Comment

Jeg har, og liker det kjempegodt! Men som mistynita sier: masse glidemiddel og forspill er nødvendig
        Ellers så får jeg de sterkeste orgasmene når vi har analsex

Comment

Vi ar prøvd det en gang sammen.Syntes det var digg jeg og spennende. Var HELT imot det før,men ga etter litt for typen.Annbefales.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Vibeke mor Se innlegg
            Vi ar prøvd det en gang sammen.Syntes det var digg jeg og spennende. Var HELT imot det før,men ga etter litt for typen.Annbefales.
            Signerer denne! Sambo har snakket om det LENGE. Og tilslutt ga jeg etter synes det var helt ok, ikke som jeg hadde trodd. Ikke vondt heller, tror det handler om at man må slappe av og være trygge på hverandre, i tillegg til god tid og glidemiddel, evt kondom.
            Svangerskapsdagboksigpic

Comment

Opprinnelig lagt inn av Christine-88 Se innlegg
              Signerer denne! Sambo har snakket om det LENGE. Og tilslutt ga jeg etter synes det var helt ok, ikke som jeg hadde trodd. Ikke vondt heller, tror det handler om at man må slappe av og være trygge på hverandre, i tillegg til god tid og glidemiddel, evt kondom.
              Anbefales IKKE å gjøres med en sovende baby på rommet og svigerforeldrene på stuen...

Comment

Opprinnelig lagt inn av LilBlossom Se innlegg
                Anbefales IKKE å gjøres med en sovende baby på rommet og svigerforeldrene på stuen...
                Hehe Vi hadde en sovende baby på rommet da Iom at vi kun har ett rom i leiligheten, og ikke kan la vær å ha sex. Det hadde blitt vrient! Men vi sørger for at han sover tungt først da.
                Svangerskapsdagboksigpic

Comment

Kongetråd. Jeg ler meg ihjel!

Comment

Ikke prøvd, og ikke tenkt heller. Mannen sier han ikke vil, heldigvis! Men om temaet skulle komme opp en eller annen gang, så har jeg informert om at jeg IKKE prøver det(om jeg i det hele tatt vil prøve!) før han har hatt en dildo oppi der på seg selv (og det tror jeg ikke er så aktuelt.. hehe)
                    Jente født aug.2010 Lillebrøster termin 19.feb.2012

Comment

Opprinnelig lagt inn av Emmi Se innlegg
                      Kongetråd. Jeg ler meg ihjel!
                      det man ikke kan diskutere på nettet det...

Comment

Opprinnelig lagt inn av Majia Se innlegg
                        Ikke prøvd, og ikke tenkt heller. Mannen sier han ikke vil, heldigvis! Men om temaet skulle komme opp en eller annen gang, så har jeg informert om at jeg IKKE prøver det(om jeg i det hele tatt vil prøve!) før han har hatt en dildo oppi der på seg selv (og det tror jeg ikke er så aktuelt.. hehe)
                        Ja det er merkelig det... De fleste menn har null problemer med å stikke sine egne saker opp der, men når de skal motta det samme, så er de ikke så heisen på det lengre.

Comment

Hihi, kjekk tråd.
                          Har prøvd ja, som mye anna. Overraskende greit egentlig.
                          Rocketrollet.2009.
                          Bøllefrøet. 2011.
                          Lille musen 2013.

Comment

Opprinnelig lagt inn av mistynita Se innlegg
                            Har faktisk prøvd det 3 ganger, første gangen var helt forferdelig, 2. gangen var helt greit, 3. var helt fantastisk. Trur det har veldig mye å si om hvor forberedt man er, og at man bruker rett teknikk og alt det der, masse masse glidekrem og laaaaaang forspiel. Liker det faktisk jeg, vet det ikke er mange kvinner som gjør det.

Signerer!
                            Ja, vi gjør det regelmessig.

Comment

ja,det er faktisk ganske saa bra med rett forspill og glidekrem
                              sigpic

Comment

Har prøvd det to ganger, men ikke med han jeg er sammen med nå. Likte det ikke i det hele tatt. Kjæresten min spør innimellom om vi kan prøve, men han klarer alltid å spørre de gangene jeg er dårlig i magen xD
                                Han synes bare det er deilig å få feks en finger opp i baken
                                Synes ikke noe gale om analsex, har enda ikke hatt en god opplevelse, men kanskje jeg vil det en dag???
                                20.02.2011

Comment

Working...
                                X