Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Anal sex?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Virvelvind
    replied
    Jeg var en av de som var helt imot. Men nå, med rett mann og nok oppvarming, gir det meg en helt annen nytelse. Helt fantastisk synes jeg.

Leave a comment:

• Minimoya
    replied
    Sv: Anal sex?

Jeg liker anal sex og nyter det.. Mannen min derimot liker det ikke..
    Savner det litt og fantaserer om det.. Det er liksom noe som mangler.. Er ikke tilhenger av det hver gang, men en gang I blant hadde vært godt😉

Leave a comment:

• Minimoya
    replied

Jeg liker anal sex. . Mannen min derimot liker det ikke..

Leave a comment:

• Hello-kitty
    replied

Jeg og typen har hatt det noen ganger nå i det siste, og jeg syns det er godt jeg Men vi liker best vaginalt

Leave a comment:

• chakka81
    replied

Ja, sånn når det frister.

Dvs sånn ca 1 gang annethvert år eller noe

Leave a comment:

• Amanda.
    replied

Har prøvd en del ganger for mange år siden. Og har noen fine opplevelser med det

Leave a comment:

• srhrm
    replied

Har prøvd det to ganger, men ikke med han jeg er sammen med nå. Likte det ikke i det hele tatt. Kjæresten min spør innimellom om vi kan prøve, men han klarer alltid å spørre de gangene jeg er dårlig i magen xD
    Han synes bare det er deilig å få feks en finger opp i baken
    Synes ikke noe gale om analsex, har enda ikke hatt en god opplevelse, men kanskje jeg vil det en dag???

Leave a comment:

• Flower2
    replied

ja,det er faktisk ganske saa bra med rett forspill og glidekrem

Leave a comment:

• Suzette
    replied

Opprinnelig lagt inn av mistynita Se innlegg
    Har faktisk prøvd det 3 ganger, første gangen var helt forferdelig, 2. gangen var helt greit, 3. var helt fantastisk. Trur det har veldig mye å si om hvor forberedt man er, og at man bruker rett teknikk og alt det der, masse masse glidekrem og laaaaaang forspiel. Liker det faktisk jeg, vet det ikke er mange kvinner som gjør det.

Signerer!
    Ja, vi gjør det regelmessig.

Leave a comment:

• Pegasus
    replied

Hihi, kjekk tråd.
    Har prøvd ja, som mye anna. Overraskende greit egentlig.

Leave a comment:

• LilBlossom
    replied

Opprinnelig lagt inn av Majia Se innlegg
    Ikke prøvd, og ikke tenkt heller. Mannen sier han ikke vil, heldigvis! Men om temaet skulle komme opp en eller annen gang, så har jeg informert om at jeg IKKE prøver det(om jeg i det hele tatt vil prøve!) før han har hatt en dildo oppi der på seg selv (og det tror jeg ikke er så aktuelt.. hehe)
    Ja det er merkelig det... De fleste menn har null problemer med å stikke sine egne saker opp der, men når de skal motta det samme, så er de ikke så heisen på det lengre.

Leave a comment:

• Neny
    replied

Opprinnelig lagt inn av Emmi Se innlegg
    Kongetråd. Jeg ler meg ihjel!
    det man ikke kan diskutere på nettet det...

Leave a comment:

• Majia
    replied

Ikke prøvd, og ikke tenkt heller. Mannen sier han ikke vil, heldigvis! Men om temaet skulle komme opp en eller annen gang, så har jeg informert om at jeg IKKE prøver det(om jeg i det hele tatt vil prøve!) før han har hatt en dildo oppi der på seg selv (og det tror jeg ikke er så aktuelt.. hehe)

Leave a comment:

• Emmi
    replied

Kongetråd. Jeg ler meg ihjel!

Leave a comment:

• Christine-88
    replied

Opprinnelig lagt inn av LilBlossom Se innlegg
    Anbefales IKKE å gjøres med en sovende baby på rommet og svigerforeldrene på stuen...
    Hehe Vi hadde en sovende baby på rommet da Iom at vi kun har ett rom i leiligheten, og ikke kan la vær å ha sex. Det hadde blitt vrient! Men vi sørger for at han sover tungt først da.

Leave a comment:

Working...
X