Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Anbefalinger for solid, stille seng

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Anbefalinger for solid, stille seng

Hei folkens!

jeg har et seriøst spørsmål angående innkjøp av ny seng. Jeg trenger tips og erfaringer fra dere som har barn i hus, og sliter med senger som knirker og bråker, og dere som har fått kjøpt senger som er solide og knirkefrie.
    Vi har gode sengebunner og madrasser fra IKEA, men selve sengene vi har hatt blir altfor raskt slitt og knirkete og bråker mer og mer med tiden når vi ønsker oss litt kos mens barna sover.
    Har noen av dere god erfaring med en type grei priset sengebunn/ramme som ikke bråker for mye eller rikkes fra hverandre? Hvilken type/merke/modell burde vi kjøpe?
    Last edited by Bonchomam; 09-10-17, 07:28.

Opprinnelig lagt inn av Bonchomam Se innlegg
    Hei folkens!

jeg har et seriøst spørsmål angående innkjøp av ny seng. Jeg trenger tips og erfaringer fra dere som har barn i hus, og sliter med senger som knirker og bråker, og dere som har fått kjøpt senger som er solide og knirkefrie.
    Vi har gode sengebunner og madrasser fra IKEA, men selve sengene vi har hatt blir altfor raskt slitt og knirkete og bråker mer og mer med tiden når vi ønsker oss litt kos mens barna sover.
    Har noen av dere god erfaring med en type grei priset sengebunn/ramme som ikke bråker for mye eller rikkes fra hverandre? Hvilken type/merke/modell burde vi kjøpe?
    Svane rammemadress koster endel mer men denne sorten er rolig. 1/3 del av livet tilbringes i sengen så kvaliteten er veldig viktig for helsens utvikling. Med andre ord er det viktig og investesere i seng.

Comment

Opprinnelig lagt inn av undre27 Se innlegg

Svane rammemadress koster endel mer men denne sorten er rolig. 1/3 del av livet tilbringes i sengen så kvaliteten er veldig viktig for helsens utvikling. Med andre ord er det viktig og investesere i seng.
      Takk for tipset! Forstår at rammemadrasser er gode med hensyn til at det ikke er mekaniske konstruksjoner som begynner å svikte på samme måte som på en vanlig sengestamme, men hadde håpet å beholde madrasser vi har da de er så gode og passer oss. Jeg har kikket på sengeatammer både på IKEA, Bohus m.fler, men som ingeniør og produktutvikler med mye erfaring med møbeldesign og konstruksjon, ser jeg tydelig at modellene de har også vil knirke og bråke etterhvert. Man må kanskje lage noe selv.. Hadde håpet noen hadde kommet over en modell som funket bra, men det virket som de fleste produsenter benytter de samme enkle løsningene.

Comment

Working...
      X