Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Lady comp

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Lady comp

Jeg er lei av å gå på hormoner, føler jeg propper meg selv med kreft..
    Har vært inne på tanken med Lady comp, er det noen her som bruker det? Og er det virkelig sikkert?

Er det noen som har andre prevansjons tips?

Sv: Lady comp

Her vil jeg også følge med! Helt enig med deg, Lorien! Hormoner = dritt!!!
    - 2004, - 2010, - 2014

Comment

Eg har ikkje lady comp, men pearly, som er ein annan modell frå same merke. Grunfunksjonane er like, men den har ikkje så mykje "ekstra" (men er like sikker). Det fungerer flott, men det er ein fordel å ha stabil syklus, ellers blir det veldig mange dagar ein ikkje skal ha sex... På desse sidene står det om dei ulike typane, og kor sikre dei er++ www.buenaventura.no
      Forresten Lorien, så er forhandlaren i Sandnes, så du kan jo unngå frakt! Dei er også veldig flinke om du har spørsmål, skifting av delar (t. d. om du kjøper brukt) syklusutskrift, reklamasjon...

Svangerskapsdagbok

Comment

Opprinnelig lagt inn av Huldra85 Se innlegg
        Eg har ikkje lady comp, men pearly, som er ein annan modell frå same merke. Grunfunksjonane er like, men den har ikkje så mykje "ekstra" (men er like sikker). Det fungerer flott, men det er ein fordel å ha stabil syklus, ellers blir det veldig mange dagar ein ikkje skal ha sex... På desse sidene står det om dei ulike typane, og kor sikre dei er++ www.buenaventura.no
        Forresten Lorien, så er forhandlaren i Sandnes, så du kan jo unngå frakt! Dei er også veldig flinke om du har spørsmål, skifting av delar (t. d. om du kjøper brukt) syklusutskrift, reklamasjon...
        Så du er fornøyd altså? Det er bra! Jeg tenkte mest på pearly når jeg så på prisene, trenger ikke alle de tilleggsfunksonene

Er det veldig mye å sette seg inn i, eller bare virker det sånn? hehe.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Lorien Se innlegg
          Så du er fornøyd altså? Det er bra! Jeg tenkte mest på pearly når jeg så på prisene, trenger ikke alle de tilleggsfunksonene

Er det veldig mye å sette seg inn i, eller bare virker det sånn? hehe.
          Nei, eg synes ikkje det var mykje å setja seg inn i. Enkel og grei bruksanvisning, og pearly er enkel i bruk (ladycomp også, har prøvd den og...). Om ein vil, så blir det jo endå meir sikkert ved også å kjenne etter livmorhalsen (tappetafsing) og variasjon i slim/utflod. Men det er ikkje nødvendig, sikkerheten som er oppgitt er ut i frå bare temperaturmålingane pearly gjer.

Eg er veldig fornøyd ja! Liten, enkel og grei sak, som også er super om ein prøver å få barn, ikkje bare som prevensjon. Men det er som sagt ein fordel om syklusen er stabil, ellers blir det mange "usikre" dagar (ein kan jo evt. bruka kondom i tillegg då).

Svangerskapsdagbok

Comment

Fornøyd med Pearly sin brukervennlighet! Selvom jeg nå er 18 uker på vei! Lyste så lenge rødt siden det tar tid før den lærer seg syklusen. Men hadde vi avstått på røde lys så hadde det ikke skjedd, men veldig glad for å være gravid uansett!

Comment

jeh har babycomp og jeg er svært fornøyd med den.
              Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,[email protected], ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk

Comment

Working...
              X