Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

kontakt med xen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• kontakt med xen

min samboer har for mange år siden(lenge før jeg traff han)vært "sammen"med en jente som på den tiden var ganske ung.de har siden den gangen de var ilag(7år siden) ikke hatt noen kontakt med hverandre...inntil nylig.
    nå for noen dager siden hadde de en lang prat over telefonen,der hun fortalte han hvordan hun hadde taklet ting på den tiden og slikt.fortalte også mange ting han ikke engang visste...at hun f.eks hadde blitt gravid og hatt en SA.dette ble han ganske lei seg for...og beklagde seg i hytt og pine.har fått inntrykk av at han ikke var så snill med henne(bare lå med henne ikke ville være sammen med henne).og at dette har gitt henne store psykiske problemer.jeg satt ved siden av og hørte på å kan ikke akkurat si det var noe kjekt for meg...han var visst hennes stoooore kjærlighet.etter telefonsamtalen var slutt sier han til meg at han kunne tenke seg å invitere henne med ut på middag...(om ikke det er gale nok så har han aldri invitert meg ut før!)for han synst han skylte henne såpass...vel vel...kan ikke akkurat si meg enig i det da...det er da ikke hannes feil at hun ikke gadd å si at hun var gravid,for så å gi han dårlig samvittighet mange år senere..altså...jeg har sympati for at hun mistet barnet..for jeg har mistet 2 ganger selv(med han)men livet går videre...er ikke noe man kan gjøre...ikke noe vits i å sitte å sture over det 7 år senere.jeg sa selfølgelig nei til dette...men han sa han synst han skyldte henne det:/men han ville ikke gå uten min samtykke...ja vi får no se på det....huff...blir helt dårlig av dette...er litt sjalu(rett og slett redd for å miste han).spurte han om jeg kunne gå ut på middag med en av xene mine...da sa han ja det var ikke noe problem!hahah...ja sikkert.
    men seriøst...har virkelig ikke lyst til at han skal ha kontakt med henne...det er jo tross alt en x...og er redd for at de kanskje finner tilbake til hverandre.. hva bør jeg gjøre?drite i det?be han slutte å snakke med henne?
    Mammaen til kim andre født 04.04.99

Er stolt tante til Daniel og lille Oline

Sv: kontakt med xen

Å nei å nei!!! Jeg skulle skrive dette i et nytt innlegg: *jeg måtte bare premiere meg selv her litt*
    Drit bra! At du inviterte henne hjem til dere.... Og at du muligens kan få en god venninne i henne! Herrlig!

...jeg klarte å skrive over det gamle jeg hadde skrevet! *sukk*
    Jeg hadde skrevet et forslag om at hun skulle invitere henne hjem til dem... og derfor skulle jeg premiere meg selv i et nytt innlegg siden det var det hun endte med å gjøre....
    Jeg er såååååååå :gr2:
    Last edited by Siljemor; 10-01-05, 06:00.

Comment

SKjønner veldig godt at duer sjalu jeg...

Hadde en liten episode med en x jeg og... Vi bodde sammen, så jeg visste at den eneste han pratet lenge i tlf med var mamman hans... *En dag ringer det, og han forteller hvem det er og lukker døren for å prate... Han sitter der inne i over en time... Så spør jeg hvem denne jenta er til broren hans, som var på besøk da, og han sa : Det er eksen til A...visste du ikke det?
      I helvete om jeg visste det... Og A skjønte ikke hvorfor jeg ble sur. Jeg trengte da ikke vite det...
      Ærlighet varer liksom lengst da...
      JEg ville nok ikke latt han spise middag med henne alene, men han hadde sikkert klart å føre meg bak lyset på det han da... Sier jo noe at det ble slutt og at han hadde ny kjæreste en uke etter bruddet...(han måtte til og med slå opp på mail - så tydelig at han ville se meg i øya ja...)

Comment

Hva e det man sier...? Let by-gones be by-gones. Samvittighet er naturligvis en kjip ting (...), men jeg får meg ikke helt til å forstå at en middag skal rette opp evt. samvittighetsproblemer. Bare fordi en X har problemer med å løsrive seg fra fortiden, betyr ikke det at en annen må begrave seg i det samme. Det spiller egentlig liten rolle om denne x'n har psykiske problemer. Slike har gjerne mange komplekse forklaringer, og jeg kan ikke helt tro at mannen din er den eneste. Poenget er uansett at dette ikke er hans, og dermed deres, bord (lenger). Så den middagsgreia, enten ute eller inne, den synes jeg var en dårlig idé...

B
        Sannhetsforum Løgnaktig blogg

Comment

Opprinnelig lagt inn av bobbon
          Poenget er uansett at dette ikke er hans, og dermed deres, bord (lenger). Så den middagsgreia, enten ute eller inne, den synes jeg var en dårlig idé...

B
          Skriver under her jeg...

Comment

Ja vet du hva, det var en skikkelig rævva. dårlig ide!! Hadde aldri godtatt at kjæresten min gikk ut og spiste middag med en sånn eks, aldri! virker helt vanvittig for meg. Så hvordan gikk det? Ble det middag på dem, eller?
            Mamma til Sivert født 03.01 01, Leo født 09.09.02 og Live født 05.02.06 Sladrevenn med Othilie

Comment

Jeg skal ikke si hva som er rett eller galt i en sånn situasjon.
              Bare at enkelte ganger trenger man closure.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Mygel
                Jeg skal ikke si hva som er rett eller galt i en sånn situasjon.
                Bare at enkelte ganger trenger man closure.
                Jeg er enig med Mygel her folkens, noen ganger trenger man bare å få sagt Hade . Slik at det ikke alltid vil ligge å skurre i bakhodet, deilig å få det ut av verden liksom.
                Så å nekte han å treffe den dama en siste gang er bare dumt...
                Men jeg hadde aldri sendt han avgårde aleine...

(Jeg lot sambo treffe sin x en gang , det gikk heldigvis bra, men hadde ALDRI gjort det igjen! Alltfor mangen spørsmål og tanker som svirrer oppi hodet imellomtiden og leeeenge etter! Blir bare surt!)

Comment

hadde jeg vært deg hadde jeg satt foten helt ned! hadde aldri akseptert at han hadde møtt xen. take it or leave it

:kje_jente Celine født 27.07.04

Comment

enig med de fleste her
                    en x er en x
                    aldri godta at han skal gå ut med hu
                    synes ikke noe om at man har kontakt med en ex engang for vennskap
                    jeg var i et 6 års langt forhold men har ikke kontakt med han for det
                    enda det er det lengste forholdet jeg har vært i
                    ( og det første da)
                    er man singel er ikke dette noe problem
                    men når man er i forhold og ikke har noen barn med ex så kan dette bli ett stort problem
                    unntatt hvis ex er sammen med en som kanskje er kompis med en man kjenner fra før da

tror nok han er litt fristet til å gå bak ryggen din kanskje for nysjerrighetens skyld også
                    noen gutter er slik og jenter vel så det...

men men i et forhold bør man stole på hverandre og være ærlige
                    du får spørre han rett ut da om grunne, kan jo ikke bare være at han synes synd på henne
                    Leila 03.03.03

Celina 30.09.05

url=http://www.pregnology.com/pregnancy/09/29/2011][/url]Make a pregnancy ticker

Comment

Synes x skal være x min mann hadde aldrig i livet fått lov!
                      Jeg har to jenter, og en gutt

Comment

heisann alle som har giddet å svare meg!

tenkte jeg bare skulle gi en oppdatering i hva som har foregått siden jeg skrev dette innlegget.
                        vi inviterte denne xen hans hjem til oss...for å drikke litt og snakke sammen.
                        mulig hun trengte en skikkelig "avslutting" på deres "forhold"...men faktisk gikk ting over all forventning
                        jeg synst hun var en kjempegrei jente..og jeg har lagt all min tvil til siden..faktisk glad for at jeg inviterte henne til oss...for tror jeg med tid kan få en veldig go venninne i henne.og selv om jeg vet at forloveden min og hun har hatt en seksuell fortid..så plager det meg faktisk ikke...hun har et godt forhold til typen sin(som hun nettopp forlovet seg med)og jeg har ingen grunn til å ikke stole på noen av dem
                        så jeg er ganske happy for det
                        men takk for alle svar hvertfall....
                        Mammaen til kim andre født 04.04.99

Er stolt tante til Daniel og lille Oline

Comment

Flott gjort av deg, sweet!
                          Du beviser virkelig at man ikke trenger gå rundt å hate og være redd for mennesker som våre partnere har vært involvert med før.
                          Virkelig voksent gjort.
                          Det er sjelden jeg blir stolt av andre over nett, men det ble jeg faktisk av deg nå.

Comment

Dette var fint å lese, ja!
                            Skulle akkurat til å skrive et innlegg å si at jeg sånn helt generelt, da, selvsagt, ikke ser noe problem i at x-er har kontakt, men så ser jeg jo at det har du også funnet ut nå! Godt!

Har selv veldig god kontakt med min x-forlovede, og en fremtidig kjærest for meg (hvis han finnes, da.. hehe...), må bare tåle det.
                            - 2004, - 2010, - 2014

Comment

Working...
                            X