Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Trodde du på storken da du var liten?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dagrosmor
    replied
    Sv: Trodde du på storken da du var liten?

Opprinnelig lagt inn av swimzy Se innlegg
    jeg husker ikke dette, men når jeg var yngre trodde jeg underlivs vask var spesiell sjampoo til håret på dotten......hehe..

Opprinnelig lagt inn av CharlieMari Se innlegg
    Tanta mi fortalte visst sønnen hennes at barn kom ut av rompa! Skjønner virkelig ikke hvordan det kan være bedre enn sannheten.
    Det er nok bare drittunger som gjør det!

Leave a comment:

• Niniel
    replied

Jeg husker ikke hvordan jeg fant det ut, men jeg visste hvor barn kom fra i en ganske ung alder, før mamma fortalte meg det. Jeg fant også boka til mamma som het kvinnens kropp som hadde noen flotte illustrasjoner:P Denne viste jeg til prestens 3 år gamle datter som bodde ved siden av oss

Tanta mi fortalte visst sønnen hennes at barn kom ut av rompa! Skjønner virkelig ikke hvordan det kan være bedre enn sannheten.

Leave a comment:

• swimzy
    replied

jeg husker ikke dette, men når jeg var yngre trodde jeg underlivs vask var spesiell sjampoo til håret på dotten......hehe..

Leave a comment:

• Lorien
    replied

Opprinnelig lagt inn av Line-mor Se innlegg
    Oda ble livredd av tanken på det her ho da etter at mamma'n fikk baby i magen igjen. Ho trodde nemlig også at babyen skulle komme ut av tissen og ble fryktelig skremt av tanken. Forklarte henne at den IKKE kom ut av tissen, men da ble ho nesten grønn i ansiktet og lurte på om den virkelig skulle ut med bæsjen!! Måtte bare forklare henne at det er et hull mellom tissehullet og bæsjehullet som er der så babyen skal komme ut. Enn så lenge holdt det med den forklaringa - ho lurte ikke noe mer på hvordan den kom inn dit, så da sparte jeg meg selv for forklaringa nå også!
    Hehehe, huff ja det er ikke akkurat rart at det virker litt skremmende. Det ER det jo også.
    Og jammen godt de ikke kommer ut med bæsjen.

Blir spennende å prøve å forklare hvordan babyene kommer inn ja.. Husker når lillesøsteren min fikk høre det for første gang. Hun skreik "Æsj" og sprang vekk fra mamma.

Leave a comment:

• Dagrosmor
    replied

Opprinnelig lagt inn av Tingeling Se innlegg
    Ja, jeg synes de burde sette opp igjen "Kroppen vår!"
    Fins det på dvd, mon tro??

Leave a comment:

• Stacy
    replied

Jeg viste hvor de kom fra og jeg viste om at folk hadde sex og DET var veldig æsj i mine øya for å begynne med Ble litt matt når gutten i gata sa jeg måtte jo ha sex om jeg skulle ha barnSå det tok vist litt tid før jeg koblet det hele sammen ja

Leave a comment:

• Line-mor
    replied

Opprinnelig lagt inn av Lorien Se innlegg
    Nei har aldri trodd på så mye rart jeg...

Frida vet allerede at babyer kommer ut fra "tissen".
    Oda ble livredd av tanken på det her ho da etter at mamma'n fikk baby i magen igjen. Ho trodde nemlig også at babyen skulle komme ut av tissen og ble fryktelig skremt av tanken. Forklarte henne at den IKKE kom ut av tissen, men da ble ho nesten grønn i ansiktet og lurte på om den virkelig skulle ut med bæsjen!! Måtte bare forklare henne at det er et hull mellom tissehullet og bæsjehullet som er der så babyen skal komme ut. Enn så lenge holdt det med den forklaringa - ho lurte ikke noe mer på hvordan den kom inn dit, så da sparte jeg meg selv for forklaringa nå også!

Leave a comment:

• Tingeling
    replied

Opprinnelig lagt inn av Line-mor Se innlegg
    Ikke sant! STOR takk til Trond Viggo der han løp rundt og kastet sædceller til alle kanter!
    Ja, jeg synes de burde sette opp igjen "Kroppen vår!"

Leave a comment:

• Tingeling
    replied

Opprinnelig lagt inn av Lorien Se innlegg

Det minner meg om at Tingelingmannen ved en eller annen anledning her i høst sa til Oliver noe sånn som at "Så liten har du ikke vært siden du kom ut fra tissen til pappa!"

Hvor da Oliver ser på pappa og begynner å storle! DET skulle han nå i alle fall ikke tro på!

Leave a comment:

• Line-mor
    replied

Opprinnelig lagt inn av Tingeling Se innlegg
    Trond Viggo lærte meg tidlig hvordan det hang sammen! Jeg hadde visst sett på den episode av "Kroppen vår" som handlet om dette, og da hadde jeg løpt bort til min far, hevet fingeren og sagt: "FY, FAR!!!"

Det var vel antagelig starten på denne i episoden: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/14987
    Ikke sant! STOR takk til Trond Viggo der han løp rundt og kastet sædceller til alle kanter!

Leave a comment:

• Tingeling
    replied

Trond Viggo lærte meg tidlig hvordan det hang sammen! Jeg hadde visst sett på den episode av "Kroppen vår" som handlet om dette, og da hadde jeg løpt bort til min far, hevet fingeren og sagt: "FY, FAR!!!"

Det var vel antagelig starten på denne i episoden: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/14987

Leave a comment:

• Gravidtilslutt
    replied

Opprinnelig lagt inn av Taratroll Se innlegg
    Det har da ikke noe med det der å gjøre. Hverken storker, blomster eller bier?

Jeg husker ikke hva jeg trodde da jeg var barn, men barnet her i huset vet hvordan det er. Babyen blir tryllet inn i magen. Man sier bare hokus, pokus!
    Og når den vil ut bare banker den på og sier ifra.
    Den siste der likte jeg veldig godt

Leave a comment:

• Taratroll
    replied

Det har da ikke noe med det der å gjøre. Hverken storker, blomster eller bier?

Jeg husker ikke hva jeg trodde da jeg var barn, men barnet her i huset vet hvordan det er. Babyen blir tryllet inn i magen. Man sier bare hokus, pokus!
    Og når den vil ut bare banker den på og sier ifra.

Leave a comment:

• Lorien
    replied

Leave a comment:

• Blomsterbie
    replied

Først fikk jeg leksjon av en eldre gutt i b.hagen

Men, jeg hadde misforstått litt, og trodde at det var navlene som skulle møtes...
    Så spurte jeg mamma husker, jeg og da forklarte hun meg litt nærmere..
    Husker ikke stort av det egentlig..
    Men var ikke noe storken, blomsten og bien greier nei..

Leave a comment:

Working...
X