Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Har du noengang vært utro?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Har du noengang vært utro?

Og hva legger du i ordet?
    39
    Ja, mange ganger
    20.51%
    8
    Ja, men bare èn gang
    28.21%
    11
    Nei, og kommer aldri til å være det heller
    43.59%
    17
    Nei, men hadde muligheten og lyst
    2.56%
    1
    Annet
    5.13%
    2
    -01 -06 -12

Sv: Har du noengang vært utro?

Nei, har aldri vært detOg utroskap for meg er ALT som foregår bak ryggen min.
    -01 -06 -12

Comment

Har kysset noen andre. Er det dummeste jeg noen gang har gjort!!
      Utroskap er det værste jeg vet. Da var jeg ung og Dum
      Casper 15.07.2004:bg sov:
      Sander 01.01.2007:bg sov:

Comment

Må si ja, flere ganger, og er så utrolig lei meg for det, men gjort er gjort, spist er spist...

Må si at jeg er en smule enig i at alt som foregår bak ryggen på den andre, kan regnes som utroskap. Har egentlig ikke gjort meg opp noen mening om det..
        - 2004, - 2010, - 2014

Comment

Måtte svare ja, en gang der! Kommer aldri til å gjøre noke sånnt igjenn.. heldigvis blei eg tilgitt og me holder i lag enda!!

Comment

ja, en gang, for kejmpe lenge siden. var ikke noe serøst greie, vi var vel heller ikke akkuratt ordentlige kjærester heller..men uasett, rota med en annen bak hans rygg. kjipeste jeg her gjort..men kommer aldri til å gjøre det igjen, den følelsen av å være dritt er ikke noe særlig.
            04 & 06

Comment

Ja, har desverre det ,men har klodens kjipeste samvittighet grunnet akkurat det tilfellet der. Som de andre her sier, gjordt er gjordt, det eneste man kan gjøre er å sørge for at det ikke skjer igjen.

Så lenge du er redd for at den andre parten skal se/høre om det du driver med er det utroskap..

Klem fra Mita, som håper på positiv test snart!
              Prøver så godt vi kan!

Comment

Uff ja! Men ikke mot min nåværende samboer. For meg er utroskap i hovedsak sex med noen andre. Og med tidligere kjærester var jeg utro. Det var dårlig gjort, men vi hadde bare vært sammen noen måneder og jeg endte forholdet like etter at jeg hadde vært utro, rett og slett fordi jeg hadde så dårlig samvittighet at jeg ikke orket å fortsette og være sammen med dem. Var tydeligvis ikke forelsket nok heller, til å innrømme utroskapen og kanskje fortsette forholdet. Uansett, gjort er gjort, og jeg vil aldri gjøre det mot min kjære nå. Er jo blitt litt mer voksen og fornuftig nå, innbiller jeg meg. Skjønner at gresset ikke er grønnere på den andre siden.
                Mamma til Sivert født 03.01 01, Leo født 09.09.02 og Live født 05.02.06 Sladrevenn med Othilie

Comment

Har ikke vært utro, og har ingen planer om det heller.

Utroskap er for meg både sex med en annen og følelsesmessig involvering med en annen. Det siste er nesten verst!
                  Og om jeg er rimelig sikker på at ex-sambo gjorde dette mot meg. Han vil ikke innrømme det, men hvor mange er det som får seg en ny kjæreste uka etter et brudd om det ikke er noen følelser der fra før? Han klarte heller ikke å gjøre det slutt ansikt til ansikt heller. Han gjorde det på mail....

Comment

Ja, en gang... Var ung og dum...

For meg er utroskap og gjøre noe mot partneren, som jeg ikke ville godtatt at han hadde gjort mot meg. jeg godtar ingenting, så da er det vel opplagt hva han kan...
                    Brita, mamma`n til Sara 5/4-04 og Ingrid 3/2-08, og venter ei jente 1. juledag.

Comment

Har gjordt det ja..to ganger,men ikke mot cmannen!

har vært heftig kyssing..og på nippet til noe annet..
                      Hadde det ikke så veldig greit etterpå!! fy f så dårlig samvittighet!!!!!!

Gjør ikke det flere ganger nei!

Comment

Har vært det mange ganger, men har hatt mange useriøse forhold også da.

Men har ikke vært utro mot sambo min da, er eneste seriøse forholdet jeg har hatt.

Comment

Ja,men bare en gang.

Jeg var dritt lei av det forholde jeg var i og var utro med en tidligere kjæreste... Jeg gjorde det slutt noen dager etterpå
                          Mamman til Markus født 31 juli 2004
                          sa i uke 12,14/4.08

Comment

Nope!
                            Mamma til tre prinser To pergo-mirakler, født april 2005 og juli 2008, og et "helt på egenhånd" mirakel, født mai 2010

Comment

en gang, og jeg følte meg ikke helt bra etterpå.

eneste mening jeg har ang utroskap, er at om man elsker noen, er man ikke utro. jeg elsket altså ikke han jeg var utro mot, og forholdet ble heldigvis slutt samme dag.
                              Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen.

Comment

Working...
                              X