Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Vondt...

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vondt...

Den siste uka eller så har det begynt å gjøre vondt under samleie...
    Det er akkurat som om det er ømt inni der eller noe, så det er mer ubehagelig enn godt
    Alt annet "fungerer" som det skal, så det er ikke mangel på lyst, tørrhet eller noe sånt som gjør det.
    Blir litt vel intimt det her, men det er voldsomt frustrerende!

Noen som har/hadde det sånn under graviditet?
    Gullgutten født 22.11.2005 Lillesnuppa født 27.04.2010

Sv: Vondt...

Kjenner meg igjen der ja.... Jeg har vært slik siden jeg ble gravid jeg... Det er utrolig ømt, vet ikke helt hvorfor.. Glemte å nevne det til jordmora da jeg var der for 1 uke siden, så da må jeg vente til jeg skal til legen min.

Jeg har tatt opp dette med min samboer og heldigvis var han veldig forståelsesfull, og vi har funnet andre måter å tilfredstille hverandre på
    Dette har jo fungert hittil, jeg er redd jeg kommer til å slite med denne ømheta gjennom hele svangerskapet

Hvorfor det er slik vet jeg ikke, vet bare at det er ufattelig ubehagelig og vondt !!!!!!

Comment

Skikkelig ubehagelig er det ja!

Lurer på om det kan ha noe med bekkenløsninga å gjøre...
      Er så veldig press nedover om dagen, kjennes nesten ut som om noe er på vei ut. Er jo ikke det da, men vondt er det.

Satser på at det gir seg snart

Comment

Mulig det kan ha noe med bekkenløsningen, jeg har hatt bekkenløsning i alle 3 svangerskapene jeg har ært igjennom, men så ille som det til tider er nå har jeg ikke vært borti... men hvis det viser seg at det der er pga av bekkenløsninga... da gir æ opp...!!! Æ skal til legen om ca 1 uke nå og da skal jeg spørre han om det der...

Comment

Opprinnelig lagt inn av sosol Se innlegg
          Mulig det kan ha noe med bekkenløsningen, jeg har hatt bekkenløsning i alle 3 svangerskapene jeg har ært igjennom, men så ille som det til tider er nå har jeg ikke vært borti... men hvis det viser seg at det der er pga av bekkenløsninga... da gir æ opp...!!! Æ skal til legen om ca 1 uke nå og da skal jeg spørre han om det der...
          Du skal til legen før meg, så stikk gjerne innom å fortell du fikk beskjed om der hvis du tar det opp

Comment

Det skal jeg gjøre

Comment

Working...
            X