Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Kondomer

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Kondomer

Nei her i huset hater sambo kondom, så da er det heller å holde seg unna enn å ha sex med kondom.

Han sier det selv, han mister rett å slett ereksjonen av å ha på kondom!!

Men han har ingen problem med å kjøpe kondomer eller binn til meg, det gjør han ingenting!
    Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,[email protected], ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk

Comment

Mannen her hater også kondomer, kan ikke si jeg er så glad i de jeg heller.

Vet ikke om han hatt noen problemer med å kjøpe kondomer, men det gjør han ingenting å kjøpe tamponger.
      http://needlenail.blogspot.co.nz/ -Min sy-blogg.

Comment

Jeg tror at det er flaut fordi dem tror at folk tror at kondomer hører mer til ustabil sexliv. Har man kone så er det gjerne andre prevensjonsmidler man benytter, og da tror han sikkert at det er flaut fordi han er for gammel til å se ut som han skulle ut på byen og finne seg en dame

Dette er noe jeg tror. Han kjøper ellers tamponger men da må han låne esken jeg har fra før, ellers klarer han ikke å finne den riktige

sept'05
        juli'07

Comment

Her prater vi lokalbutikken som vet han er gift og har en drøss med unger Har gitt opp å skjønne hvorfor jeg.
          20152009 2008 2001/20052000

Comment

Som min sa da jeg tok opp dette temaet med han. Det er pinlig, for når du kjøper kondomer vet de at nå skal du ha deg.

Og da vi ble sammen og før jeg begynte med annen prevansjon hadde han alltid rikelig med barberskum i skapene. For det gikk liksom ike ann å bare kjøpe kondomene. Det måtte også være med noe anna, og barberskum hadde laaang holdbarhetsdato. Og litt frukt og annen mat kjøpte han også.

(og det forklarer hvorfor det alltid var noe spiselig i bilen når han hentet meg på flyplassen. )
            JULI. 2006 KREATIVE HJØRNE MAI. 2009
            Blogg

Comment

Så bra!
              20152009 2008 2001/20052000

Comment

Her i huset hater vi kondomer, begge to, og nå slipper vi heldigvis det også, selv om hormonprevensjon er noe dritt det også ...
                Mannen i huset har ikke noe problem med å kjøpe bind til meg, fordi det vet jo dama på butikken ikke er til han uansett. Tror ikke han har noe problem med å kjøpe kondomer, med mindre de er bak kassa og han må spørre etter de, og det er jeg enig med han i. Er det derimot på Kondomeriet synes jeg ikke det er så flaut, for det er jo en slags "spesialforretning".
                Juni 08

Comment

Et nytt kondom på markdedet. Er ikke sikker på om det beskytter 100% eller 0%. 100% med tanke på at ingen kommer til å bruke det, 0% pga maskevidden.

http://www.nettavisen.no/nyheter/article2851022.ece

Comment

Opprinnelig lagt inn av LilBlossom Se innlegg
                    Et nytt kondom på markdedet. Er ikke sikker på om det beskytter 100% eller 0%. 100% med tanke på at ingen kommer til å bruke det, 0% pga maskevidden.

http://www.nettavisen.no/nyheter/article2851022.ece
                    Spørs om vi burde prøve den der, selv om jeg er redd for at det stikker litt og er heller lite trygt.
                    Juni 08

Comment

Nei, naa fikk jeg meg en go latter!

Jeg er litt flau selv jeg, naa bruker vi ikke kondomer for oyeblikket siden jeg er gravid, men naar vi har gjort det saa lar jeg vanligvis han kjope dem

Jeg har ikke noe problemer aa snakke aapent om sex til fremmed, men at folk ser at jeg kjoper kondomer...jeg vet ikke...jeg er vel litt redd for at dem skal tenke at hu der ska ut paa byen og ha det goy ja!Jeg vet at jeg er en voksen kvinne og jeg kan gjore hva jeg vil med hvem jeg vil (jeg er jo gift saa gjor jo ikke det da).

Vanligvis driter jeg en lang i hva folk tenker (det maa en nesten naar en er sammen med en mann med turban og skjegg, he he) men naar det kommer te aa kjope kondomer,saa blir jeg litt smaafnisete
                      sigpic

Comment

Working...
                      X