Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

sex i graviditeten

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• sex i graviditeten

Er det andre som opplever å ikke like sex i det hele tatt utover 1. trimester?
    Jeg og manne har sex ganske ofte til vanlig, men etter jeg ble gravid kan jeg vel telle på en hånd hvor ofte vi har vært sammen.. Og det har ikke vært annet enn en "plikt" for meg... Har ikke vært helt med i hodet... Det er vanskelig for begge for å gå fra 5 ganger i uka til 5 ganger på 17 uker...
    Liker ikke at han tar på megi det hele tatt når jeg skjønner hva han vil, får frysninger og syns det er ekkelt!
    Jeg forstod det da jeg var kvalm og kastet opp, men det har ikke nedret seg etter det..
    Noe galt med meg??

Sv: sex i graviditeten

Tror det er enten-eller med sexlyst under graviditet. Noen blir som kaniner, og noen blir totalt uinteresserte... Begge deler like normalt

Comment

men jeg trodde liksom ikke at man skulle miste lysten sååååååå lenge... jeg vil jo så gjerne hvis jeg tenker på det, men når det evt skal skje så blir jeg nestenkvalm!!! frustrert!

Comment

Det er de som går uten sex fra befruktning til lenge etter fødsel, så... 17 uker er ikke så lenge i den store sammenhengen

Comment

Har også litt tro på at det er "enten eller" i svangerskapet. Har prøvd å "ta meg sammen" et par ganger, men kan bare ikke tenke meg å ha sex.. Og sånn har det vært i snart 30 uker..
          05.11.10 04.01.12 17.11.15

Comment

Da døøøøøøøøøøøøøøøør jeg! Nei nei nei! Da tror jeg at jeg må kjøp sex til mannen min i bursdagsgave.. hehehehehe

Comment

Vet ikke om det er til hjelp, men du kan jo lese litt her . Kan jo hende du finner noe av nytte... Håper uansett det bedrer seg! Dere kan jo kjøre på med en oljemassasje eller rett og slett laaaaaaaangt forspill - hjelper på dager hvor min lyst ikke er den store i utgangspunktet ihvertfall... Og ikke minst, gjør det på nye plasser...
              Last edited by Baby i magen85; 28-09-10, 13:27. Årsak: linken kom opp feil
              Reaching for the stars 9 out of 10 times makes you land on the moon...and that's not bad at all...

Comment

Takk for det Har enda ikke sexlyst og er i uke 19... Stakkar mann!! Hehe... Men liker ikke forspill hvertfall.. Må bare få det overstått for det går rimelig greit hvis det går fort over og han ikke tar så mmye på meg... Hehe... Tror dere han spøker mye med at man ikke burde gifte seg eller?

Comment

...håper og regner med den biten med å like at han tar på deg kun har vært nå mens du har gått gravid...? Hvis ikke kan det jo være noe annet som ligger bak...? Dere har ikke vurdert sexolog da? kan faktisk hjelpe! hjalp venninna mi da hun hadde det sånn...
                  Reaching for the stars 9 out of 10 times makes you land on the moon...and that's not bad at all...

Comment

Skal snakke med legen om det på fredag for det tærer litt på forholdet fordi det har vært sånn så lenge nå... Og det er noe som har skjedd etter jeg ble gravid for vi har vært godt over snittet aktive før Da vi skulle svare på spm på Riksen om hvor ofte vi hadde sex så kikket den gamle mannlige legen på oss før han skrev det ned Trodde vel vi var syke mennesker Men det er nok det som er med på å gjøre det litt vanskelig for å gå fra masse til nesten ingenting er nok vanskelig for alle mannfolk

Comment

Tror jeg ville funnet det litt vanskelig selv også...
                      Ingen graviditet her selv enda, men for min del ble lysten litt mindre pga vi hadde falt inn i kjedelige rutiner, hadde lange arbeidsdager og lagt oss til en uvane med å ha sex på kvelden når vi gikk og la oss... Og så la vi oss jo sent i tillegg... Da baller det på seg... Søkte forresten litt på graviditet og sexlyst og da kom det opp i fht uke 18 at sexlyst som er lav er vanlig. vet du er i uke 19, men sånne ting er jo aldri 100 % sikkert så du får smøre mannen med tålmodighet, så kommer det vel seg etterhvert! Tenker at i fht p-piller er det jo vanlig med lav sexlyst, og da lurer du jo kroppen til å tro at den er gravid...
                      PS.
                      Jepp, blitt hekta på smileys...

Comment

Jeg fikk sexlysten tilbake i 3. trimester... Så der finnes jo håp.

Comment

Opprinnelig lagt inn av LilBlossom Se innlegg
                          Dette inlegget må jeg vise mannen min

Comment

Opprinnelig lagt inn av LilBlossom Se innlegg
                            Her også.
                            Klarte heller ikke sex før, ble skikkelig dårlig..

Mamma til Anya, 09.11.06 og Lucas, 08.11.10

Eclips og Johanna75

Comment

hum...jeg er 14uker på vei, og vi har vel hatt sex to ganger eller noe hittil? men har jo litt med at han er i militæret, og til sjøs, så ser han ikke direkte ofte... men har ikke savnet det heller egentlig.. jeg har derimot savnet å bare kose slappe av å kose.. tror det er litt værre for han da men han får BARE holde seg altså

Storebror 2011 Lillebror 2014
                              Lillesøster ventes i juni 2016

Comment

Working...
                              X