Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

sex i graviditeten

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: sex i graviditeten

Jeg hadde også NULL sexlyst fram til 3.trimester.. Så plutserlig kom den tilbake! Så det er da håp

Comment

Uff... vi er som flere andre skjønner jeg, var over normalen aktive før, men nå er det bare et styr, jeg håper jo også at det kun er kvalmen som gjør det, sliten og kvalmen... han klager... stakkars han er jo godt vandt....

selv om jeg tar meg sammen og lar han få lov, er jeg liksom ikke helt med... jeg får kramper og vondt i underlivet etterpå også, og bare ønsker at han skal gjøre seg fort ferdig... og dette er jo bare såå ikke oss.... =(

Comment

Først nå forstår jeg hvorfor det er smart å ha et stabilt og godt forhold... Tenker på hvor mye dette sliter på oss så kan jeg tenke meg hvor ill det må være om vi hadde hatt samlivsproblemer til å begynne med...

Comment

Ja, da tror jeg virkelig vi hadde fått store problemer....

er virkelig godt at han skjønner min side også, og at vi kan ha det fint sammen på alle andre måter også... men at det tærer... ja visst gjør det det... jeg hadde jo syntes det var helt forferdelig om han ikke ville hatt sex med meg....

Comment

Det absolut verste er hvis babyen skulle finne på å bevege seg mens vi holder på... Da blir hvertfll jeg skikkelig kvalm

Comment

Re: sex i graviditeten

De fleste gravide er jo utrolig sexy da☺

Comment

Opprinnelig lagt inn av Callie Se innlegg

Skal snakke med legen om det på fredag for det tærer litt på forholdet fordi det har vært sånn så lenge nå... Og det er noe som har skjedd etter jeg ble gravid for vi har vært godt over snittet aktive før Da vi skulle svare på spm på Riksen om hvor ofte vi hadde sex så kikket den gamle mannlige legen på oss før han skrev det ned Trodde vel vi var syke mennesker Men det er nok det som er med på å gjøre det litt vanskelig for å gå fra masse til nesten ingenting er nok vanskelig for alle mannfolk

spør de om hvor ofte man har sex?

Comment

Working...
                X